قیمت رنگ آب بندی استخر

رنگ آب بندی استخر ساده ترین روش برای آب بندی استخر

با استفاده  از رنگ آب بندی استخر می توان جلو نفوذ آب را از دیواره و کف استخر  گرفت  که به این عمل آب بندی گفته می شود. در واقع روش های مختلفی بعد از اجرای ساخت استخر ها  برای جلوگیری از نفوذ آب وجود دارد ولی یکی از کم هزینه ترین و  ساده ترین روش ها به کار بردن رنگ آب بندی استخر است. زمانی که یک لایه از رنگ آب بندی استخر به عنوان پوششی مقاوم و محکم بر روی  مصالح به کار رفته در دیواره قرار می گیرد به داخل شکاف هایی که ممکن  است  در میان آنها وجود داشته باشد نفوذ کرده و در زمان پر شدن استخر با آب از  خروج آب جلوگیری خواهد نمود.

آب بندی استخر و عایق کردن آن  با  رنگ کردن این مکان متفاوت است ولی امروزه رنگ هایی را از جنس عایق  تولید کرده اند  که دیگر نیازی به استفاده از دو ماده آب بند و  رنگ وجود نخواهد داشت و دو عمل توسط رنگ آب بندی استخر انجام خواهد شد. با این  روش دو هزینه جداگانه برای این کار پرداخت نخواهد شد. با یک رنگ آمیزی ساده دیوار و کف زیبا و هم آب بندی و عایق خواهد شد.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت رنگ استخری

خرید رنگ آب بندی استخر
خرید رنگ آب بندی استخر

انواع رنگ آب بندی استخر

استفاده و ساخت استخر های خانگی و یا افزایش  استخر هایی که برای پرورش آبزیان وجود دارد، می تواند دلیلی برای  افزایش توجه و ساخت موادی با بهترین شرایط برای آب بندی  استخر  باشد. رنگ آب بندی استخر یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای  جلوگیری از نفوذ آب  از دیواره ها می باشد ولی در مقایسه با روش های دیگری که برای این کار وجود دارد باید حداقل سالی یک بار تمدید شود و یا سلامت آن بررسی گردد. این رنگ دارای قیمت مناسبی است و باید در شرایط کاملا مناسبی به دیوار و کف زده شود. مثلا اگر محیط کاملا خشک نشده از رنگ آب بندی استخر استفاده نگردد چون اتصال خوبی با  مصالح استفاده شده در استخر پیدا نخواهد کرد.

این روش برای آب بندی بسیار سریع و به راحتی قابل انجام است. زمانی که از رنگ آب بندی استخر استفاده می شود باید  به این نکته توجه کنید که سطح رویی  کار  کاملا تمیز باشد.  دقت کنید، هیچگونه آلودگی  بر روی لایه زیرین رنگ وجود نداشته  و اگر در سال های قبل از رنگ آب بندی استخر  استفاده شده  و حالا پوسته شده است باید  قبل از رنگ آمیزی مجدد، حتما تمیز و لایه برداری صورت گیرد. معمولا جنس مواد آب بند از پلیمر های دو جزئی است و پایه رنگ آب بندی استخر از همین مواد می باشد. آماده نکردن سطح زیرین رنگ موجب سطح ناهموار خواهد شد که شاید علاوه بر زیبا نشدن کار اثر رنگ را از بین برده و دیگر به عنوان آب بند نیز کار نکند.

علاوه بر پاک سازی سطح باید در صورت وجود خرابی و ترک نیز این دیواره ای استخر ترمیم گردد و همچنین کثیفی هایی مانند جلبک و رسوب هایی که مانع رنگ آمیزی خواهد شد را  نیز باید تمیز نمود. با گذراندن تمام این مراحل مهمترین گزینه برای یک  رنگ آمیزی انتخاب  رنگ مناسب می باشد.

 

انواع مختلفی از رنگ برای آب بندی قابل استفاده است به نوعی از آنها رنگ سیمانی گفته می شود که معمولا برای استخر هایی که از بتن ساخته شده اند، استفاده می شود. رنگ های پلیمری که درون فرمول آنها از کلر استفاده شده نیز می تواند به عنوان یک رنگ آب بندی استخر باشد. این رنگ ها چون بسیار محکم و با دوام به سطح می چسبند، می تواند گزینه مناسبی برای آب بندی باشد. رنگ آکریلیک  نام دیگری از رنگ های آب بندی است که دارای مقاومت کمتر نسبت دو گزینه قبلی است و کمتر از آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : نمایندگی فروش رنگ استخری

فروش رنگ آب بندی استخر
فروش رنگ آب بندی استخر

خرید مناسبترین قیمت رنگ آب بندی استخر

برای خرید بهترین قیمت رنگ استخری راه های مختلفی وجود دارد، به  عنوان مثال خرید عمده و از به صورت مستقیم از تولید کننده می تواند گزینه مناسبی باشد و با این روش قیمت برای خریدار مقرون به صرفه تر خواهد بود. روش های خرید مجازی و استفاده از فروشگاه های اینترنتی نیز از مهمترین راه های خرید با قیمت مناسب است زیرا هزینه ها در این روش ها به حداقل می رسد و برای مصرف کننده و فروشنده بسیار مناسب خواهد بود. قیمت این  محصولات با توجه به ترکیبات رنگ های مختلف، متفاوت خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت های این رنگها می توانید از  نمایندگی ها یا سایت های فروشگاهی وابسته به تولید کنندگان  مشاوره بگیرید.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ استخری تهران

قیمت رنگ آب بندی استخر
قیمت رنگ آب بندی استخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما