کاهگل صنعتی شیراز با ضمانت

کاهگل صنعتی شیراز با ضمانت در اختیار افراد قرار داده شده است که با استفاده از آن به مرمت و بازسازی ابنیه تاریخی بپردازند. در اینجا قصد داریم که شما را با کاهگل صنعتی شیراز، روش تولید آن، کاربرد و ویژگی های آن آشنا کنیم. در واقع کاهگل صنعتی شیراز به عنوان عایقی در برابر حرارت زیاد در مناطق گرم و خشک بر روی دیوار و بام قرار می گیرد و مانند یک پوشش عمل می کند.

امروزه نگهداری از مکان های تاریخی و سنتی بسیار اهمیت دارد بنابراین کاهگل صنعتی شیراز می تواند در نگهداری این آثار تاریخی کمک کند. در تشکیل کاهگل صنعتی شیراز، کاه را به گل اضافه می ‌کنند و پوششی مقاوم و مستحکم را به وجود می آورند که در ادامه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کاهگل صنعتی شیراز از سیلیکون و پایه آب تشکیل می شود به طوری که بسیار شبیه به کاهگل سنتی است. نانو سیلیکون استفاده شده در کاهگل صنعتی شیراز سبب استحکام و آب بندی آن می شود‌. کاهگل صنعتی شیراز با توجه به مرغوبیتی که دارد برای استفاده در دکوراسیون ها و دیوار های داخلی منازل مناسب است، چراکه محافظ گرد و غبار نیز هست. کاهگل صنعتی شیراز می تواند به عنوان رنگ نیز استفاده شود و استفاده از آن بسیار آسان است چرا که ماندگاری خوبی دارد و می تواند بر روی بسیاری از سطوح مانند سیمان، گچ، چوب، فلز و … مورد استفاده قرار بگیرد.

در گذشته تمام ساختمان ها با گچ و کاهگل طبیعی ساخته شده بود. تقریبا می توان گفت که تمام ارگ بم از کاهگل ساخته شده است. در گذشته از کاهگل سنتی استفاده می کردند اما امروزه به دلیل استقبال مردم از نمای زیبای کاهگل،ترکیبات جدیدی از آن وارد بازار شده است که کاهگل صنعتی نام دارد و البته با نام کاهگل مصنوعی شیراز در این بین از معروفیت بیشتری برخوردار است. کاهگل صنعتی شیرازیا همان کاهگل ضد آب بسیار شبیه به کاهگل سنتی است.

یکی از مشکلاتی که کاهگل سنتی دارد در هنگام بارندگی ممکن است در آب حل شود و در هنگام خشک شدن باعث ایجاد گرد و غبار می شود. اما امروزه با ایجاد کاهگل صنعتی شیراز این مشکلات رفع شده است.

کاربرد کاهگل صنعتی شیراز

  • ایجاد نمای زیبا در بافت روستایی
  • تعمیر نماهای روستاهای بوم گردی
  • نمای زیبای کافی شاپ ها و رستوران ها
  • نمای بام های گنبدی
  • و سایر معماری های قدیمی
  • جایگزین کاهگل سنتی و طبیعی
  • قابل استفاده در مراکز گردشگری و تفریحی
  • دکوراسیون منازل و تجاری
کاربرد کاهگل صنعتی شیراز

ویژگی های کاهگل صنعتی شیراز

  • پس از خشک شدن بسیار انعطاف پذیر است.
  • هزینه ی پایین تری نسبت به سایر مصالح دارد.
  • سریع خشک می شود.
  • با قلمو به راحتی می توان از آن استفاده کرد.
  • چسبندگی بالایی نسبت به سطوح مختلف دارد.
  • در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم است.
  • نسبت به اشعه ی خورشید مقاوم است.
  • نسبت به نفوذ آب مقاوم است.
  • بدون ایجاد گرد و غبار است.
  • بدون بو است.
  • برای استفاده در مناطق گرمسیری بسیار مناسب است.
ویژگی های کاهگل صنعتی شیراز

نحوه ی استفاده از کاهگل صنعتی شیراز

ابتدا باید سطح مورد نظر را تمیز کرد. سپس کاهگل را با آب رقیق کنید. مخلوط را با استفاده از برس یا قلمو به سطح مورد نظر بکشید. اگر به ضخامت بیشتری نیاز داشتید اجازه دهید لایه اول خشک شود و سپس لایه دوم را اعمال کنید.

 

شکل ظاهری کاهگل صنعتی شیراز به صورت خمیری است و به درخواست مشتری در رنگ های مختلف ساخته می شود. هر کیلو از کاهگل صنعتی شیراز برای حدود سه متر مربع است.

کاهگل مصنوعی شیراز بسیار پر کاربرد است و برای بازسازی بناهای تاریخی به کار برده می شود. این کاهگل پایه آب و رزین سیلیکون دارد. در واقع کاهگل صنعتی شیراز یک نوع ملات مدرن محسوب می شود که کاربردهای فراوانی دارد. مقاومت بالای این کاهگل باعث پرطرفدار شدن کاهگل صنعتی شیراز شده است. یکی دیگر از ویژگی های این کاهگل این است که زمانیکه به آن نگاه می کنید فکر میکنید که کاهگل طبیعی یا سنتی است. حتی این کاهگل به گونه ای طراحی شده است که بسیار بهتر و کاربردی تر از کاهگل سنتی است. بسیاری از مشتریان از این کاهگل به عنوان رنگ استفاده می کنند. کاهگل صنعتی شیراز یکی از بهترین کاهگل هایی است که در بازار است. با استفاده از این کاهگل نماهایی را می توانید بسازید که از دیدن آن لذت ببرید. بناهایی که شما را به یاد قدیم بیاندازد.

 

می توانید کاهگل را هم به صورت مخلوط با آب و هم به صورت ساده با پاشیدن آن بر روی سطح مورد نظر استفاده کنید‌‌.

ملات کاهگل صنعتی شیراز بسیار در معماری کاربرد دارد. به خصوص معماری در مناطق کویری از این ملات استفاده می شود. معمولا معماران از ترکیب کاهگل با کاشی و رنگ و چوب و … استفاده می کنند. استفاده از کاهگل در معماری ها رنگ خاصی به بنا می بخشد و یادآور گذشته هاست. معماران دیوارهای حیاط داخلی بناهای تاریخی را با استفاده از خطوط برجسته و گچ و طرح های هندسه تزیین می کنند. کاهگل نور آفتاب را مطبوع می کند و برگشت اشعه های خورشید را از بام ها و دیوارها کمتر می کند. یکی از مزیت های مهم کاهگل صنعتی شیراز چسبندگی بسیار بالا است که حتی آن را بهتر از کاهگل سنتی می کند. یکی دیگر از مزیت های برتر این کاهگل قابل شست و شو بدن آن است و همچنین اینکه زود خشک می شود.

اگر می خواهید خانه ای به سبک سنتی داشته باشید، حتما استفاده از کاهگل صنعتی شیراز را امتحان کنید. شما می توانید این ملات را در رنگ های مختلف به سازنده سفارش دهید. بهتر است قبل از آنکه بخواهید از کاهگل استفاده کنید اطلاعاتی را درباره ی آن داشته باشید. همچنین افرادی هستند که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. بهتر است با کسانی کار دکوراسیون خانه را انجام می دهند مشورت کنید تا بتوانید منزل یا مکانی را که مد نظر دارید به بهترین نحو تزیین و دکور کنید.

نحوه ی استفاده از کاهگل صنعتی شیراز

کلام آخر

کاهگل در ایران از زمان های بسیار قبل در ساختن خانه ها و بناها استفاده می شده است. امروزه نیز برای مرمت و بازسازی بناهای تاریخی از این کاهگل ها ولی به صورت صنعتی استفاده می شود. بهترین نمونه ی کاهگلی که در بازار وجود دارد کاهگل صنعتی شیراز است. در گذشته کاهگل سنتی مخلوطی از کاه و گل بود که گل آن از خاک رس تهیه می شد. لایه ی کاهگلی عایق و مستحکم است و گرما و سرما از آن عبور نمی کند. شما می توانید به راحتی کاهگل صنعتی شیراز را خریداری کنید و همچنین استفاده از آن بسیار آسان است. امروز به دلیل آن که همه چیز مدرن شده است و مردم در خانه های آهنی و فلزی زندگی می کنند نیاز دارند که در مکانی به آرامش برسند.

معمولا بناهای کاهگلی مکانی است برای رسیدن به آرامش چرا که یادآور گذشته است. کارشناسان بهداشت تیز حتی درباره ی بناهای کاهگلی می گویند که در درمان بیماری ها تاثیر دارد و البته باعث تبادل گرما و سرما می شود و محیطی با دمای یکنواخت را ایجاد می کند. این کارشناسان عقیده دارند که خانه های امروزی به دلیل آنکه با سنگ و کاشی پوشانده شده مانع از تخلیه الکخریسیته بدن می شوند. بنابراین می توانید با استفاده از کاهگل صنعتی شیراز بناهایی دلپذیر را برای خود ایجاد کنید که نه تنها باعث آرامش شما می شود بلکه استحکام خوبی نیز دارد و عایق نیز محسوب می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما