نمایندگی رنگ کنیتکس در شهرهای مختلف ایران

مرکز نمایندگی رنگ کنیتکس

رنگ های کنیتکس و از پر کاربرد ترین رنگ هایی است که در صنعت رنگ سازی و مواد شیمیایی از آن استفاده می کنند. نمایندگی رنگ کنیتکس انواع و اقسام رنگ های کنیتکس را تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند. نمایندگی رنگ کنیتکس رنگ های کنیتکس را به طور کلی به سه دسته تقسیم بندی کرده است. که این سه دسته عبارتند از: رنگ کنیتکس پلاستیکی، رنگ کنیتکس روغنی و رنگ کنیتکس اکرولیک نمایندگی رنگ کنیتکس محصولات خود را به دیگر کشور ها صادر می کند که برخی از این کشور ها شامل کشور ترکیه، ارمنستان، عراق و بیشتر کشور های خاورمیانه می شوند.

افراد رنگ های کنیتکس خود را از نمایندگی رنگ کنیتکس در کشور های خود تهیه می کنند. به طور کلی ویژگی مشترک در تمامی رنگ های کنیتکسی، پوشش فوق العاده بالا و مقاومت بسیار زیاد این رنگ ها می باشد. اما سه دسته رنگ کنیتکس هر کدام ویژگی‌های جداگانه و خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی ویژگی این رنگ ها از نظر نمایندگی رنگ کنیتکس می‌پردازیم با ما همراه باشید.

نمایندگی رنگ کنیتکس انواع مختلف رنگ کنیتکس را بر سه تقسیم بندی کرده است که در بالا به آن اشاره شد. در این قسمت به خاصیت های منحصر به فرد و ویژگی هایی که رنگ ‌های کنیتکسی دارند اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم.

می دانیم که رنگ کردن نمای بیرونی و همچنین خارجی ساختمان ها از اول مدنظر کسانی بوده که در این عرصه کار می کنند. به همین علت برای نمای بیرونی بهتر است از رنگ‌هایی استفاده شود که در برابر آب و باران مقاومت بالایی داشته باشند و به کار سرعت ببخشند. یعنی خشک شدن آن ها خیلی سریع اتفاق بیفتد و مدت زمان کمتری مصرف کند. همچنین از دیگر موارد مهم درباره رنگ های کنیتکس هزینه آن ها در مورد اجرا شدن بر روی سطوح مختلف می باشد. از این رو نمایندگی رنگ خوراکی کنیتکس تمامی رنگ های کنیتکس را به عنوان پرفروش ترین رنگ و کم هزینه ترین قیمت به بازار معرفی و عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ کنیتکس به صورت اینترنتی

مرکز فروش رنگ کنیتکس
مرکز فروش رنگ کنیتکس

 

بررسی ویژگی های رنگ های کنیتکس از نظر نمایندگی رنگ کنیتکس

نمایندگی رنگ کنیتکس عنوان داشته است که رنگ های کنیتکس بر سه دسته رنگ های دانه درشت، دانه ریز و یا بی دانه به بازار عرضه می شوند. که جنس دانه های موجود در این رنگ های صنعتی از سلولز است و الیاف به کار برده شده در آن ها بسیار مرغوب و ضد حساسیت و بیماری تنفسی می باشد.

اولین دسته از رنگ هایی که شامل رنگ های کنیتکس پلاستیکی می باشد، این رنگ ها بهتر است که در جاهایی مورد استفاده قرار بگیرد که در آن محل ها رطوبت و آب وجود نداشته باشد. از ویژگی ‌های بسیار مهم رنگ‌ های کنیتکس که نمایندگی رنگ کنیتکس به آن اشاره داشته است، عدم آتش سوزی و مدت زمان کم برای خشک شدن این رنگ است.

همچنین رنگ کنیتکس پلاستیکی بوی بد و نامطبوعی ندارد و رنگ نام ‌برده شده ضد حساسیت می باشد. یکی از عیب های این رنگ در این است که هنگامی که آب به آن برخورد کند حالت چسبندگی خودش را از بین می ‌برد و موجب می شود که رنگ استفاده شده بر روی سطوح به خوبی خود را نمایش ندهد. برای استفاده از رنگ کنیتکسی بهتر است قبل از استفاده از رنگ ها سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی پاک کنیم.

چرا که این رنگ ها به دلیل ذرات ریز و درشتی که درون خود دارند موجب می شود که آن آلودگی که روی سطح قرار دارد بیشتر به چشم بیاید. قبل از استفاده از این رنگ ها سطح مورد نظر را با استفاده از سمباده های خاص صاف نموده و سپس رنگ را استفاده می کنیم. این رنگ‌ها از نظر نمایندگی رنگ کنیتکس با وجود اینکه پوشش بسیار بالایی دارند و می‌توانند سطح مورد نظر را به خوبی و زیبایی پوشش و جلا ببخشند. اما از بافت‌ های سبکی برخوردار هستند و موجب می‌شوند که سطحی که روی آن از این رنگ ها کار شده است بتواند نفس بکشد. یعنی هوا بین سطح زیرین و بیرون رد و بدل شود. همین امر موجب مقاومت بیشتر دیوار و یا سطحی می شود که از این رنگ ها برای آن استفاده می کنند.

خرید رنگ کنیتکس
خرید رنگ کنیتکس

 

ادامه ویژگی‌ های دسته های دیگر از نمایندگی رنگ کنیتکس

مورد بعدی از نظر نمایندگی رنگ کنیتکس رنگ های کنیتکس روغنی هستند. که این رنگ ها از حلال بنزین ساخته شده‌ اند. به همین علت است که رنگ های نام برده شده آب گریز هستند و در برابر آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. این رنگ ‌ها مشتعل نمی شوند، به این دلیل که در ساخت این رنگ ها از مواد ضد اشتعال  به کار برده شده است.

طبق تعریف های گفته شده برای رنگ های روغنی کنیتکس، نمایندگی رنگ کنیتکس از معایبی ذکر می‌ کند که این محصول به دلیل اینکه با حلالی به نام بنزین رقیق می شود و مورد استفاده قرار می گیرد، از عیب های موجود در این محصول می ‌توان به اولین نکته که گران بودن بنزین است اشاره کرد. ضمناً بوی بد بنزین که گاها آن برای برخی ناخوشایند و نامطبوع محسوب می‌شود، در این محصول وجود دارد.

لذا بنزین به دلیل اشتغال زایی که دارد ممکن است در این محصول ایجاد خسارت های ناشی از آتش‌سوزی بکند. که این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که بعد از استفاده از این رنگ جرقه یا کلید برق را روشن بکنیم. در غیر این صورت این اتفاق برای سطوحی که از این رنگ استفاده می ‌کنند نمی‌افتد. زمان لازم برای خشک شدن کامل سطوحی که از رنگ ‌های روغنی استفاده می ‌کنیم تقریباً ۸ ساعت به بالا می باشد.

قبل از خشک شدن کامل این سطوح باید بسیار مراقب بود که محرکی موجب ایجاد آتش سوزی نشود. نمایندگی رنگ کنیتکس از این نوع رنگ های روغنی فروش بسیار بالایی دارد و کسانی که این محصول را تهیه می ‌کنند، از این رنگ بیشتر برای نمای ساختمان یعنی نمای بیرونی استفاده می‌کنند.

چرا که این رنگ علاوه بر جلوه و زیبایی خاصی که دارد در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد. یعنی هنگام بارش باران و برف اتفاقی برای رنگ مورد نظر نمی‌افتد و می‌ توان سال های متوالی از این رنگ تنها با یک بار استفاده برای ساختمان ها استفاده کرد بدون اینکه صدمه ای به آن ها وارد شود.

فروش رنگ کنیتکس فرداد
فروش رنگ کنیتکس فرداد

ویژگی رنگ اکریلیک از رنگ کنیتکس

نمایندگی رنگ کنیتکس درباره کنیتکس اکریلیک ذکر کرده است که از نوع بهترین محصولات کنیتکس می باشند. زیرا هر دو ویژگی رنگ های کنیتکس پلاستیکی و رنگ‌های روغنی کنیتکس دارا هستند. یعنی این رنگ‌های اکریلیک کنیتکس آب گریز بوده و هم قابلیت خشک شدن سریع را دارد. به این صورت است که از این رنگ ها می توان استفاده کاربردی و همزمان داشت. یعنی هم در نمای داخلی منزل مثل دیوار ها و هم در نمای بیرونی ساختمان از آن استفاده کرد.

از آنجا که رنگ‌های کنیتکس دارای دانه های ریز و درشت هستند بهتر است آن ها را با استفاده از پمپ های مخصوص رنگ پاشی استفاده کرد، تا این ذرات به شکل یکسان و یک دست بر روی سطوح مختلف چسبیده شوند. از دیگر ویژگی های بسیار مهم این محصول این است که بوی نامطبوعی ندارد و مشتعل نمی شود.

اما این نوع رنگ با حلال آب و بنزین به رقت رسیده است ولی خطر آتش سوزی آن را تهدید نمی کند زیرا از مواد ضد آتش زا در آن استفاده شده است. نمایندگی رنگ کنیتکس درباره قیمت رنگ های نام برده شده مثل رنگ های اکریلیک، رنگ‌ های روغنی و رنگ های پلاستیکی لیست قیمتی به بازار نمایش داده است. در لیست قیمت رنگ های کنیتکس رنگ اکرولیک به دلیل کاربردی تر بودن آن نسبتاً از قیمت بالایی در مقایسه با دیگر رنگ های کنیتکس برخوردار است. اما به صورت کلی هزینه خرید رنگ های کنیتکس در مقایسه با رنگ های دیگر بسیار پایین بوده و پایین بودن هزینه به منظور بی کیفیت بودن این محصولات نیست. بر عکس این عمل در رنگ های کنیتکس موجود است و این محصولات با داشتن قیمت پایین، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

خرید رنگ کنیتکس تهران
خرید رنگ کنیتکس تهران

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما