دیوارهای کاهگلی ضد آب مناسب برای باغهای شهری و مکانهای گردشگری

دیوارهای کاهگلی ضد آب مناسب برای باغهای شهری و مکانهای گردشگری

دیوارهای کاهگلی از گذشته‌های دور تا به حالا برای ما فضایی بسیار صمیمی و خاص دارد حتی برای برخی از ما که در خانه‌های پدربزرگ و مادربزرگم هایمان بزرگ شده ایم و همچین چیزهایی را دیده ایم بسیار خاطره انگیز است و صد البته این بناها قدمتی بسیار زیاد در ساختمان سازی و هنرهای ایرانی دارد. برای نمونه یکی از بزرگترین افتخارات ما که خوشبختانه توسط کاهگلهای مصنوعی مرمت و بازسازی شده است سازه بزرگ ارگ بم است. این بنای منحصر به فرد تماماً از خشت گل و کاه است اما چند صد دهه دوام آورده است، این تخصص معماری ایرانی است. این معماری در سراسر ایران آن زمان  رواج داشته است. حتی شما وقتی به باغ ها و خانه های باغی می روید سازه های قدیمی که در آن ها وجود دارند با همین شیوه ساخته شده اند.

امروزه این بنا ها به دلیل خسته شدن مردم از زندگی ماشینی و صنعتی بسیار پرطرفدار شده است، گویی به آنها آرامشی می‌دهد که آن را گم کرده اند در نتیجه باید بگویم که دیوارهای کاهگلی برای باغ ها و خصوصاً مکانهای گردشگری که به واسطه همین علاقه بسیار پر رونق شده اند و شما می توانید هر کدام از این بناها را که در اختیار دارید برای نمای آنها از کاهگل استفاده کنید. اما کاهگل طبیعی مطمئناً مشکلات و سختی های خود را دارد و البته مزیت های آن بسیار کمتر از معایبش است. اما تکنولوژی به ما کمک کرده است کاهگل مصنوعی تولید کنیم.

بیشتر بخوانید: کاهگل صنعتی شیراز با ضمانت نامه

دیوارهای کاهگلی ضد آب
دیوارهای کاهگلی ضد آب

ویژگی دیوارهای کاهگلی

کاهگل مصنوعی ویژگی های منحصر به فرد و خاصی دارد و علاوه بر شکل طبیعی آن که کاملاً با شکل کاهگل سنتی و قدیمی یکی است، امتیازات آن نیز بسیار بیشتر است. شما می توانید با تهیه کاهگل مصنوعی مکان هایی را که احتمال رفت و آمد توریست ها هست با این محصول نما کاری کنید و خواهید دید که چقدر برای آنها جذاب است. البته نه تنها جذابیت نما و دیوارهای شما را چندین برابر می کند بلکه عایق حرارتی نیز محسوب می‌شود و برای شما صرفه اقتصادی نیز دارد، البته این محصول به خاطر تولیداتش که در داخل انجام میشود بسیار قیمت مناسبی دارد.

شما حتی می‌توانید در باغ های خود از این محصول بی نظیر استفاده کنید زیرا این کاهگل می‌تواند بسیار مقاوم در برابر بارش شدید باران باشد و به هیچ عنوان آب نمی تواند در آن نفوذ کند زیرا این محصول بسیار آبگریز است. همچنین سفره خانه هایی که در باغ احداث می شود بهترین فرصت است که از این کاه گل زیبا برای نماهای آنجا استفاده شود، شما می توانید اگر تصویر ذهنی از این کاهگل مصنوعی ندارید عکس هایی از اینترنت بگیرید و نگاه کنید، مطمئناً شگفت زده خواهید شد.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل پلیمری با اجرای آسان

دیوارهای کاهگلی نانو
دیوارهای کاهگلی نانو

استفاده از دیوارهای کاهگلی مدرن

امروزه در سفره خانه ها نیز از این محصول بسیار استفاده می‌شود و توانسته است فضاهای نوستالژیک را به خوبی برای کسانی که به این مکانها وارد می‌شوند تداعی کند. مقرون به صرفه بودن آن باعث می‌شود که شما برای ابعاد بسیار بزرگ هزینه آنچنانی متحمل نشوید. دیوارهای کاهگلی به استثنای زیبایی آن ها به خاطر وجود کاهگل اش به خوبی  می‌تواند از دیوار و بنا مراقبت کند و در برابر عوامل محیطی اجازه آسیب و تخریب به بنا را ندهد، زیرا این کاهگل مصنوعی خاصیت هایی نظیر مقاومت بسیار عالی در برابر بارش های شدید باران و برف تحمل بالا در برابر تابش شدید آفتاب مخصوصاً در مناطق کویری که شدت آفتاب بسیار زیاد است، عایق حرارتی برای دمای سرد و گرم، ضد آب بودن کاهگل مصنوعی و غیره. زیبایی و همجنس بودنش با طبیعت باعث می شود که به راحتی همه کسانی که آن را میبینند ارتباط معنوی با محیط برقرار کنند و آرامش بخش روح و روانشان باشد، این خاصیت جنسی از طبیعت است.

شما حتی می‌توانید در مکانهای توریستی و در باغ های خود از تزییناتی مانند شاخ و برگ درختان و همینطور حکاکی نقش‌های تزیینی روی آن بهره ببرید و زیبایی آن را چندین برابر کنید تا هر بیننده ای را مسحور خود کند پس مطمئن باشید بهترین انتخاب برای دیوارها و باغ های شهری و مکان های گردشگری نمای دیوار کاهگلی است. همین حالا برای نما کاری دیوار های خود اقدام به خرید این محصول کنید. به دلیل تقاضای بالا برای این محصول امروزه شما می توانید در سراسر بازار و در هر کجا که زندگی می کنید به راحتی آنرا تهیه کنید و قیمتی برابر با قیمت توزیع کننده اصلی را به دست آورید. این سیاست تولید کنندگان این محصول است. شما حتی میتوانید خودتان طرح و رنگ دلخواهتان را سفارش بدهید تا تولید کنندگان آنرا برایتان تولید کنند.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل مصنوعی ضد آب

دیوارهای کاهگلی مصنوعی
دیوارهای کاهگلی مصنوعی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما