فروش کاهرنگ شیراز

اجرای کاهرنگ شیراز با ابزاری مانند پیستوله

کاهرنگ شیراز  نام نوعی از کاهگل های صنعتی است که بعد از  قرار گرفتن بر روی نما دارای بیشترین شباهت به کاهگل های سنتی است. کاهگل هایی که به صورت مصنوعی در کارخانه ها تولید می شوند به صورت خمیری شکل و یا رنگ تولید می گردند. کاهرنگ شیراز از انواع رنگی این ماده محسوب می شود. کاهرنگ شیراز از انواع شناخته شده کاهگل های مصنوعی است که با مواد شیمیایی در کارخانه ها تولید می گردد و نیاز به مراحل سخت آماده کردن مانند کاهگل های سنتی ندارند در واقع تمام مراحل تهیه این  ماده در کارخانه انجام می شود.

اجرای این محصول بسیار ساده است و با فرچه و یا پیستوله بر روی دیوار پاشیده می شود. کاهرنگ شیراز نمونه ای از بهترین موادی است که برای نمای ساختمان بکار برده می شود. این ماده دارای فروش بالایی در سال های اخیر بوده است و یکی از مهمترین دلایل آن استفاده سریع و  ساده از این کاهگل می باشد. برای پوشش نهایی در ساختمان ها چه در نمای بیرونی و چه در نمای درونی از موادی استفاده می شود تا از لایه زیرین محافظت نماید. مواد گوناگونی در این قسمت ها استفاده می شود ولی کاهرنگ شیراز به دلیل ویژگی های مهمی که دارد به سرعت جایگزین بسیاری از مواد پوششی ساختمان ها شد.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل نانو اصفهان با اجرای آسان

خرید کاهرنگ شیراز
خرید کاهرنگ شیراز

 

کاهرنگ شیراز با تنوعی از رنگ متناسب با انواع دکور ها

این ماده کاربرد های مختلفی دارد یکی از مهمترین آنها استفاده در ساختمان های قدیمی است که  بخشی از بافت کاهگل های سنتی را درون خود دارند و با استفاده از این کاهرنگ می تواند قسمت های تخریب شده را  ترمیم نمود و به دلیل شباهت بسیار زیاد این دو ماده با یکدیگر به خوبی جایگزین  کاهگل های سنتی می شود. اگر از کاهرنگ شیراز برای دکور داخلی استفاده نمایید به دلیل رنگ های بسیار زیادی که دارد با هر نوع دکوری هماهنگ خواهد شد و یا افرادی که به بافت های قدیمی علاقه دارند، می توانند محیط جذابی را با استفاده از این پوشش ایجاد نمایند. کاهرنگ لایه یکدستی ایجاد می کند که به رطوبت نیز مقاومت نشان می دهد و می توان سطوح پوشیده شده با آن را به راحتی شستشو داد. فروش  کاهرنگ شیراز به دلیل ویژگی های  منحصر به فردی که نسبت به مواد مشابه دارد بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید : کاهگل صنعتی کرمان ضد آب نانو

فروش کاهرنگ شیراز
فروش کاهرنگ شیراز

 

خرید کاهرنگ شیراز اصل از تولید کننده

مسئله مهمی که امروزه در رابطه با کاهگل های مصنوعی وجود دارد افزایش محصولات مشابه می باشد، بنابراین انتخاب صحیح از میان این محصولات بسیار مهم است زیرا رقابت و تولید به شدت افزایش یافته است. برخی از برندها مانند کاهرنگ شیراز شناخته شده است و سال ها ست در حال تولید این ترکیب است و از مواد مرغوب مناسبی برای تولید استفاده می کند ولی در عین حال دارای قیمت بالایی نیز نمی باشد.

برای خرید کاهرنگ می توانید از تولید  کننده این برند خرید مستقیم داشته باشید. به صورتی که در ابتدا اطلاعات دقیق این محصول را از شرکت دریافت می کنید و سفارش خود را به هر میزان که باشد درخواست داده و در زمان مشخص تحویل می گیرید. خرید به این شیوه موجب صرفه جویی در زمان خواهد شد و قیمت ها نیز به دلیل خرید به شیوه مستقیم کاهش خواهد داشت و برای خریداران مقرون به صرفه خواهد شد.

خرید مستقیم  می تواند از طریق فروشگاه های مجازی باشد که توسط تولید کنندگان ایجاد شده است این مراکز انواع حجم های این محصول را به فروش می رسانند و خریداران می توانند هر مقداری که نیاز داشته باشند با قیمت ارزان تر از بازار آن را خرید نمایند و در زمان کمی آن را تحویل بگیرند.

کاهرنگ شیراز همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان فارس از جمله : فیروز آباد ، آباده ، خرامه ، کازرون ، کوار ، نی ریز ، ممسنی ، خفر ، بوانات ، اقلید ، خرم بید ، لار ، لامرد ، فسا ، استهبان ، جهرم ، سروستان ، داراب ، اوز ، مرودشت و… می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهرنگ نانو با اجرای آسان

قیمت کاهرنگ شیراز
قیمت کاهرنگ شیراز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما