خرید کاهگل سنندج کاملا قابل شستشو

کاهگل سنندج چه ویژگی هایی دارد؟

کاهگل سنندج ماده ای است که از مواد صنعتی ساخته شده است و در کارخانه های این شهر تولید می گردد. مواد استفاده شده در این کاهگل دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت است. این ماده جنس بسیار محکمی دارد و لایه قوی را بر روی دیوار و یا سطح ایجاد می کند. کاهگل سنندج قابل شستشو است و برای افرادی که توجه خاصی به نظافت نما یا دیوار ها دارند بسیار مناسب است. این ماده از سطح زیرین خود نیز مراقبت می کند و از ریزش یا خراب شدن مصالح استفاده شده در دیوار نیز جلوگیری می کند.

افرادی که از پوشش های مختلف برای نمای ساختمان استفاده می کنند، خواهان ماندگاری بالای این مواد هستند. نمای ساختمان بخش مهم آن به شمار می رود که علاوه بر جلوه ظاهری که برای خود ساختمان دارد در زیبایی شهر نیز مهم خواهد بود، به همین دلیل است که انتخاب ماده ایی که  برای پوشش  ساختمان بکار می رود، بسیار مهم است. اگر این ماده  به راحتی خراب نشود و قابلیت نظافت کردن و شستشو را داشته باشد بسیار قابل توجه و مناسب خواهد بود. کاهگل سنندج دارای این ویژگی می باشد.

کاهگل سنندج در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد و بعد از انتخاب رنگ زمانی که در ساختمان بکار گرفته شد در معرض نور خورشید رنگ آن تغییر نمی کند و دچار رنگ پریدگی نمی شود.‌‌‌‌‌‌این ماده از جنس پلیمر است و‌‌‌‌ اگر در برابر مواد شیمیایی نیز قرار بگیرد، خراب نخواهد شد و بافت آن تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید : کاهگل صنعتی بوشهر کاملا مقاوم در برابر پوسته شدن

خرید کاهگل سنندج
خرید کاهگل سنندج

نمایشگاه های عرضه مستقیم از روش های خرید کاهگل سنندج

کاهگل سنندج علاوه بر فروشگاه های عرضه این نوع محصولات، در نمایشگاه هایی که این مواد را به صورت مستقیم از کارخانه ها برای مشتریان معرفی می کند نیز به فروش می رسد. برای خرید با قیمت واقعی علاوه بر این نمایشگاه ها می توانید به درب کارخانه نیز مراجعه کنید تا حجم های مختلف این ماده را  تهیه نمایید. نمایندگی های سطح شهر نیز محل مناسبی برای خرید کاهگل مصنوعی مانند کاهگل سنندج است. این کاهگل توسط سایت های اینترنتی که محل فروش انواع کاهگل های صنعتی نیز می باشد به فروش می رسد. تولید کننده این محصول نیز  مکانی را برای فروش اینترنتی این محصول در نظر گرفته است که می توان انواع حجم ها را در بسته بندی های متفاوت خرید نمود. خرید های اینترنتی روش آسانی است که می توان در زمان بسیار کمی محصول مورد نظر را انتخاب و خرید نمود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب مشهد به صورت مستقیم از نمایندگی

فروش کاهگل سنندج
فروش کاهگل سنندج

نصب کاهگل سنندج در کم ترین زمان ممکن با بالاترین بازدهی

کاهگل سنندج را می توان در زمان  کوتاهی با ابزار ساده بر روی دیوار نصب کرد اجرای این کار به تخصص بسیار زیاد نیاز ندارد و تنها با تجربه کم نیز می توان این  کار را انجام داد. این ماده در کارخانه تولید شده و تمام مراحل آماده سازی آن انجام شده است و دیگر نیازی به کار چندان پیچیده ای نمی باشد و در مقایسه با کاهگل های سنتی که باید تمام مواد با هم ترکیب شده و آماده می شد، این ماده بعد از خرید آماده نصب و اجرا می باشد.

کاهگل سنندج جنس محکمی دارد و در برابر فشار و برخورد وسایل سنگین به راحتی خراب نمی شود. این ماده علاوه بر تحمل فشار و ضربه، ماندگاری بالایی برای سال های طولانی دارد به صورتی که تحت شرایط مختلف از نظر ظاهری  تغییر نخواهد کرد و بافت آن تخریب نخواهد شد به همین دلیل خریداران در بین انواع مواد پوششی و انواع کاهگل های مصنوعی کاهگل سنندج را انتخاب و خرید می کنند. قیمت کاهگل با تمام ویژگی های منحصر به فردی که دارد و موجب محافظت از ساختمان نیز می شود بسیار مناسب است .

کاهگل سنندج همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان کردستان از جمله : سقز ، مریوان ، بانه ، قروه ، کامیاران ، بیجار ، دیواندره ، دهگلان ، سروآباد و … می باشد .

بیشتر بخوانید : کاهگل مصنوعی اهواز ارسال مستقیم از کارخانه

قیمت کاهگل سنندج
قیمت کاهگل سنندج

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما