قیمت رنگ کنیتکس به صورت عمده

اطلاعاتی در مورد قیمت رنگ کنیتکس به صورت عمده و جزئی

همانطور که می دانید همه محصولات در فروشگاه های مختلف دارای قیمت های متفاوتی می باشند. قیمت فروش جزئی و عمده قیمت رنگ کنیتکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. زیرا با توجه به فروش بسیار بالای این محصولات در سراسر کشور که در برند های مختلف ایرانی و خارجی تولید می شوند و در مراکز متعددی به فروش می رسند، کاملاً قیمت مختلفی داشته و هر کدام از آن ها دارای درجه های کیفی و متفاوتی در نوع خود می باشند. رنگ های کنیتکسی به طور کلی به سه نوع مختلف رنگ های روغنی، پلاستیکی و رنگ های اکریلیکی تقسیم می ‌شوند. هر کدام از این سه رنگ دارای انواع بسیار متفاوتی در خود هستند زیرا به طور کلی رنگ های کنیتکس در داخل خود دارای ذرات و الیاف های متعددی می باشند. این الیاف می توانند هم کاملاً ریز بوده و بافت خاصی ایجاد کنند و یا این که دارای ابعاد بزرگتری بوده که به تولید رنگ کنیتکسی شاخص تری خواهد انجامید. رنگ هایی نیز وجود دارند که دارای ابعاد بسیار مختلفی در خود می باشند که این رنگ می تواند شکل بسیار خاصی روی سطوح مختلف ایجاد نماید.

برای اطلاع از قیمت رنگ کنیتکس به صورت عمده و جزئی ابتدا باید در مورد این محصولات اطلاعات کاملی داشته و شناخت کافی در مورد درجه های کیفی مختلف این رنگ ها داشت زیرا هر محصولی می تواند دارای برند هایی بوده که از ترکیبات درجه یک در خود بهره می برند و همچنین می تواند دارای ترکیباتی در خود باشد که از درجه کیفی پایین تری برخوردار هستند. بعضی از برند ها نیز بر اساس نیاز بازار و نیاز خریداران نسبت به تولید انواع درجه های کیفی که شامل درجه کیفی بالا و درجه ی پایین می باشند می پردازند تا بتوانند نیاز بازار را از این رنگ ها رفع نمایند. نکته مهم دیگر قیمت گذاری این رنگ ها می باشد. برای خرید جزئی رنگ ها قیمت های مصوب کارخانه ای این رنگ ها در فروشگاه معتبر به فروش رسیده و برای خرید به صورت عمده این رنگ ها از قیمت کمتری برخوردار هستند.

برای داشتن اطلاعات از نمایندگی رنگ کنیتکس با ما تماس بگیرید.

خرید رنگ کنیتکس تهران
قیمت رنگ کنیتکس تهران

تفاوت قیمت رنگ کنیتکس به صورت عمده و جزئی در مراکز مختلف سطح کشور

همانطور که می دانید مراکز نمایندگی و فروشگاه هایی که به فروش رنگ های کنیتکس می پردازند ملزم به قیمت‌ گذاری روی رنگ ها هستند که توسط کارخانه تولید کننده، قیمت گذاری انجام شده است. بعضی از فروشگاه ها و مراکز فروش رنگ که در سطح کشور به طرق مختلفی به فروش رنگ های مختلفی می پردازند بدون دلیل خاصی به افزایش قیمت محصولات فروشی خود در فروشگاه های خود خواهند پرداخت که باید گفت این فروشگاه ها را در صورت مشاهده باید برای بررسی کردن توسط سیستم های نظارتی در سطح کشور مطرح نمود. مراکز مختلف فروش رنگ که در سطح شهر ها به فروش رنگ خواهند پرداخت برحسب قیمت های روی بسته بندی های این رنگ ها به فروش آن ها می پردازند. اما مرکز هایی که به نوعی نمایندگی های مربوط به شرکت های تولید کننده رنگ های کنیتکس می باشند، قیمت رنگ کنیتکس را به دلیل حذف واسطه ها و دلالان به قیمت های پایین تری خواهند فروخت. همچنین باید گفت بسیاری از عمده فروشی ها نیز برای فروش محصولات خود قیمت رنگ کنیتکس را که به صورت عمده به فروش می رسد با درصدی کمتر از قیمت اصلی به فروش خواهند رساند و برای قیمت جزئی ممکن است این درصد را لحاظ کرده و یا آن را به قیمت واقعی به فروش برساند.

از نکاتی که می توان به آن اشاره کرد قیمت رنگ کنیتکس در فروشگاه ها و مراکز فروش مجازی و یا اینترنتی است که به دلیل کاهش هزینه های خود مانند هزینه های اجاره بها، هزینه های آب، برق و گاز در فروشگاه های دیگر که دلیل به نمایش گذاشتن محصولات خود در اماکن مختلف می پردازند دارای قیمت بسیار پایین تری بوده و خریداران رنگ ها می توانند قیمت رنگ کنیتکس را در انواع مختلفی و همچنین طرح های متفاوتی در سایت های مختلف مربوط به این مراکز یافته و به تهیه آن ها بپردازند. البته برای خرید از این فروشگاه ها باید قیمت رنگ کنیتکس را در سایت های مختلفی مقایسه نموده و نسبت به اعتبار سایت مورد نظر اطمینان داشت.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ کنیتکس به صورت اینترنتی

قیمت رنگ کنیتکس شیراز
قیمت رنگ کنیتکس شیراز

قیمت رنگ کنیتکس پلاستیکی

برای تعیین قیمت رنگ کنیتکس پلاستیکی ابتدا باید در مورد ویژگی‌ های آن اطلاعاتی داشته باشیم. قیمت رنگ کنیتکس پلاستیکی در مراکز مختلف دارای نرخ های متفاوتی بر اساس نوع برند ها می باشد ولی به طور کلی رنگ کنیتکس پلاستیکی دارای ویژگی‌ های تقریباً ثابتی است. البته طرح و رنگ های آن در برند های متفاوت و متنوع می باشد. رنگ کنیتکس پلاستیکی کاملاً بر پایه آب ساخته شده است و به همین علت دوستدار محیط زیست می باشد.

این رنگ ها همچنین به سرعت خشک شده و می توان از این رنگ ها به عنوان رنگ موقتی یاد کرد زیرا عمر طولانی نداشته و ممکن است بعد از مدتی کارایی خود را از دست بدهند و بیشتر برای محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرد که درجه رطوبت پایینی در آن قرار داشته و در شهر مورد نظر نیز شرجی و رطوبت به طور کلی پایین باشد تا بتوان از آن برای سطوح مختلف استفاده نمود. این رنگ ها که در برابر آب و رطوبت و مایعات دیگر آسیب پذیری بسیار بالایی دارند. این رنگ ها برای استفاده افرادی مناسب هستند که نسبت به تعویض دکوراسیون سریعتر عمل کرده زیرا همانطور که گفته شد پایداری بالایی در برابر عوامل مختلف نخواهند داشت.

 

خرید رنگ کنیتکس فرداد
خرید رنگ کنیتکس فرداد

قیمت رنگ کنیتکس روغنی

قیمت رنگ کنیتکس روغنی برحسب انواع الیاف و ذرات به کار رفته در آن و همچنین برند های متفاوتی که به تولید این رنگ ها می ‌پردازند متفاوت است و در مراکز فروش عمده و جزیی قیمت رنگ کاملاً با یکدیگر فرق دارد. اگر بخواهیم قیمت رنگ کنیتکس روغنی را با نوع پلاستیکی آن مقایسه کنیم باید بگویم این روزها به دلیل دارا بودن مقاومت در برابر اشعه های uv، مقاومت بسیار بالا در برابر آب و رطوبت، مقاومت در برابر ضربه های مکانیکی، مقاومت در برابر گرما و سرمای ناشی از تغییرات فصول و بسیاری از موارد دیگر می توانند نرخ بالاتری نسبت به قیمت رنگ‌ کنیتکس پلاستیکی داشته باشند. رنگ های روغنی بر پایه بنزین و یا حلال های آلی ساخته شدند و به همین دلیل قابلیت اشتعال در آن ها بسیار بالا می باشد.

این رنگ ها بوی نامطبوعی دارند ولی مزیت های بسیار مطلوب آن ها که این رنگ ها را در بین خریداران مطلوب قرار داده است مقاومت آن ها در برابر عوامل مختلف می باشد. این رنگ ها به دلیل ترکیبات ساختاری خود کاملا ضد آب بوده و قابل شستشو نیز می باشند و به همین علت این رنگ ها را جزء رنگ های نمای ساختمان قرار خواهند داد زیرا در برابر عوامل مختلفی مانند برف باران و رطوبت و شرجی هوا کاملا پایدار هستند.

 

فروش رنگ کنیتکس فرداد
فروش رنگ کنیتکس فرداد

قیمت رنگ کنیتکس اکریلیکی

قیمت رنگ اکریلیک نسبت به دو نمونه قبلی نرخ بالاتری برخوردار است. زیرا این رنگ ها دارای ویژگی های مطلوبی که در دو نمونه قبلی وجود داشت می باشند و باید گفت به همین دلیل قیمت آن ها نیز نسبت به رنگ های پلاستیکی و روغنی بالاتر است. از فروشگاه‌ های متعدد انواع بسیار زیاد و متنوعی از این رنگ ها یافت می شود و این به دلیل مطلوب بودن ویژگی های رنگ مورد نظر است. این رنگ ها بر پایه آب بوده و برای رقیق کردن آن از آب استفاده می کنند ولی بعد از خشک شدن به ساختار کاملاً ضد آبی تبدیل شده و می توان آن را به راحتی با مواد شوینده مختلفی شستشو داد و این ویژگی باعث شده این رنگ را در زمره رنگ های نما ساختمانی قرار داده تا بتوانند از آن در سطوح مختلف نما و اجسام برای ایجاد مقاومت های گوناگونی استفاده کنند.

علاوه بر این ها از رنگ اکریلیک ای برای زیبا سازی و طراحی داخلی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی نیز استفاده خواهند نمود. زیرا می تواند جایگزین مصالح سنتی بسیاری باشد و این که با کار کردن این رنگ ها روی سطوح مختلف به این سطوح قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و آب، ضربه های مکانیکی و آسیب‌های ناشی از آن، اشعه های مختلف و بسیاری از عوامل دیگر ایجاد خواهد شد.

قیمت رنگ کنیتکس عمده
قیمت رنگ کنیتکس عمده

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما