فروش کاهگل دزفول کاملا ضد آب

کاهگل دزفول چیست؟

کاهگل دزفول نام ماده ای است که در مراکز فروش مواد و مصالح ساختمانی به فروش می رسد. این ماده با بهترین شرایط تولید در کارخانه هایی که استاندارد ها در آن رعایت می شود تولید می گردد. کاهگل دزفول را به عنوان ماده پوششی می شناسند که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و چون خاصیت ضد آب دارد بیشتر مورد توجه می باشد. کاهگل دزفول در واقع عایق رطوبت است و زمانی که در نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد در برابر بارندگی و هر نوع شستشویی مقاومت بسیار زیادی خواهد داشت و تخریب نخواهد  شد.

کاهگل دزفول به دلیل عایق بودن و جنس بسیار محکمی که دارد سال های طولانی بر روی  سطوح دیوار باقی می ماند بدون اینکه خرابی در آن ایجاد شود. این ماده به شکل خمیر است و در واقع از پلیمر ساخته شده و با حرکاتی بسیار ساده می توان آن را بر روی دیوار نصب نمود. کاهگل دزفول دارای رنگ بندی است و هر فردی با توجه به سلیقه خود می تواند از آنها استفاده نماید. در نظر داشته باشید که این کاهگل صنعتی  بدون حضور دست و کاملا مکانیزه در کارخانه دزفول تولید می گردد. این ماده دارای کیفیت بسیار زیادی است و اگر سال ها بر روی نما کار شود از بین نخواهد رفت و با این شرایط ساختمان ها نیز دیرتر دچار تخریب خواهند شد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل سنندج کاملا قابل شستشو

خرید کاهگل دزفول
خرید کاهگل دزفول                                                               

ساختمان را با کاهگل دزفول عایق کنید

کاهگل دزفول عایق رطوبت است و این به این معنی است که اگر دیوار در معرض آب قرار بگیرد، بدون اینکه وارد منافذ دیوار شود بر روی سطح باقی خواهد ماند. اگر ساختمانی که با این کاهگل  مصنوعی پوشیده شده در معرض باران قرار بگیرد  دیوار خیس نمی شود و به همین دلیل است که می توان این نماها را با آب  مواد شوینده و حتی با فشار قوی آب شستشو داد. برای مدت طولانی این ساختمان ها بدون تخریب باقی می مانند زیرا کاهگل صنعتی دزفول هم عایق رطوبت است و هم عایق حرارت می باشد و اگر در مناطق گرمسیری نیز استفاده شود هیچ تغییری در بافت آن ایجاد نخواهد شد. کاهگل دزفول دارای مواد مصنوعی است و مقاومت بالایی دارد ولی از نظر ظاهر بسیار به کاهگل های سنتی شبیه است.

بیشتر بخوانید : کاهگل صنعتی بوشهر کاملا مقاوم در برابر پوسته شدن

فروش کاهگل دزفول
فروش کاهگل دزفول

کاهگل های مصنوعی جایگزین بسیاری از مواد پوششی

کاهگل دزفول را می توانید در لیست  کاهگل های صنعتی مشاهده نمایید این ماده دارای کیفیت  بالایی است و به همین دلیل در بین این محصولات کاملا شناخته شده است. هر کدام از مواد پوششی که برای نمای ساختمان در بازار وجود دارد دارای ویژگی هایی می باشد و به همین دلیل در مکان های خاصی بیشتر استفاده می شود ولی کاهگل دزفول دارای چندین مزیت است و به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

یکی از مشکلاتی که مواد پوششی در ساختمان ها دارند از بین رفتن رنگ آنها زمانی است که در برابر نور خورشید قرار می گیرند. این کاهگل در سال های طولانی بدون تغییر رنگ باقی می ماند و خراب نمی شود. کاهگل دزفول دارای ضخامت  مناسبی است و لایه زیرین به هیچ عنوان مشخص نخواهد بود و به خوبی پوشش داده می شود. سطوح ناهموار نیز با این ماده پوشانده می شود.

بعد از شناسایی این ماده و شناخت  تمام ویژگی های آن باید  از مکان خرید مطمئن شوید زیرا  موارد تقلبی بازار زیاد است  و در هنگام خرید باید  محصولات اصل را با توجه به برند و مکان خرید تشخیص داد. نمایندگی های اصلی و افراد معتبر را برای خرید انتخاب نمایید تا نتیجه واقعی کاهگل مصنوعی دزفول را مشاهده نمایید. کاهگل های مصنوعی در بسیاری از بافت های قدیمی به جای کاهگل های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاهگل دزفول همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان خوزستان از جمله : اهواز ، بهبهان ، خرمشهر ، ایذه ، آبادان ، سوسنگرد ، شوش ، شادگان ، رامهرمز ، ماهشهر ، مسجد سلیمان ، اندیمشک ، شوشتر ، باغ ملک ، امیدیه ، لالی ، هندیجان ، قلعه خواجه ، گتوند ، رامشیر ، هویزه و … می باشد .

بیشتر بخوانید : کاهگل زنجان ضدآب و قابل شستشو

قیمت کاهگل دزفول
قیمت کاهگل دزفول

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

  1. سلام من برای نمای حیاط میخوام کاهگل سنتی کار کنم خواستم ببینم میتونم مشاوره بگیرم از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما