کاهگل آماده کرمان مناسب شرایط آب و هوایی مختلف

کاهگل آماده کرمان دارای نمای زیبا برای ساختمان ها

کاهگل آماده کرمان برای پوشش ساختمان های مختلف در کل کشور مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که مشخص است  در ایران شرایط آب و هوایی متفاوتی حاکم است و حتی با تغییر فصل ها همه آب و هوا ها در سراسر ایران یکسان نیست. مواد و مصالح مختلفی در ساختمان ها بکار می رود، ولی آنچه که به عنوان  پوشش رویی بکار می رود مورد توجه است. کاهگل آماده کرمان یکی از مواد مصرفی برای  نمای ساختمان ها است و به خاطر ویژگی هایی که دارد در شرایط مختلف آب و هوایی بکار رفته و بسیار با دوام و با مقاومت  زیاد است.

ظاهر زیبا و رنگ های متنوع کاهگل آماده کرمان، موجب شده تا مورد توجه قرار بگیرد. این تنوع برای دکور های مختلف و یا هماهنگی با رنگ مواد و مصالح دیگر قابل توجه است. کاهگل آماده کرمان در کارخانه های صنعتی و از مواد شیمیایی تولید می گردد و کاملا با  کاهگل های سنتی متفاوت می باشد. این ماده به شکل آماده و  قابل نصب بر روی دیوار به خریداران عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل دزفول کاملا ضدآب

خرید کاهگل آماده کرمان
خرید کاهگل آماده کرمان

چرا کاهگل آماده کرمان در انواع آب و هوا تغییر نمی کند؟

یکی از دلایل استقبال مردم از کاهگل آماده کرمان ویژگی های فیزیکی و  شیمیایی آن است. این محصول عایق رطوبت  می باشد به این معنی که بعد از قرار گرفتن بر روی دیوار می تواند از نفوذ آب جلوگیری کند و در واقع از ساختمان ها محافظت می نماید. در مناطقی شمالی و یا استان‌‌‌های پر بارش معمولا ساختمان ها در معرض خرابی زود هنگام به دلیل رطوبت بالا هستند محصولات متنوعی برای محافظت از ساختمان ها وارد بازار شده اند ولی کاهگل های صنعتی  یکی از بهترین نمونه های این محصولات هستند که چندین مزیت را همزمان برای خریداران و مصرف کنندگان به همراه دارند. کاهگل آماده کرمان از  مرغوب ترین کاهگل های صنعتی می باشد.

برخی از شهر های بیابانی که بارندگی کمی دارند، بیشتر در معرض نور خورشید هستند بسیاری از مواد و ترکیبات در برابر اشعه های خورشید دچار تخریب و فرسودگی می شوند ولی ماده خمیری شکل کاهگل صنعتی کرمان  در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد.

این محصول برای  بافت های فرسوده که نیاز به ماندگاری بیشتری دارند، استفاده می شود. کاهگل آماده کرمان  حتی در مناطق خارجی شهر ها که در معرض بادهای شدید و یا آب و هوای نامناسب هم می باشد بدون تخریب باقی می ماند. این ماده اگر در برابر عوامل شیمیایی هم  قرار بگیرد به دلیل ماهیت  تغییر ناپذیری که دارد کاملا ثابت و پایدار باقی می ماند. این نوع کاهگل مصنوعی در بهترین کارخانه ها تولید شده است و دارای مواد اولیه با کیفیتی و استانداردی است و نتیجه آن در پوشش ساختمان به خوبی نمایان می شود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل سنندج کاملا قابل شستشو

فروش کاهگل آماده کرمان
فروش کاهگل آماده کرمان

تفاوت اجرای کاهگل آماده کرمان با کاهگل های سنتی

یکی از دلایل حذف کاهگل سنتی که در قدیم از آن استفاده می شده است مراحل سخت و طولانی آماده سازی آن می باشد. این در حالی است که کاهگل صنعتی مانند کاهگل کرمان در کارخانه آماده می شود. کاهگل صنعتی لایه بسیار ضخیمی را بر روی دیوار ایجاد می کند و  غلظت  خود محصول زیاد است و نیاز به اجرای دوباره آن  برای افزایش غلظت بر روی دیوار نمی باشد.

 

قیمت تمام شده کاهگل آماده کرمان از کاهگل سنتی ارزانتر است. کثیف کاری که در حین کار در  نوع سنتی ایجاد می شود زیاد است ولی در کاهگل آماده  صنعتی  بدون هیچ آلودگی  نصب ماده با ابزار بسیار ساده ای  انجام می گیرد. با خرید این محصول چندین مزیت را همزمان خریداری می کنید و به جای مصرف چندین ماده می توان از کاهگل آماده کرمان استفاده نمود.

کاهگل آماده کرمان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان کرمان مثل : شهربابک ، بم ، سیرجان ، رفسنجان ، کهنوج ، جیرفت ، زرند ، بردسیر ، بافت ، نرماشیر و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید رنگ کاهگل مازندران کاملا ضدآب

قیمت کاهگل آماده کرمان
قیمت کاهگل آماده کرمان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما