قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف

قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف

رزین اپوکسی فوق شفاف، دارای قیمت های مختلفی است که با توجه به کیفیت و نوع آن مشخص می شود. رزین اپوکسی فوق شفاف ریخته گری کریستال پاک، زیست محور است و برای محیط زیست هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد. نسبت آن معمولا 2: 1 می باشد که به سختی سنگ است و سطح صاف و صیقلی را ایجاد می نماید. بسیار مقاوم در برابر خراش و ترک، است. در رزین فوق شفاف، هیچ گونه زردی وجود ندارد و در معرض هوا شفاف باقی خواهد ماند. با این حال، ویسکوزیته پایین این نوع رزین به معنای این است که آن ها بسیار آرام روان می شوند. بنابراین برای مراحل پردازش بعدی باید فواصل زمانی طولانی تری برنامه ریزی کنید اما شما هم چنین در زمان پردازش بسیار بیش تری دارید و استرس ندارید.

 

از این گذشته، رزین اپوکسی با ویسکوزیته پایین معمولاً فقط بعد از 12 تا 24 ساعت سخت می شود. از آن جا که روند شیمیایی گرمازایی تحول بسیار کند است، گرمای نسبتاً کمی آزاد می شود. بنابراین، بر خلاف ویسکوزیته بالا یا رزین های اپوکسی با ویسکوزیته متوسط ​، لایه های ضخیم تر و مقادیر بیش تر مواد را می توان در یک عمل و بدون هیچ گونه مشکلی پردازش کرد.

بیشتر بخوانید: خرید رزین اپوکسی چوب با کیفیت عالی

خرید رزین اپوکسی فوق شفاف
خرید رزین اپوکسی فوق شفاف

 

زمینه های کاربردی رزین اپوکسی فوق شفاف:

  • ریخته گری انواع قالب
  • تولید جواهرات رزین اپوکسی
  • قطعات قالب در زمینه ساخت مدل
  • مبلمان مانند میزهای رزین اپوکسی و جداول رودخانه رزین
  • ترک ها و سوراخ های داخل چوب را پر می کند
  • کف رزین اپوکسی در مناطق نشیمن یا کف گاراژ
  • و غیره.

 

رزین اپوکسی فوق شفاف  با ویسکوزیته ی بالا چه ویژگی هایی دارد؟

بسیاری از رزین های اپوکسی ضخیم تر و در نتیجه بسیار چسبناک تر هستند. انواع محصول در این دسته اغلب به صراحت در تجارت به عنوان رزین لمینت یا رزین گفته می شود و مخصوصاً برای پوشش سطوح مناسب است.  می توان از آن ها برای تحقق پروژه هایی در زمینه رزین هنر و ژئود های رزین نیز استفاده کرد. با رزین های بسیار چسبناک، قطعاً باید دستورالعمل سازنده را در مورد حداکثر ضخامت لایه یک مرحله کار جدی بگیرید. در بسیاری از موارد، برای پردازش بدون مشکل نباید از ضخامت لایه 1 تا 2 سانتی متر تجاوز کرد. این نوع از رزین اپوکسی فوق شفاف، کاربرد های فراوانی دارد. برای برنامه هایی که به رزین ویسکوزیته بالا یا متوسط ​​احتیاج دارند، این محصول را توصیه می نماییم. ویژگی های این محصول به شرح زیر می باشد:

  1. با کیفیت بالا برای روکش فوق العاده براق
  2. دارای کریستال خشک، شفاف، فیلتر UV
  3. شامل کیت اندازه گیری فنجان و میله های چوبی
  4. مناطق کاربردی رزین چند لایه
  5. مناسب ظروف دکو مانند رزین ژئودن و رزین پتری دیش
  6. مناسب اتمام نقاشی ها و آثار هنری از همه نوع
  7. تولید انواع خاصی از جواهرات رزین
  8. مناسب برای آب بندی سطحی مانند میز کار یا میز
  9. و غیره.

حتما بخوانید: فروشگاه رزین اپوکسی در تهران

قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف 
قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف

 

ویژگی های رزین اپوکسی فوق شفاف که بر قیمت آن تاثیر می گذارد؟

 ضخامت لایه: لایه های ضخیم تر به راحتی با انواع رزین مخصوص ویسکوزیته پایین قابل بازیابی هستند. از آن جا که این رزین به اندازه کافی در طول پخت و پز گرم نمی شود، لایه های ضخیم تری نیز می تواند ریخته شود. شما می توانید حباب های هوا را از لایه رزین اپوکسی مایع هنوز هم به آرامی با یک خشک کن هوای گرم یا یک مشعل مناسب Bunsen جدا کنید. رزین های چسبناک تر مانند رزین چند لایه نباید ضخیم تر از حدود 1 سانتی متر ریخته شود. به دلیل قوام بسیار چسبناک، بلند شدن و فرار از حباب های هوا بسیار دشوار است. در واقع هر چقدر رزین اپوکسی فوق شفاف ضخیم تر باشد از قیمت بیش تری برخوردار می باشد.

 

نکته: معمولاً می توانید مهم ترین اطلاعات را که به وضوح در اطلاعات تولید کننده در مورد بسته بندی محصول مرتب شده است، پیدا کنید. به عنوان یک قاعده، این اطلاعات هم چنین باید به شما بگوید که چه مقدار مواد می تواند در یک عمل بدون مشکل استفاده شود.

زمان پردازش: یکی از عوامل مهم در قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف، زمان پردازش است در واقع هر چقدر شما زمان پردازش بیش تری داشته باشید کم استرس تر می باشید. یک عامل بسیار مهم هنگام کار با رزین های اپوکسی، به اصطلاح زمان پردازش است. توسط بعضی افراد به آن زندگی گلدان یا زمان باز گفته می شود. این اصطلاحات برای توصیف فاصله زمانی که در آن می توان رزین را پس از مخلوط کردن دو جزء (رزین و سخت کننده) پردازش کرد. در یک نقطه مشخص، سرانجام فاز تنظیم می شود که در آن رزین ضخیم تر و چسبناک تر می شود. در این مرحله دیگر نباید پردازش شود (به جز در موارد خاص)، زیرا به خودی خود به سطح صاف نمی رسد و نمی تواند به صورت یکدست رنگ شود.

رزین اپوکسی فوق شفاف با زمان پردازش کوتاه دارای ویژگی های زیر است:

در هنگام رنگرزی از این نوع رزین، اثرات خاصی حاصل می شود.

ساخت لایه سریع تر با این رزین امکان پذیر است.

چندین لایه را می توان در فواصل کوتاه تر بر روی یکدیگر ریخت.

 

معایب این رزین:

افزایش تشکیل حباب در این شرایط زیاد است

تحت تابش اشعه ماوراء بنفش غالباً زردی خاصی رخ می دهد.

 

بیشتر بخوانید: لیست قیمت رزین اپوکسی ایرانی

فروش رزین اپوکسی فوق شفاف
فروش رزین اپوکسی فوق شفاف

 

رزین اپوکسی فوق شفاف با پردازش طولانی چه ویژگی هایی دارد؟

مزیت های آن:

در صورت کار طولانی تر، زمان کافی برای مخلوط کردن چندین رنگ مختلف وجود دارد و کار با آن ها در آرامش بیش تری صورت می گیرد.

انتقال از یک لایه به لایه دیگر به سختی قابل مشاهده است که چندین لایه شفاف در بالای یکدیگر جمع شوند.

معایب:

برای ریختن چندین لایه به مواد بیش تری مانند مخلوط کردن کاسه ها و کفگیر ها نیاز است.

 

زمان بهبودی از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف:

 

زمان پخت رزین اپوکسی به عنوان مدت زمان تعریف شده است که پس از مخلوط کردن اجزا، حالت سختی و عدم حساسیت مطلق حاصل می شود. معمولاً، زمان پختگی نیز مربوط به زمان پردازش است. اگر فقط یک زمان پردازش کوتاه در دسترس باشد، رزین معمولاً حتی پس از یک دوره نسبتاً کوتاه، کاملاً پخته می شود. محصولات مختلف از نظر زمان پردازش با هم متفاوت هستند.

  • محصولاتی که مدت کار نسبتاً کوتاهی در حدود 20 دقیقه تا 1 ساعت دارند باید پس از حدود 24 ساعت کاملاً درمان شوند.
  • محصولاتی با مدت کار حداکثر 12 ساعت امکان پردازش و اثرات پیچیده تری را فراهم می کنند، اما هم چنین نیاز به حداکثر 1 هفته برای بهبودی کامل دارند.

 

رزین اپوکسی فوق شفاف چوب
رزین اپوکسی فوق شفاف چوب

 

 خواص رزین اپوکسی فوق شفاف

در سال های اخیر، حجم تولید و فروش رزین های اپوکسی به صورت جهش و مرز افزایش یافته است. این امر به این دلیل است که بیش تر افراد از خصوصیات خاص این ماده اطلاع دارند. بسیاری از افرادی که برای اولین بار درباره آن می شنوند یا می خوانند، از خودشان این سؤال را می پرسند، رزین چیست؟ این سؤال را می توان با ذکر ویژگی های خاص آن به بهترین شکل پاسخ داد.خواص ذکر شده به حالت سفت شده پس از مخلوط کردن و ریختن اشاره دارد. بسته به تولید کننده و محصول، این وضعیت ممکن است به حدود یک هفته برسد. شما به طور کلی می توانید اطلاعات دقیق تری در این مورد در دستورالعمل های سازنده به طور مستقیم روی بسته بندی اجزای خود بیابید. در بسیاری از موارد، تحول شیمیایی بسیار طولانی تر از آن چه انتظار می رود طول می کشد. با این حال، پس از اتمام فرآیند پخت  خواص مثبت زیر تقریباً برای همه انواع رزین اپوکسی فوق شفاف اعمال می شود:

  • مقاومت در برابر سایش بسیار بالا است
  • به طور کلی استحکام بالایی دارد
  • نسبت به ضربه غیر حساس است
  • معمولاً در هنگام تبدیل از مایع به جامد کم انقباض است
  • چگالی آن حدود 1.2 گرم است.
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش است
  • تقریباً به کلیه مواد می چسبد
  • به عنوان عایق الکتریکی عمل می کند
  • مقاومت در برابر اسید قوی است
  • با آماده سازی دقیق بستر، به سختی هرگونه ترک خوردگی رزین اپوکسی را نشان می دهد.

نکته: رزین اپوکسی با کیفیت بالا نیز در حالت مایع به سختی یا قابل اشتعال نیست. یک سطح کاملاً پخته شده از رزین اپوکسی فوق شفاف با کیفیت بالا بسیار بادوام و مقاوم در برابر سایش است. مواد از نظر مکانیکی بسیار قوی و بدون تغییر شکل هستند. هم چنین از نظر اسید مقاوم بوده و مستعد خوردگی نیست. بنابراین، از رزین با کیفیت بالا نیز به عنوان روکش مقاوم در برابر برش برای میز های آشپزخانه استفاده می شود.

رزین اپوکسی شفاف 
رزین اپوکسی شفاف

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما