کاهگل صنعتی اصفهان

کاهگل صنعتی اصفهان تولید شده در کارخانه های صنعتی

کاهگل صنعتی اصفهان یکی از مواد شیمیایی تولید شده در داخل کشور است که به دلیل شباهت بسیار زیادی که با کاهگل دارد به آن کاهگل صنعتی اصفهان می گویند. زمانیکه این ماده به صورت ملات بر روی دیوار کشیده می شود لایه ضخیم و بسیار محکمی را ایجاد می کند که به راحتی خراب نمی گردد. کاهگل صنعتی اصفهان یکی از کاهگل هایی است که در ایران تولید می گردد و دارای رقیب های فراوانی است زیرا تولید کنندگان زیادی در حال ساخت این ماده هستند و علت تولید بالای آن توسط برند های گوناگون استقبال بسیار زیادی است که از خواص کاهگل صنعتی اصفهان شده است.

کاهگل های مصنوعی به سرعت جایگاه خود را پیدا کرده اند و این به دلیل ویژگی های بسیار زیادی است که دارند. زمانی که از این ماده به عنوان عایق استفاده می شود از دیوار در برابر عواملی مانند رطوبت و حرارت محافظت خواهد شد. در اصفهان بافت های سنتی بسیار زیاد وجود دارد که دارای پوششی از کاهگل های سنتی هستند. بسیاری از کاهگل های سنتی با گذشت زمان تخریب شده اند و بهترین روش برای احیای بافت های قدیمی استفاده از ماده‌‌ای است که دوام بافت ساختمان را افزایش دهد. کاهگل صنعتی اصفهان را می توان عامل احیای بافت های قدیمی دانست.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل کنگان قابل شستشو

خرید کاهگل صنعتی اصفهان
خرید کاهگل صنعتی اصفهان

استفاده از کاهگل صنعتی اصفهان نیاز به نیروی متخصص ندارد

برای به کار بردن بسیاری از مواد در ساخت و ساز نیاز به نیروی کار متخصص و با تجربه می باشد. نصب و اجرای کاهگل مصنوعی کار سخت و پیچیده‌‌‌‌‌‌ای نیست. با ابزاری مانند ماله  خمیر کاهگل را بر روی دیوار می‌‌‌‌‌کشند تا کل سطح پر گردد. ضخامت مورد‌ استفاده از این ماده با توجه به سطح دیوار متفاوت خواهد بود. برخی سطوح دارای فرورفتگی های بسیار زیادی است و باید با کاهگل پر گردد به همین دلیل این ماده با ضخامت بیشتری به عنوان پوشش استفاده خواهد شد.

کاهگل صنعتی اصفهان از جنس پلیمر است و با این وجود از نظر ظاهر بسیار شبیه کاهگل سنتی است و دارای رنگ های متنوعی می باشد. اگر شخصی تا کنون از این ماده استفاده نکرده باشد با یک آموزش ساده می تواند از آن در ساختمان استفاده نماید. باوجود پیشرفت هایی که در تولید محصولات صنعتی اتفاق افتاده‌‌‌‌‌‌‌‌است تولید کاهگل صنعتی نیز افزایش یافته است و بهترین نوع آن کاهگل صنعتی اصفهان است که با بهترین دستگاه‌‌‌‌‌های پیشرفته صنعتی و تحت نظارت مهندسان تحصیل کرده تولید می گردد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل بوشهر ضدآب و قابل شستشو

فروش کاهگل صنعتی اصفهان
فروش کاهگل صنعتی اصفهان

خرید مرغوب ترین کاهگل با نام کاهگل صنعتی اصفهان

محصولات متنوعی از کاهگل های صنعتی در بازار وجود دارد که از نظر کیفیت با هم متفاوت هستند یکی از بهترین نمونه ها کاهگل اصفهان است که دارای استاندارد های  تولید می باشد و  از بهترین آزمایشگاه ها تاییدیه های لازم را دریافت نموده است. آزمایش هایی از نظر استحکام و ضخامت و انواع آزمایش های مقاومت  بر روی این ماده انجام می شود. به همین دلیل است که در برابر حرارت، رطوبت و انواع فشار ها مقاومت دارد.

کاهگل صنعتی اصفهان را در صورت خرید از نمایندگی ها با قیمت عمده تهیه نمایید. این مراکز علاوه بر قیمت مناسب نسبت به بازار دارای اعتبار از نظر کیفیت  محصول نیز می باشند و اگر برای مسیر های دور خرید انجام دهید در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال خواهد شد. بهترین کیفیت با قیمت  ارزان را می توانید با خرید کاهگل صنعتی اصفهان تجربه نمایید. کاهگل مصنوعی شبیه ترین ماده به کاهگل های سنتی است و برای احیای  ساختمان های قدیمی و تخریب شده یا پوشش ساختمان های مدرن مورد استفاده است.

کاهگل صنعتی اصفهان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان اصفهان از جمله : نائین ، جندق ، محلات ، مهاباد ، بیده ، زواره ، آراد و بیدگل ، نیاسر ، بهارستان ، دولت آباد ، دستگرد ، چادگان ، خمینی شهر ، خونسار ، مبارکه ، اردستان ، شهرضا ، دهاقان ، فریدونشهر ، قمصر ، کاشان ، خوراسگان ، گلپایگان ، فولادشهر ، سمیرم ، کروکند ، نجف آباد ، نطنز و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب تهران

قیمت کاهگل صنعتی اصفهان
قیمت کاهگل صنعتی اصفهان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما