فروش کاهگل کنگان قابل شستشو و ضد آب

چرا کاهگل کنگان قابلیت شستشو را دارد؟

کاهگل کنگان از جمله کاهگل های مصنوعی است که در کارخانه ها با استفاده از مواد شیمیایی تولید می‌‌‌‌‌‌‌گردد. مواد شیمیایی بکار رفته در این محصولات پلیمر ها هستند که پایه آب نیز دارند. کاهگل کنگان زمانی که بر روی سطح دیوار قرار می گیرد بسیار شبیه به کاهگل سنتی است، به همین دلیل کسانیکه علاقه بسیار زیادی به کاهگل های سنتی دارند می توانند از کاهگل کنگان استفاده نمایند. لایه و پوششی که این کاهگل ایجاد می کند بسیار ضخیم و مناسب است و به دلیل  عایق بودن و داشتن مواد پلیمری  به راحتی قابلیت شستشو را دارد. در نقطه ای از ساختمان که این  محصول استفاده شود  می توان آن را شستشو داد و هیچگونه خرابی برای این بافت اتفاق نمی افتد.

کاهگل های مصنوعی را در مکان های مختلفی استفاده می کنند و هم برای نمای داخلی و خارجی و دکور های سنتی که زیبایی بسیار زیادی به آنها می بخشد. تنوع زیاد رنگ این  کاهگل ها می توانند بر جذابیت و زیبایی این محصول بیافزاید. کاهگل کنگان  عایق بسیار مقاومی می باشد که رطوبت از آن عبور نخواهد کرد و به همین دلیل برای بازسازی و دوباره ساختن بافت های سنتی  مورد استفاده قرار می گیرد. بافت پلیمری و اتصال ها مونومر های این پلیمر باعث شده تا سد محکمی بر روی دیوار ایجاد گردد. شستشو و ریختن آب بر روی این سطوح هیچ آسیبی به بافت آنها وارد نخواهد نمود.

کاهگل کنگان به شکل پودری و ملاتی است و این ملات توسط افراد خبره با ابزار ساده بر روی سطح کشیده می شود تا لایه یکدستی ایجاد گردد. برای خرید این محصول به نام تجاری آن دقت داشته باشید و به دلیل تولید  بسیار زیاد این محصولات با نام های تجاری مختلف، برای خرید یک نوع خاص مانند کاهگل کنگان باید به نمایندگی های رسمی این محصول مراجعه نمایید تا با قیمت مناسب این  محصول را خرید نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل بوشهر ضدآب و قابل شستشو

خرید کاهگل کنگان
خرید کاهگل کنگان

بهترین  قیمت خرید کاهگل کنگان

برای خرید این محصول باید به نکاتی توجه داشته باشید. به عنوان مثال برای محصول اصل بهتر است، نمایندگی های این کاهگل را انتخاب نمایید. زیرا هم فروش کاهگل کنگان با قیمت مصوب انجام می شود و هم محصولات اصل به دست مشتریان می رسد. اگر کاهگل کنگان را به صورت عمده خرید نمایید قیمت ها برای مصرف کننده کم می شود و برای افرادی که به مقدار زیادی از این محصول نیاز دارند، این نوع خرید مقرون به صرفه و مناسب خواهد بود. فروش این نوع از مواد در مراکز فروشگاهی  مربوط به صنایع رنگ نیز انجام می شود.

بهترین قیمت کاهگل کنگان را می توانید با خرید مستقیم از کارخانه داشته باشید. با این روش خرید می توانید با قیمت بسیار کمتری  کاهگل مصنوعی را خرید نمایید. روش دیگر خرید با قیمت عمده و ارزان برای این کاهگل خرید اینترنتی است با مراجعه به سایت های اینترنتی مربوط به فروش این نوع از کاهگل می توانید بسته بندی مورد نظر خود را انتخاب و با ثبت کردن سفارش خود در هر ساعتی از شبانه روز خرید را نهایی کنید.

بیشتر بخوانید : خرید ملات کاهگل نانو با قابلیت عدم تغییر رنگ

فروش کاهگل کنگان
فروش کاهگل کنگان

کاهگل کنگان چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله مزیت های کاهگل کنگان به عنوان یک کاهگل مصنوعی می توان به عایق بودن آن اشاره نمود این محصول هیچگونه جذب رطوبتی ندارد و به همین دلیل  به راحتی قابل شستشو می باشد و اگر باران یا هر  مایع دیگر بر روی این دیوار ها  ریخته شود می توان آن را خشک و با شستشو داد تا در صورت آلودگی تمیز گردد. پلیمر بکار رفته در کاهگل کنگان در برابر اشعه های خورشید دارای مقاومت بسیار زیادی است  رنگ و بافت  آن دچار تغییر نمی گردد. تنوع رنگی زیادی دارد به همین دلیل با سلایق مختلفی سازگاری دارد.

زمانی که این ملات را بر روی دیوار استفاده می کنیم، یک لایه ضخیمی ایجاد می گردد و پوشش کاملا یکدستی است که به راحتی با هر ضربه و فشاری خراب نخواهد شد. عمر زیاد این  محصول باعث می شود تا افراد زیادی آن را خریداری نمایند. در واقع توان و تحمل بالایی که مواد تشکیل دهنده این عایق دارند موجب می شود برای سال های طولانی باقی بمانند. در زمان اجرای کاهگل کنگان هیچ آلودگی ایجاد نمی گردد و به دلیل بافت یکدست این محصول دور ریزی نیز برای آن وجود نخواهد داشت. در برابر انواع شرایط محیطی مقاومت دارد و این یکی از دلایل  استفاده بسیاری از مشتریان به صورت مداوم از این محصول است. این محصول در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد و دارای  رنگ ثابتی است. قیمت بسیار کمی نسبت به ویژگی هایی زیادی که دارد در نظر گرفته شده است و این نشان دهنده  مقرون به صرفه بودن کاهگل کنگان می باشد.

کاهگل نانو کنگان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : بوشهر ، برازجان ، گناوه ، عسلویه ، جم ، دلوار ، خورموج ، دیر ، دیلم ، نخل تقی ، بیدخون ، سیراف و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل بندرعباس قابل شستشو

قیمت کاهگل کنگان
قیمت کاهگل کنگان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما