کاهگل صنعتی بوشهر کاملا مقاوم در برابر پوسته شدن

کاهگل صنعتی بوشهر لایه ای یکنواخت بر روی دیوار

کاهگل صنعتی بوشهر در ساختمان ها به عنوان پوشش نهایی بکار می رود. این ماده به این علت با نام کاهگل نامگذاری شده است که بعد از اجرا و نصب از نظر ظاهری شباهت بسیار زیاد به کاهگل های سنتی دارد ولی از نظر مواد اولیه کاملا با انواع سنتی متفاوت است. کاهگل صنعتی بوشهر در بهترین کارخانه های  صنعتی و با مواد اولیه بسیار عالیه تولید شده است و در دنیای کنونی که انسان ها در پی مواد مرغوب و ماندگار هستند کاربرد فراوانی دارد. کاهگل های سنتی در کنار مزیت هایی که داشته ، ولی دارای معایبی نیز بوده به عنوان مثال به راحتی تخریب می شوند مثلا ضربه یا باد با فشار بسیار زیاد آنها را از بین می برد و از سطح دیوار جدا می شوند.

کاهگل صنعتی بوشهر با مواد اولیه شیمیایی و با جنس پلیمری در کارخانه های مربوط تولید می شوند و دارای استحکام بسیار زیادی هستند. این نوع کاهگل با قرار گرفتن بر روی سطح دیوار لایه ای محکم و یکدست را ایجاد می کنند و بر خلاف نوع سنتی  به راحتی با هر شرایطی پوسته و یا از روی سطح بلند نمی شود بلکه یک لایه ای محکم و چسبیده به سطح زیرین را ایجاد می کند. با این محصول می توان هر گونه ناهمواری بر روی دیوار را پر و یکدست نمود. یکی از ویژگی هایی که  به هنگام خرید مردم به آن توجه می کنند ماندگاری و مقاومت محصول است زیرا به دنبال  جلوگیری از هزینه مجدد می باشند. با خرید کاهگل صنعتی بوشهر می توان از ماندگاری بالای این ماده مطمئن بود و با نصب آن برروی دیوارها برای  مدت طولانی از این ماده استفاده نمود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب مشهد بصورت مستقیم از نمایندگی

خرید کاهگل صنعتی بوشهر
خرید کاهگل صنعتی بوشهر

ترمیم کاهگل های سنتی تخریب شده با کاهگل صنعتی بوشهر

یکی از مکان هایی که کاهگل صنعتی بوشهر مورد استفاده قرار می گیرد و لایه محکم ایجاد شده توسط این محصول بسیار مورد توجه و کاربرد است ساختمان های قدیمی می باشد که با کاهگل سنتی پوشیده شده اند این کاهگل ها عموما  بعد از گذشت سال ها تخریب شده اند و نیاز به بازسازی دارند. برای نگهداشتن بافت قدیمی و زیبایی خاصی که در این ساختمان ها برای علاقمندان وجود دارد از ماده ای مانند کاهگل صنعتی بوشهر استفاده می شود تا قسمت های خراب شده بوسیله آن پر شود و به دلیل شباهت ظاهری که با نوع قدیمی دارد تفاوتی مشخص نخواهد بود و در واقع با کمک این محصول قسمت آسیب دیده  ترمیم شده و از ساختمان محافظت خواهد شد.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل تهران کاملا ضدآب و مقاوم

فروش کاهگل صنعتی بوشهر
فروش کاهگل صنعتی بوشهر

کاهگل صنعتی بوشهر پوششی  با ماندگاری بالا

کاهگل های صنعتی در کارخانه هایی تولید می شود که نظارت کاملی در حین تولید برای آنها انجام می شود. استاندارد های لازم و آزمایشهای متعددی برای خصوصیات فیزیکی این ماده انجام می شود و زمانی که برای فروش وارد بازار می گردد تمام این مراحل را طی نموده و خریداران می توانند با اطمینان خاطر این برند را برای پوشش ساختمان های خود انتخاب نمایند. ماندگاری و خراب نشدن این محصول در طولانی مدت موجب افزایش فروش آن شده است و افراد متعددی آن را برای انواع ساختمان ها خرید می کنند. این محصول دارای تنوع رنگ است و برای نمای داخلی و خارجی و انواع دکورها به ویژه دکورهای سنتی  بسیار مورد توجه می باشد. کاهگل صنعتی بوشهر را از مکان هایی خرید نمایید که اصل برند را به فروش برسانند و محصول تقلبی نباشد زیرا مواد غیر اصل عملکرد مشابهی نخواهد داشت. این ماده یکی از انواع کاهگل های صنعتی است که به دلیل کیفیت مناسبی که دارد در رده بهترین  محصولات قرار گرفته است و این ماده در بین محصولات مشابه از نظر قیمت  مناسب و کم هزینه می باشد.

کاهگل صنعتی بوشهر همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : دیلم ، برازجان ، گناوه ، عسلویه ، جم ، بیدخون ، خورموج ، دیر ، کنگان ، نخل تقی ، دلوار ، سیراف و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیرازمستقیم از کارخانه

قیمت کاهگل صنعتی بوشهر
قیمت کاهگل صنعتی بوشهر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما