نمایندگی فروش رنگ استخری

ویژگی های محصولات نمایندگی فروش رنگ استخری

نمایندگی فروش رنگ استخری در بسیاری از مناطق وجود داشته و به فروش محصولات متنوعی می پردازد. این محصولات دارای برند ها و ویژگی های مختلفی می باشد که در ادامه این مطالب به این ویژگی ها خواهیم پرداخت. این رنگ استخری دارای خاصیت چسبندگی بسیار بالا و همچنین انعطاف پذیری زیادی خواهد داشت که می تواند در برابر هر گونه محلول های مختلف شیمیایی و هر گونه ماده ای که به آب اضافه می شود، مقاومت کرده و کاملا ساختار پایداری داشته باشد. می توان گفت این عایق های استخری آبی و سفید رنگ در برابر رطوبت مقاومت می کنند زیرا به روش و پایه نانو ساخته شده‌ اند و به همین دلیل هیچ مولکولی از آب قادر نیست از آن ها عبور نماید. این عایق دارای خاصیتی می باشد که هرگونه ماده ای مانند مواد شیمیایی ضد عفونی کننده در آب روی آن تاثیر نکرده و به همین دلیل هیچ گونه آسیبی نخواهد دید و همچنین می ‌توان گفت این عایق در داخل آب هیچ گونه ماده ‌ای از خود آزاد نکرده و در نتیجه با اطمینان خاطر کامل باید گفت این ماده کاملاً غیر رسمی است و علاوه بر غیر سمی بودن قابل اشتعال نیز نیست و در برابر شعله کاملا پایدار و مقاوم است.

همچنین باید گفت نمایندگی فروش رنگ استخری دارای رنگ هایی هستند که با ماندگاری آب در داخل استخر، سونا، جکوزی و غیره هیچ گونه قارچ و جلبک و میکروارگانیسم های دیگری روی آن رشد نخواهد کرد و همچنین باید گفت این ماده بدون بو می باشد و در زمان شنا هیچ مشکلی مانند مشکلات پوستی به وجود نخواهد آمد. از ویژگی های دیگر این رنگ ها این است که می توان آن را روی هر سطوحی شامل سرامیک، سیمان، کاشی، سنگ، پلاستیک و هر چیز دیگری کار کرده و مطمئن بود که هیچ گونه رطوبتی از آن قابلیت عبور ندارد. زیرا این رنگ‌ ها پوشش هایی هستند که دارای ذرات بسیار ریز نانومتری می باشند، در نتیجه مولکول های آب قادر به عبور از آن نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: رنگ استخری پایه آب، ارسال به سراسر کشور

فروش رنگ استخری عمده
فروش رنگ استخری عمده

 

سایر ویژگی های محصولات فروش رنگ استخری

در مراکز فروش رنگ استخری های مطلوب، این رنگ ها همچنین روش استفاده بسیار آسانی دارند و هر کسی با هر سطح اطلاعات از روش های رنگ آمیزی می ‌تواند به راحتی آن را روی سطوح مختلف کار کند. در مراکز فروش رنگ استخری همانطور که گفته شد، رنگ های استخری قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و به راحتی به دلیل جنس لاستیکی خود می تواند به راحتی کش آمده و به همین دلیل هیچ گاه روی سطوح مختلف پوسته پوسته نخواهند شد و همچنین شکسته نیز نمی شوند. این رنگ ها علاوه بر این که می توانند سطحی را رنگ آمیزی کرده و به زیبایی آن بیفزایند، باعث می‌ شوند سطح مورد نظر کاملا از نظر مقاومت در برابر آب، آب بندی و ایزوله شود. این رنگ استخری به دلیل کشسانی بسیار بالایی که دارد می ‌تواند در برابر ضربه های مکانیکی که به آن وارد می ‌شود نهایت مقاومت را به عمل آورده و هیچ آسیبی نبیند. همانطور که گفته شد این عایق های رطوبتی را می توان روی سطوح مختلف به کار برده و از نشت آب و یا رطوبت جلوگیری کرد.

ویژگی های بسیار مطلوبی که این رنگ های نمایندگی فروش رنگ استخری دارند باعث شده است که از آن ها در سازه های هیدرولیکی و مکان هایی که با آب سروکار دارند بسیار استفاده شود. از این ویژگی ها می توان به قیمت بسیار مناسب آن ها اشاره کرد، زیرا این رنگ استخری نسبت به مصالح ساختمانی دیگری که می تواند این گونه محیط ‌ها را عایق کند بسیار پایین تر بوده و همچنین هزینه ترمیم و تعمیر آن ها بسیار پایین تر می باشد. ضمن این که می ‌توان با سرعت زیادی آن ها را استفاده نموده و با کمترین تخصصی در این زمینه هر کسی می‌ تواند این کار را انجام دهد.

رنگ استخری نانو
رنگ استخری نانو

 

مزایای استفاده از محصولات نمایندگی های فروش رنگ استخری

خرید از نمایندگی های فروش رنگ استخری دارای مزایای بسیاری است که می توان از این مزایا به تضمین شدن محصول مورد نظر اشاره نمود. این محصولات همانطور که گفته شد دارای شاخصه های ویژه ای هستند که می توان به مواردی اشاره نمود. مثلا آن ها در خشک شدن بسیار سریع عمل می کنند که باعث می ‌شود بعد از کار به سرعت خشک شده و سازه قابل استفاده شود. زیرا رنگ ها هنگامی که هنوز خیس هستند بسیار آسیب پذیری بالایی دارند و ممکن است با برخورد های مکانیکی مانند خراش آسیب دیده و نتوانند کارایی خود را انجام دهند، ولی باید گفت رنگ های استخری اینگونه نیستند.

از مزیت های بسیار مطلوبی که باعث شده است این رنگ های مراکز فروش رنگ استخری توسط هر فردی خرید و به راحتی استفاده شود این است که این رنگ کاملاً بر پایه آب می باشد. در نتیجه کاملا دوستدار محیط زیست بوده و آسیبی نخواهد رساند و به همین دلیل است که از این رنگ ها برای مناطقی که به پرورش آبزیان می‌ پردازند به راحتی استفاده می نمایند. زیرا این گونه رنگ ها هیچ گونه آسیبی به آبزیان نخواهد رساند. از مزایای این رنگ ها که در نمایندگی های مختلف، فروش رنگ استخری انجام می شود، این است که می توان آن را روی استخر های کهنه و یا استخرهای نوساز و در حال بازسازی استفاده نمود. این رنگ ها با چسبندگی بسیار بالایی که دارند قابلیت این را دارند که هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی روی انواع سطوح بچسبند. همچنین می توان به علت مقاومت این رنگ ها در برابر هر گونه تغییرات ناشی از دمای هوا، مانند انبساط و انقباض هوا مقاومت کرده و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نشود. به همین دلیل است که استخر هایی که در حیاط های منازل استفاده می شود، رنگ استخری بر کف و دیواره استخر ها مشاهده خواهد شد. همچنین نور خورشید که دارای اشعه یو وی می باشد هیچ اثر را به این رنگ ها نخواهد گذاشت. زیرا آن ها مقاومت بسیار بالایی داشته و در برابر این شرایط کاملا پایدار می باشند.

فروش رنگ استخری تهران
فروش رنگ استخری تهران

 

سایر مزایای خرید از مراکز فروش رنگ استخری

در مراکز فروش رنگ استخری نمایندگی های مربوطه از مزایای بسیار مهم دیگر، مقاومت این رنگ ها در برابر تغییرات دمایی است و در نتیجه آن ها می‌ توانند از درجه های ۳۰- تا ۲۰۰+ را تحمل کرده و کاملاً ساختار خود را حفظ نمایند و باید گفت به طور کلی رنگ های استخری دارای طول عمر بسیار بالایی می باشند و همین ویژگی باعث شده است آن ها نسبت به مصالح ساختمانی دیگری که در سال‌ های گذشته برای این گونه مناطق استفاده می شد، بیشتر استفاده شوند. سایر مصالح ساختمانی در برابر ضربات و یا گرما و سرمای هوا می توانند آسیب پذیری زیادی داشته باشند، در صورتی که این رنگ ها این چنین نیستند و در برابر هر گونه شرایطی حداکثر مقاومت را از خود نشان خواهند داد.

زیرا در ساخت آن ها شرایطی برقرار شده است که باعث می شود مقاومت آن ها به مراتب بسیار بالا برود. از کاربرد هایی که می توان در مراکز فروش رنگ استخری نام برد این است که می توان آن ها را در استخر، سونا، جکوزی،  منابع کوچک و بزرگ آبی، پرورش آبزیان و همچنین مناطق دیگر که به نوعی با آب به صورت مستقیم ارتباط دارند استفاده نمود. با خرید از رنگ هایی که در مراکز فروش رنگ استخری و نمایندگی های آن ها به فروش می رسند می توان از کیفیت این رنگ ها کاملا اطمینان خاطر داشت و همچنین می توان نسبت به خرید محصولات مناسب خود، با متخصصین در این امر مشورت نمود. قیمت این رنگ ها کاملا بر طبق قیمت های تولیدی بوده و نسبت به مراکز متفرقه معتبر قیمت مناسبی خواهند داشت.

فروش رنگ استخری عمده
فروش رنگ استخری عمده

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما