لیست قیمت رنگ استخری

نکاتی در مورد لیست قیمت رنگ استخری

برای اطلاع از لیست قیمت رنگ استخری، ابتدا باید به طور کامل در مورد رنگ های استخری و انواع آن ها از نظر برند، شرکت سازنده و ویژگی های رنگ استخری آشنایی داشت. از نکته های مهم دیگر مزایای استفاده از این رنگ می باشد که آن ها را از هر مصالح دیگری که به عنوان عایق استخر ها استفاده می کنند متمایز می کند. قیمت رنگ استخری نیز بر اساس انواع رنگ های استخری کاملا با یکدیگر متفاوت است. حتی بر اساس نوع مراکز و نمایندگی های رنگ استخری، گاهی اوقات ممکن است بعضی از فروشنده ها به دلیل داشتن جنس های نامرغوب و تقلبی، لیست قیمت های پایین تری را برای جلب توجه مشتری ارائه دهند که البته باید گفت خریداران بعد از خرید این محصولات مسلما پشیمان شده و ضرر خواهند کرد.

با خرید هر گونه محصول نامرغوب با قیمت رنگ استخری پایین، رنگ استخری مورد نظر فاقد ویژگی های اصلی رنگ استخری بوده و بعد از مدت کوتاهی آثار آن از بین می رود یا در همان ابتدا می تواند فاقد خاصیت کشسانی، انعطاف پذیری، ضد یو وی، ضد رشد جلبکی، ضد نفوذ پذیری آب و… باشد که در نتیجه مصرف کنندگان از این محصولات بهره کافی را نخواهند برد. با گسترش ساختمان سازی و برج های لوکس، تعداد استخر ها و سازه های هیدرولیکی که در داخل فضای سر پوشیده و حتی طبقه های مجزا قرار دارد افزایش یافته است. برای این که هیچ گونه نشت آبی از داخل این سازه ها اتفاق نیفتد باید از ماده عایقی استفاده شود که علاوه بر سبک بودن و کمک به کاهش وزن ساختمان، به عایق شدن این سازه ها نیز کمک کند و بهترین محصولی که امروزه از آن استفاده می کنند رنگ های استخری می باشد که بهترین نوع آن از نظر لیست قیمت رنگ استخری و برند آن، می تواند احتیاجات مربوطه را رفع نماید. این رنگ ها دارای ویژگی های متعددی هستند که در ادامه به طور کلی اطلاعاتی را برای شما ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی فروش رنگ استخری

قیمت رنگ استخری تهران
قیمت رنگ استخری تهران

اطلاعاتی کلی در مورد لیست قیمت رنگ استخری بر اساس ویژگی های آن

همانطور که گفته شد رنگ های استخری بر اساس ویژگی های متعددی که دارند کاربرد های گوناگونی یافته اند. بر اساس این ویژگی ها هر کدام از رنگ های استخری قیمت رنگ استخری جداگانه ای خواهند داشت که البته برند مربوط به آن ها مانند رنگ استخری تهران، شیراز، اصفهان و… و حتی رنگ های بازار خارجی دارای قیمت های گوناگونی در نوع خود می باشند که بازار رقابتی روی انواع محصولات تولید داخل تاثیر زیادی دارد و با وجود گوناگونی قیمت ها، فاصله بین نرخ های لیست قیمت رنگ استخری کم می باشد.

رنگ های استخری می توانند خاصیت ضد آبی داشته باشند. زیرا این رنگ ها طبق تکنولوژی نانو ساخته شده اند و دارای کمترین فضای بین مولکولی می باشند و به همین دلیل است که این رنگ ها قادر نیستند حتی یک مولکول آب را از خود عبور دهند مگر این که این رنگ ها بعد از گذشت سال های متمادی آسیب دیده و یا ممکن است در ابتدا رنگ آمیزی به درستی انجام نشده باشد. خاصیت چسبندگی و انعطاف پذیری رنگ استخری باعث می شود ذرات رنگ ها کاملا به یکدیگر و به سطح مورد نظر چسبیده شوند و بتوانند محیطی کاملا ایزوله را به وجود بیاورند. از ویژگی های رنگ های استخری مقاومت آن ها در برابر نور خورشید و اشعه یو وی می باشد و این مسئله باعث شده است بتوان سازه های مختلف هیدرولیکی را که در محیط های آزاد و غیر سر پوشیده می باشند قرار داد.

سازه های هیدرولیکی که توسط رنگ های استخری رنگ شده اند از جلبک ها و سایر میکروارگانیسم ها در امان خواهند بود و می توانند با وقفه های طولانی تری تمیز و عاری از جلبک ها بمانند. البته این رنگ ها دارای نوعی از خود به نام رنگ استخری ضد جلبک می باشند که قدرت بیشتری در جلوگیری از رشد جلبک ها داشته و در نتیجه کارایی این رنگ ها را به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد داد. البته قیمت رنگ استخری ضد جلبک در برند ها و کیفیت های مختلفی در مراکز و نمایندگی ها موجود است.

بیشتر بخوانید: رنگ استخری پایه آب ، ارسال به سراسر کشور

قیمت رنگ استخری شیراز
قیمت رنگ استخری شیراز

قیمت رنگ استخری بر اساس مزایای آن

همانطور که می دانید رنگ های استخری که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند مطمئنا به دلیل استفاده ا ترکیبات مرغوب قیمت آن ها نیز ممکن است نسبت به نمونه های مشابه دیگر کمی بیشتر باشد. رنگ های استخری که دارای کیفیت بالا و اورجینال هستند را می توان در هر محیطی استفاده نمود. این رنگ ها برای هر شرایط آب و هوایی مناسب استفاده بوده و می توان از آن ها در شهر های مختلف و در فصول مختلف سال استفاده نمود. رنگ های استخری با کیفیت همچنین قادر هستند در شرایط دمایی مختلف نسبت به انقباض و انبساط ناشی از تغییرات دمایی مقاومت کنند و این مزیت بسیار بزرگی نسبت به مصالح ساختمانی سنتی می باشد. می توان گفت یکی از مزیت های دیگر رنگ های استخری این است که قیمت رنگ استخری نسبت به مصالح دیگر ساختمانی، خیلی پایین تر می باشد و همچنین روش استفاده آن بسیار راحت بوده و کاملا مشابه رنگ آمیزی معمولی است.

رنگ آمیزی با رنگ های استخری را می توان بر هر سطحی استفاده نموده و این گونه عمل ایزولاسیون آن سطح ها را انجام داد. برای استفاده از این رنگ ها فقط باید سطح مورد نظر عاری از چاله و برآمدگی باشد و کافی است که آن را از آلودگی ها پاک نمود و تفاوتی ندارد که روی چه سطحی مانند بتن، کاشی، سرامیک، گچ، فلز و… این رنگ آمیزی اجرا شود. مصالح ساختمانی مانند ایزوگام، کاشی، قیر گونی و موارد دیگر در برابر آسیب های مکانیکی مثل فشار، خراش و ضربه ها آسیب می بینند ولی مزیت رنگ استخری این است که این عوامل خللی در نحوه عملکرد آن ایجاد نخواهد کرد. در منبع های آب شرب و غیر شرب،  استخر ها و… برای ضد عفونی کردن آن، مواد شیمیایی مختلفی از جمله کلر اضافه می شود و سازه های مختلف که دارای این نوع مواد هستند اگر توسط رنگ استخری عایق شده باشند، هیچ آسیبی به استخر نخواهد رسید و مهمتر از آن خللی در محیط ایزوله به وجود نخواهد آمد.

فروش رنگ استخری عمده
فروش رنگ استخری عمده

معایب استفاده از قیمت رنگ استخری با نرخ کم

رنگ های استخری تقلبی در بازار بسیار فراوان هستند. این رنگ ها به دلیل قیمت پایینی که دارند خریداران مختلفی را به خود اختصاص داده اند. البته هر کسی با یک بار خرید از این رنگ ها متوجه کیفیت پایین آن ها خواهد شد. این رنگ به دلیل مواد نامرغوب موجود در خود، فاقد ویژگی های مثبتی بوده و به همین دلیل بعد از استفاده جز اتلاف وقت و از دست دادن هزینه، سودی به جا نخواهند گذاشت. این رنگ ها فقط در ظاهر مشابه نمونه های اصلی هستند ولی در عملکرد این گونه نیستند و نداشتن اطلاعات کافی در مورد رنگ اورجینال می تواند هر کسی را از خرید با اطلاعات کم پشیمان کند. رنگ های نامرغوب در برابر نور خورشید دوامی نداشته و بعد از مدت کوتاهی آثار تخریب در آن ها دیده خواهد شد. این رنگ ها به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت دارای رنگ، بو و مزه هستند که بسیار زیان آور است. همچنین باید عنوان کرد به دلیل هزینه های بالای استفاده از فناوری نانو در هر محصول قیمت آن به خودی خود، بالاتر خواهد رفت و اگر قصد خرید رنگ استخری با قیمت پایین را داشتید بدانید این رنگ ها فاقد ذرات نانو می باشند و در نتیجه توانایی جلوگیری از مولکول های آب را به اندازه نمونه های اورجینال ندارند. برای جلوگیری از خرید محصول نامناسب و نامرغوب، سعی کنی آن ها را از مراکز معتبری تهیه نموده و استفاده کنید. مراکز و نمایندگی های معتبر این رنگ ها، به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش این رنگ ها می پردازند و در صورت خرید غیر حضوری آن ها را در اسرع وقت تحویل خواهند داد.

قیمت رنگ استخری
قیمت رنگ استخری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما