کاهگل صنعتی کرمان ضد آب نانو

کاهگل صنعتی کرمان دارای موادی با ابعاد نانو

یکی از خصوصیات مهمی که با ورود ذرات نانو در مواد ایجاد می شود عایق کردن آن ها در برابر نفوذ آب است. کاهگل صنعتی کرمان نیز یکی از محصولات مدرن صنعتی است که در مواد اولیه آن از نانو ذرات استفاده شده است. این ماده پلیمری در زمان  قرار گرفتن بر روی سطوح نما دارای استحکام  بسیار خوبی است و اگر نما دارای ناصافی باشد به دلیل پوشش ضخیم تمام آن را می پوشاند. کاهگل صنعتی کرمان در بسته بندی های مختلفی در بازار عرضه می گردد و به شکل خمیر و ملات می باشد.

کاهگل های صنعتی از مواد جدیدی هستند که وارد بازار شده اند و مورد توجه و استقبال بسیار زیادی قرار گرفته اند. برند های بسیار زیادی این ماده را تولید می کنند که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارد ولی در کل  تمام آنها  نسبت به  کاهگل سنتی دارای دوام بیشتری هستند و از نفوذ رطوبت نیز جلوگیری می کنند. کاهگل صنعتی کرمان علاوه بر دارا بودن ویژگی های کاهگل های مصنوعی دارای ذرات نانو نیز می باشند که خصوصیات مثبت آن را دو چندان نموده است.

بیشتر بخوانید : کاهگل صنعتی اصفهان

خرید کاهگل صنعتی کرمان
خرید کاهگل صنعتی کرمان

 شستشوی نمای ساختمان پوشیده شده با کاهگل صنعتی کرمان

نانو مواد درون بافت  کاهگل صنعتی کرمان  پوشش یکدستی را ایجاد می کند که چسبندگی بسیار زیادی  بین مولکول های  خود و به بافت زیرین دارند. با این خصوصیت زمانی که رطوبت بر روی این سطح قرار می گیرد توانایی نفوذ به داخل آن را ندارد. این ویژگی موجب ماندگاری بالای این بافت می شود زیرا اگر کاهگل صنعتی کرمان را در نمای بیرونی استفاده نمایند بر اثر بارندگی های مداوم و شدید بافت دچار تخریب نخواهد شد، زیرا تمام رطوبت را به بیرون پوشش هدایت می کند.

عایق بودن این کاهگل با کمک ذرات نانو موجب می شود که بتوان به راحتی هر نوع آلودگی که بر سطح آن قرار گرفته را پاک و شستشو نمود. کاهگل صنعتی کرمان را می توان در انواع آب و هوا نیز مورد استفاده قرار داد زیرا در برابر حرارت و سرما نیز بافت آن دچار تخریب نمی شود. زمانی که ماده ای دارای این نوع از خصوصیات باشد، مورد توجه قرار می گیرد زیرا افراد زیادی به دنبال پوشش هایی از نما هستند که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و نیاز به تعویض مجدد نداشته باشند.

کاهگل صنعتی کرمان در فرایندی ساده آماده استفاده بر روی سطوح می شود و نیاز به تخصص زیادی ندارد. کافی است  طرز تهیه آن را از کاتالوگ محصول مطالعه نمایید. ابزار ساده مانند ماله می تواند برای اینکه این ماده خمیری شکل بر روی دیوار قرار بگیرد، استفاده شود. این پوشش در زمانی که  ضربه یا فشاری بر روی ساختمان ایجاد شود، دارای مقاومت بسیار زیادی است  و خراب یا شکسته نمی شود.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل کنگان قابل شستشو و ضدآب

فروش کاهگل صنعتی کرمان
فروش کاهگل صنعتی کرمان

کاهگل صنعتی کرمان شناخته ترین کاهگل مصنوعی

در سالیان گذشته کاهگل های سنتی در بسیاری از شهرهای ایران وجود داشته و هم اکنون نیز در بافت های قدیمی شهرها وجود دارد. بسیاری از ساختمان های قدیمی که ارزش تاریخی دارند  نیازمند تعمیر می باشند بهتر است از موادی که محیط را شبیه به  ساختار قدیمی ساختمان نماید استفاده شود. کاهگل های صنعتی دارای این عملکرد می باشند و کاهگل صنعتی کرمان به دلیل استفاده از نانو ذرات به خوبی برای احیای بافت ها و نگهداری از آنها استفاده می شود.

این محصول دارای فروش بسیار زیادی در بین برند های دیگر می باشد و کیفیت بسیار زیادی دارد. و تا کنون نتیجه ای منفی از آن در ساختمان های مختلف گزارش نشده است. خرید این  کاهگل با روش های مختلفی انجام می شود و با خرید درب کارخانه قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت.

کاهگل صنعتی کرمان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان کرمان مثل : بافت ، زرند ، بم ، رفسنجان ، کهنوج ، جیرفت ، سیرجان ، نرماشیر ، شهر بابک ، بردسیر و … می باشد .

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل اهواز ضدآب و قابل شستشو

قیمت کاهگل صنعتی کرمان
قیمت کاهگل صنعتی کرمان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما