فروش رنگ استخری نانو ضد جلبک

چرا رنگ استخری نانو در صنعت رنگ مورد توجه است؟

رنگ استخری نانو از جمله محصولات جدیدی است که وارد صنعت رنگ شده است. با ورود فناوری نانو به چرخه تولید و مشاهده تغییرات چشم گیری که در ویژگی های محصولات بوجود آمده، استفاده از آنها به شدت در حال افزایش است. رنگ ها نیز از جمله محصولاتی هستند که  با ورود نانو مواد به داخل آنها تحول بسیار بزرگی در ویژگی های این محصول ایجاد گردید. رنگ استخری نانو قابل استفاده در انواع استخر ها می باشد و نانو ذراتی که در این رنگ وجود دارد  میزان چسبندگی  و یا ویژگی های دیگر آن را افزایش داده است. غلظت این رنگ نیز به شدت افزایش یافته و زمانی که بر روی سطح استفاده می شود کاملا یکدست است.

نانو ذرات می تواند در انواع رنگ ها مورد استفاده قرار بگیرد، مثلا رنگی که خاصیت آب بندی دارد و یا رنگی که پایه حلال یا پایه آب دارد. تمام  موادی که در داخل این نوع رنگ ها وجود دارد، دارای ذراتی از جنس نانو می باشد و خصوصیات این رنگ ها را به میزان قابل توجهی تغییر داده است. رنگ استخری  که معمولا دارای تنوع از نظر جنس است، می تواند در قالب رنگ استخری نانو تولید گردد.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ آب بندی استخر

خرید رنگ استخری نانو
خرید رنگ استخری نانو

رنگ استخری نانو ضد جلبک چیست؟

رنگ استخری دارای انواع مختلفی است یکی از این رنگ ها  نوع ضد جلبک می باشد. در واقع یکی از مشکلاتی که در استخر ها و یا مخزن های  آب وجود دارد رشد بی رویه جلبک ها است که موجب زیان های زیادی برای صاحبان صنایع می باشد. از بین بردن جلبک ها زمان براست و هزینه زیادی را در بر می گیرد.

برای رفع این مشکل محصولی به نام رنگ ضد جلبک ایجاد گردید که با استفاده بر روی دیواره ها و کف استخر رشد جلبک به حداقل رسید. در سال های اخیر و با ورود فناوری نانو به محصولات رنگ استخری نانو ضد جلبک نیز تولید گردید که خواصی بسیار قدرتمند تر از رنگ ضد جلبک معمولی دارد. به راحتی با استفاده از این رنگ می توان به چندین هدف رسید و علاوه بر رنگ کردن دیواره ها  می توان  بر این مشکل نیز غلبه نمود. زمانی که ذرات  نانو در رنگ استخری نانو مورد استفاده قرار می گیرد هیچگونه آسیبی به  محیط و یا انسان ها و آبزیان وارد نخواهد کرد و  ساز گار با محیط زیست است.

پوشش یکدست و یکنواختی توسط رنگ استخری نانو  بر روی دیواره ها ایجاد می گردد و وجود نانو مواد باعث افزایش چسبندگی رنگ به مصالح موجود در دیواره و کف استخر می شود.

علاوه بر خاصیت ضد جلبک بودن این رنگ  خواص دیگری نیز دارد که قابل  توجه است به صورتی که در مقابل عواملی مانند تغییر دمای محیط و یا تابش اشعه های خورشید  به راحتی خراب و پوسته نمی شود و در مدت زمان طولانی این رنگ بر روی استخر باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت رنگ استخری

فروش رنگ استخری نانو
فروش رنگ استخری نانو

 رنگ استخری نانو ضد جلبک را از کجا تهیه نماییم؟

تولید محصولاتی که در آنها فناوری نانو مورد استفاده قرار گرفته است در ایران در حال گسترش می باشد و می توان این محصولات را از تولید کنندگان داخلی تهیه نمود. رنگ استخری نانو یکی از این محصولات است که مورد استقبال قرار گرفته است. امکان تولید این محصولات نیاز به نظر کارشناسان و متخصصان دارد و در حین تولید آزمایش های فراوانی بر روی   رنگ استخری نانو انجام می شود.

بنابراین برای خرید این رنگ باید به تولید کننده آن دقت نمایید تا محصول نانویی با کیفیتی  را خرید کنید. در صورت خرید رنگ استخری نانو ضد جلبک تقلبی هیچکدام از ویژگی های مورد نظر در رنگ وجود نخواهد داشت بنابراین باید مراکز فروشی را انتخاب نمایید که کاملا معتبر است و محصول کاملا استاندارد و با ترکیبات نانوی واقعی را به شما عرضه نماید.

رنگ استخری که  با فناوری نانو  تولید شده باشد و خاصیت ضد جلبکی نیز به آن اضافه شود از محصولات معمولی بسیار با کیفیت تر می باشد. جلبک ها  در انواع استخر ها و مخازن آب شرب و کشاورزی صدمات بسیاری را وارد می کند و از بین بردن آنها نیز بسیار هزینه بر و وقت گیر است به همین دلیل  استفاده از این رنگ به طور قابل توجهی افزایش یافته  زیرا پیشگیری از تولید جلبک بسیار مقرون به صرفه می  باشد.

نمایندگی های اصلی فروش این رنگ مکان بسیار مناسبی  برای خرید این محصول است  و در صورت هر گونه  مشکلی می توان از این  مراکز  مشاوره گرفت. فناوری نانو در طی سال های اخیر  به صورت کاملا جدی وارد  چرخه تولید شده است و  نتایج بسیار مطلوبی از آن بدست آمده است و رنگ استخری نانو یکی از این  محصولات است.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ پلیمری استخر

قیمت رنگ استخری نانو
قیمت رنگ استخری نانو

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما