خرید رزین اپوکسی ایرانی

رزین اپوکسی ایرانی شناخته ترین رزین در بازار

رزین اپوکسی ایرانی  به عنوان  پلیمر دو جزئی  تنها زمانی  اثر خود را نشان می دهد که با ماده ای به نام  سخت کننده یا هاردنر ترکیب گردد. در واقع این رنگ پلیمری دارای دو بخش است که با مخلوط کردن این دو بخش می توان اثر نهایی رنگ را مشاهده نمود. رزین اپوکسی ایرانی  در میان برند های مختلف رزین دارای مرغوبیت بیشتری است. رزین اپوکسی برای  کار های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و تمام فرایند آماده نمودن رنگ و خشک شدن آن وابسته به برند تولید کننده است. ویژگی های مهمی که رزین اپوکسی ایرانی دارد آن را برای کار های مختلفی کاربردی کرده است.

تولید کننده این محصول بهترین نوع رزین را در این پلیمر استفاده نموده است. به همین دلیل بعد از خشک شدن رنگ مقاومت آن در برابر انواع آسیب های محیط بیشتر خواهد بود. فرایند تولید دو بخش رزین اپوکسی ایرانی یعنی رزین و هاردنر در بهترین شرایط از نظر کنترل کیفیت انجام می شود. یکی از دلایل شناخته شدن این رنگ از میان رنگ های دیگر داشتن استانداردهای لازم می باشد. زمانی که از این محصول در کار استفاده می شود، مرغوب بودن  آن را می توان در نتیجه کار مشاهده نمود.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف

خرید رزین اپوکسی ایرانی
خرید رزین اپوکسی ایرانی

رزین اپوکسی ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

رزین اپوکسی ایرانی دارای بهترین خصوصیاتی است که باید رین اپوکسی داشته باشد. این رنگ در شاخه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و این به دلیل ویژگی هایی است که در این محصول وجود دارد. زمانی که بر روی سطحی از رزین اپوکسی  ایرانی استفاده می شود، پوشش یکدستی ایجاد می گردد. لایه ایجاد شده توسط این رزین  کاملا مقاوم و ضخیم می باشد. از علت های مهمی که به این رزین توجه ویژه شده است مقاومت در برابر ضربه و یا سایش است. این رنگ  در موقعیت های مختلفی مورد‌‌‌‌استفاده قرار می گیرد ولی در شرایط مختلف محیطی در برابر انواع ضربه و شکسته شدن و یا پوسته شدن رنگ مقاومت دارد. زمانی که هاردنر به رزین اضافه می شود رنگ خشک شده و کاملا یکدست و بدون هیچ تغییر حالتی  از شکل مایع به جامد تبدیل می شود. زمانی که ترکیب دو بخش به درستی انجام شود محصول کاملا یکدست و بدون ترک خوردگی خواهد بود. دانسیته این رنگ در هر سانتی متر مکعب1.2 گرم می باشد.

رزین اپوکسی ایرانی را می توانید به عنوان عایق برق نیز استفاده کنید. در انواع حرارت ها و دماهای مختلف رزین اپوکسی مقاومت خواهد داشت. چسبندگی کاملا یکدست بین اجزای این محصول موجب شده تا پوشش یکدستی ایجاد گردد.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی غلیظ

فروش رزین اپوکسی ایرانی
فروش رزین اپوکسی ایرانی

 روش های خرید رزین اپوکسی

خرید رزین اپوکسی ایرانی به عنوان یکی از بهترین برند های رزین از طریق روش های گوناگونی امکان پذیراست. تولید کنندگان  محصولات مختلف مانند رنگ رزین اپوکسی معمولا دارای نمایندگی های ویژه ای در سراسر کشور می باشند و به همین دلیل دسترسی به این محصول بسیار ساده است و می توان از طریق مراکز اصلی نمایندگی ها محصولات را با قیمت مناسب خرید نمود. خرید رزین اپوکسی به صورت عمده و خرده امکان پذیر است. خرید عمده این محصول موجب کم شدن قیمت برای مصرف کننده خواهد بود. انواع صنایع از این محصول استفاده می کند و این به دلیل  ویژگی های  کاربردی و مهمی است که دارد.

به دلیل وجود مشتریان زیاد رزین اپوکسی ایرانی، دسترسی به این محصول از طریق فروشگاه های مجازی نیز فراهم شده است. خرید از مراکز اینترنتی بسیار ساده تر و سریع تر می باشد. قیمت ها در این روش نیز بسیار ارزان تر از قیمت بازار می باشد. در زمان خرید حتما روش و اندازه مخلوط کردن دو بخش رزین و سخت کننده را از تولید کننده محصول بخواهید زیرا نسبت مخلوط کردن در محصولات برند های مختلف با یکدیگر فرق  دارند. روش کار کردن با رزین اپوکسی ایرانی نیاز به مهارت دارد و باید قبل از کار آموزش های لازم را دیده باشید. زمان خشک شدن رنگ و  جلوگیری از حباب زدن زیر کار ساده ترین نمونه هایی مهارتی کار کردن با رزین است که باید قبل از خرید و استفاده به آن توجه داشته باشید. باید با توجه به نوع کار نوع رزین را انتخاب نمایید که دو جزئی و یا تک جزئی باشد و این موارد نیز قبل از انتخاب رنگ و برند مورد توجه قرار می گیرد تا یک خرید مطمئن و درست انجام گردد.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی هنری

قیمت رزین اپوکسی ایرانی
قیمت رزین اپوکسی ایرانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما