خرید کاهگل مصنوعی ضد آب

ساختار عموم بناها و مصالح ساختمانی طوری طراحی شده است که عمدتا آب را به درون خود جذب می کنند. یا در اثر گذشت زمان با آب و مایعات، روغن های سطحی بسته به نوع محیط واکنش نشان می دهند. کاهگل مصنوعی ضد آب همان محصولی است، که بسته به رنگ مورد استفاده قابلیت جلوگیری از پیشامد این واکنش را در اختیار دارد.

بسیاری از ساختمان ها در اثر جذب رطوبت و یا اثرات محیطی فرم و ظاهر اصلی خود را از دست می دهند. و همین تبدیل ساده رفته رفته، ظاهر ناخوشایندی را به وجود می آورد. با خرید کاهگل مصنوعی ضد آب و مقاوم می توانید جلوی پیشامد چنین حالتی را بگیرید و عمر و دوام و ماندگاری بالا را به چهار دیوار پیرامون زندگی خود ببخشید.

چه مکانیزمی پشت کاهگل مصنوعی ضد آب نهفته است؟

هویت و مکانیزم کاهگل مصنوعی ضد آب بر پایه دانش نانو و مواد بکار رفته در آن تشکیل شده است. تا در نهایت مهمترین و بارزترین ویژگی آن، ضد آب ( یا آب گریز بودن) باشد. مورد بعدی که باید به آن توجه شود، سازگاری و قابلیت اجرای آن روی هر سطحی است.

شما می توانید این محصول را خریداری کرده و با زمینه کاربردی مختلف روی سطح های متفاوت بتن، سیمان، گچی، کاشی، آجری، چوبی، شیشه، سنگ طبیعی و مصنوعی اجرایی کنید. اما نکته ای برای اجرای این رنگ روی سطوح وجود دارد. قبل از استفاده حتما سطح را تمیز کرده تا در دریافت نتیجه نهایی موثر تر عمل کنید. این تمیز کردن فقط به از بین بردن گرد و غبار سطحی خلاصه می شود، و نیازی به شستشو با مواد پاک کننده یا شیمیایی نیست.

چه مکانیزمی پشت کاهگل مصنوعی ضد آب نهفته است؟

حذف مشکلات بهداشتی پایه، به کمک کاهگل مصنوعی

خرید کاهگل مصنوعی ضد آب و اجرای آن شاید به نظر آسان و ساده باشد؛ اما خواص و قابلیت های پنهان در آن محیطی پاک و سالم را برای شخص خریدار به ارمغان خواهد آورد. تا آنجایی که هیچ گونه رشد میکروب یا عوامل مشابه در آن دیده یا گزارش نشده است. به همین سبب است که بسیاری از کشورهای خارجی در صدد استفاده از این محصول برای ایجاد ساختاری مقاوم و تمیز برآمده اند. کاهگل مصنوعی ضد آب با حذف:

  • نم زدگی
  • شوره زدن سطوح مختلف
  • زنگ زدگی سطوح فلزی
  • خورده شدن
  • یخ زدن در اثر سرمای شدید و دمای پایین
  • ضد رشد قارچ، خزه، جلبک و کپک

سعی دارد، تا آسودگی خاطر شما را برای در اختیار داشتن محیطی پاک و سالم و بدور از مشکلات مرتبط با سلامت فراهم آورد. در نتیجه تضمین استفاده و اثر بخشی آن بعد از اجرا روی یک ساختمان یا یک سطح مشخص، همیشگی خواهد بود.

مسئله مهم دیگری که باید در مورد این محصول ذکر شود، امکان نفوذ آن در روزنه ها و سوراخ های کوچکی از یک سطح است؛ که می تواند محل مناسبی برای رشد قارچ یا باکتری و حتی نفوذ آب باشد. این موضوع مهم به قدرت چسبندگی بالا و کشش سطحی کاهگل مصنوعی ضد آب برمی گردد؛ تا جایی که هیچ نقطه ی کوچک قابل نفوذی باقی نخواهد گذاشت.

 حذف مشکلات بهداشتی پایه، به کمک کاهگل مصنوعی

قیمت خرید کاهگل مصنوعی ضد آب

با تمامی توصیفات ذکر شده و خواص کاهگل مصنوعی ضد آب، مهم ترین  بخش قیمت مناسب، عدم پرداخت هزینه ارسال، دسترسی آسان برای مشتری، امکان سفارش بدون وجود محدودیت های خاص، تضمین سلامت و اورجینال بودن آن است. تا جایی که می توان اظهار کرد، که کاهگل مصنوعی فراتر از یک رنگ عادی و معمولی در پروژه های بزرگ و کوچک نماسازی و زیباسازی در ساختمان ها بکار می رود.

قیمت خرید کاهگل مصنوعی ضد آب بر اساس نیاز شما تعیین می شود. پس اگر به رنگی مناسب و واکنش گرا نسبت به محیط زندگی یا کار خود می اندیشید، پیشنهاد خرید آن را از دست ندهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما