خرید کاهگل بوشهر ضد آب و قابل شستشو

کاهگل بوشهر عایق فوق العاده ای در برابر رطوبت

یکی از دلایل تولید محصولی به نام کاهگل بوشهر شباهت با کاهگل سنتی از نظر طرح و رنگ بوده است. به همین دلیل کسانی که به کاهگل سنتی علاقه دارند کاهگل بوشهر را برای پوشش در نماهای داخلی و خارجی یا در دکور های  مکان های مختلف مورد استفاده قرار می دهند. کاهگل مصنوعی در برابر رطوبت دارای مقاومت بسیار زیادی است و لایه محکمی را روی بافت و پوشش ایجاد می کند و دلیل این خاصیت جنس پلیمری است که دارد.

پایه سیلیکون و آب  اساس کاهگل مصنوعی مانند کاهگل بوشهر است. کسانی که بافت های سنتی علاقه دارند و  یا در این محیط ها زندگی می کنند ترجیح می دهند که زیباسازی و مقاومت آن سطوح نیز توسط بافتی صورت گیرد که شباهت بسیار زیادی به بافت های قدیمی داشته باشد. کاهگل بوشهر لایه ای خمیر مانند  را بر روی سطح ایجاد می کند که با ابزاری بسیار ساده به صورت یک دست روی دیوار ها را پر می کند.

اگر افراد دارای حساسیت های زیادی در شکل دهی و دکور محیط هم باشند، تنوع رنگی بالا و  جنس بسیار عالی که کاهگل بوشهر دارد، این مشکل را برطرف می کند. در مکان های قدیمی که از بافت کاهگل سنتی تشکیل شده است بخش هایی تخریب شده وجود دارد که نیاز به ترمیم خواهند داشت،  کاهگل بوشهر به عنوان لایه ضد آب روی این بخش های خراب شده را پر کرده و از خرابی مجدد آنها جلوگیری می کند و اگر در برابر هر گونه رطوبتی قرار بگیرد جذب این محصول نخواهد شد.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل صنعتی اصفهان با قیمت اقتصادی

خرید کاهگل بوشهر
خرید کاهگل بوشهر

کاهگل بوشهر را چگونه خریداری کنیم ؟

انواع مختلفی از کاهگل های مصنوعی در بازار با عناوین متفاوت وجود دارد که هر کدام ویژگی های شبیه به هم دارند و مهمترین آنها ضد آب بودن آنها است زیرا جنس این مواد از پلیمر می باشد. روش های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد که مهمترین آنها مراکز فروش و نمایندگی های انحصاری کاهگل بوشهر است. خرید مطمئن را از این طریق انجام دهید  تا محصول اصل و غیر تقلبی  خرید نمایید. نمایندگی های می تواند دارای مراکز فروش مجازی نیز باشند که می توان از طریق ارتباط آنلاین اطلاعات قیمت و انواع بسته بندی ها را جستجو کرد و هم با مطالعه توضیحات در مورد محصول اطلاعاتی را برای خرید و انتخاب بدست آورد.

نمایندگی های کاهل بوشهر برای افراد خریدار که در مسیر های دور هستند این محصول را به محل مورد نظر ارسال می کنند. خریدهای اینترنتی سرعت انتخاب را زیاد می کند و مشاورین در این مراکز فروش  هر گونه ابهام را برای شما رفع خواهند نمود. خرید عمده این محصول برای خریداران به صرفه خواهد بود زیرا قیمت کمتری را برای خرید کاهگل بوشهر پرداخت خواهند کرد. عرضه مستقیم از طریق تولید کنندگان این کاهگل مصنوعی می توانند یکی از روش های خرید این محصول باشد. با خرید مستقیم این ماده از درب کارخانه از تخفیف های بسیار زیادی  استفاده خواهید نمود.

بیشتر بخوانید : خرید ملات کاهگل نانو با قابلیت عدم تغییر رنگ

فروش کاهگل بوشهر
فروش کاهگل بوشهر

کاهگل بوشهر ضد ترک و ضد ضربه است

کاهگل بوشهر از بافتی تشکیل شده است که کاملا یکدست و محکم به پوشش می چسبد در کنار این خصوصیت به دلیل  پیوند ملکولی بسیار قوی که در پلیمر‌‌‌‌ها وجود دارد در برابر فشار های محیط نیز مقاوم است. این در حالی است که در کاهگل سنتی به راحتی با  ضربه  شکافته می شود و حتی  در جای خود فرو می ریزد. به همین دلیل است که بافت های سنتی در طول سال ها و با گذشت زمان  تخریب  می شوند. رنگ موجود در این کاهگل مصنوعی از بین نمی رود و در برابر اشعه خورشید ماندگار است.

در حین کار با این ماده و استفاده در ساختمان  هیچگونه فشار و سختی نخواهید داشت و دیگر نیاز به مخلوط کردن و آماده کردن کاهگل به صورت دستی نخواهید بود. برای استفاده از این ماده به عنوان پوشش نیاز به تخصص هم نخواهید داشت. در زمان کار با نوع صنعتی کاهگل  گرد و خاک  ایجاد نخواهد شد و از مزیت های بسیار عالی می باشد. این کاهگل لایه ضخیمی را بر روی بافت ایجاد می کند و به راحتی دچار خرابی نمی شود و نیاز به بازسازی و تعمیر نخواهد داشت. میزان مصرف کاهگل های مصنوعی با توجه به مقدار وسعت دیوار و سطح زیرین آن  متفاوت خواهد بود اگر سطح آن یکدست باشد، میزان خمیر و ملاتی که استفاده خواهد شد بسیار کم تر از زمانی است که سطح دیوار ناهمواری هایی داشته باشد. کاهگل بوشهر نسبت به محصولات مشابه خود و کاهگل های سنتی دارای قیمتی مقرون به صرفه است  و نوع خرید در قیمت آن موثر خواهد بود. بنابراین برای پروژه های بسیار بزرگ  بهتر است روش های خرید مستقیم از تولید کنندگان را انتخاب نمایید.

کاهگل نانو بوشهر همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : کنگان ، برازجان ، گناوه ، عسلویه ، جم ، دلوار ، خورموج ، دیر ، دیلم ، نخل تقی ، بیدخون ، سیراف و … می باشد .

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل مدرن مناسب باغات و اماکن گردشگری

قیمت کاهگل بوشهر
قیمت کاهگل بوشهر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما