فروش کاهگل ضدآب با ضمانت 5 ساله

فروش کاهگل ضدآب با ضمانت 5 ساله و مزایای متعددی که نسبت به محصولات مشابه دارد به صورت عمده و جزئی می تواند در اختیار مشتری قرار بگیرد.امکان فروش کاهگل ضدآب بصورت مستقیم بسیار کم است که جهان طراحی داخلی و خارجی را در ساختمان ها با کاربری های متفاوت تحول بخشیده باشد.فروش کاهگل ضدآب یا همون پوشش آبگریز محصول بسیار جالبی است که با توجه به محتوایی که در ترکیباتش بکار رفته است منحصربفردی و جایگاه ویژه ای را نصیب شده است.این رنگ و پوشش درجه یک و زیبا می تواند با تنوع رنگی جالب در دست مشتری قرار گیرد.عملیات اجرای آن نیز به سادگی و سرعت فروش کاهگل ضدآب انجام می پذیرد.

فروش کاهگل ضدآب آسان تمیز شونده

ویژگی ضدآب بودن و زود تمیز شدن از جمله مواردی است که بسیار اهمیت دارد و به ندرت می توان هر دو ویژگی را در یک محصول با هم یافت.فروش کاهگل ضدآب با ضمانت 5 ساله به طور مستقیم این امر را ممکن می سازد که فراهم آوردن ظاهری زیبا و خاص در یک محیط به گذراندن مراحل سخت و دشوار نیازی نباشد.

با پیشرفت تکنولوژی و امکان خرید اینترنتی این مسئله سرعت و سهولت بیشتری نسبت به قبل گرفته است. اجرای کاهگل ضدآب بسیار راحت است.شما به واسطه پاشش و یا حتی با استفاده از دست می توانید سطوح مورد نظرتان را آغشته به کاهگل نمایید.

فروش کاهگل ضدآب آسان تمیز شونده

فروش کاهگل ضدآب با ضمانت 5 ساله و معتبر

دادن ضمانت به همراه فروش کاهگل ضدآب امری ضروری است.ضمانت نامه 5 ساله در واقع اطمینان می دهد مشکل و ایراد در محصول ارائه شده قابل رفع بوده و با خیال راحت مشتری از بابت خرید تضمین می شود. فروش کاهگل ضدآب اگر با ضمانت باشد از سختی پیش روی خریدار می کاهد و درباره اجرای آن بر بنا مورد نظر نیز مشکلی بعدا پیش نمی آید.در تمامی اماکن فروش کاهگل ضدآب و شکل استفاده از آن وجود دارد. فروش کاهگل ضدآب با ضمانت 5 ساله هنگام فروش و اجرا بسیار مستند است.این محصول بازیابی کننده دیوار و پوشش های قدیم کاهگلی است که برخلاف قبلی ها هیچ نفوذی در آن ایجاد نمی شود. خرید و فروش کاهگل ضدآب با توجه به ظاهر آن و خاصیت رقیق شونده ی آن و اجرا با پوششی نازک می تواند به راحتی صورت پذیرد.

.مقدار اندک از این محصول می تواند بخش وسیعی از سطح را پوشش دهد.برخلاف رنگهای شیمیایی و صنعتی که برای اجرا نیاز به مقادیر زیادی از ترکیبات دارد اما کاهگل ضدآب از این موضوع مبراست.فروش کاهگل ضدآب این تضمین را دارد که با مقدار کمی از ماده بسیار قوی و کارآمد عمل کند.بطوریکه برای زیبایی و عایق کردن سطح موردنظر هیچگونه لزومی به استفاده بیشتر از آن نیست.همین موضوع مشتریان را بعد از خرید و اجرای کاهگل روی سطوح حیرت زده می کند.فروش کاهگل ضدآب در سراسر کشور و در هر شهری به فروش می رسد و قابل تهیه است و برای اجرای آن هیچ ارتباطی به شرایط آب و هوای خاصی ندارد و در همه ی استان های ایران قابل اجرا است.و نهایتا تغییر بافت خارجی و داخلی در آن بسیار ناچیز و قابل ذکر نیست. عمر استفاده از آن ده سال می باشد.مشتریان می توانند این محصول را در موقعیت های مختلف مکانی اجرا نمایند.کاهگل بر روی سطوح بلوکی صاف,سیمانی و حتی سطوح کاهگل قدیمی به آسانی قابل اجرا است.عایق بودن و ضدآب بودن از جمله قابلیت هایی است که برای سطوح حتی پشت بام ها که احتمال نفوذ آب در آن زیاد است کاربرد دارد.

 

فروش کاهگل ضدآب با ضمانت 5 ساله و معتبر

فروش کاهگل ضدآب مصنوعی

فروش کاهگل ضدآب مصنوعی که از ترکیبات پودر سنگ با رنگ طبیعی,کاه طبیعی و نمونه خاص رزین با تکنولوژی روز به دست آمده و از جمله خصوصیات آن شامل مزایا محصول:

  • عدم نیاز به زیرکارسازی قبلی برای اجرا و قابلیت اجرای مستقیم روی دیوارهای بلوکی و آجری و سطوح ناصاف و حذف تمامی هزینه های زیرسازی
  • آماده مصرف
  • اجرا سریع و راحت با استفاده از ماله
  • آماده مصرف
  • ثبات رنگ
  • عدم پوسته کردن
  • ضدآب سازی سطوح
  • قابل شستشو
  • قابل اجرا بر روی سطوح مختلف
  • به صرفه از نظر مالی
  • پایدار در مقابل مواد خورنده

قابل ارائه در رنگهای مختلف

به طور میانگین هر یک گونی به اندازه 40 کیلوگرم پر شده از کاهگل مصنوعی به اندازه 2 تا 3 متر مربع  سطح بسته را پوشش می دهد.

طریقه مصرف به این شکل است که هر گونی شامل 40 کیلوگرم کاهگل است که توسط ماله قابل اجرا است توجه داشته باشید قبل از اجرا به مقدار لازم آب به محصول اضافه نمایید.در صورتی که میخواهید محصول را روی سطوح بسیار صیقلی مثل سرامیک اجرا کنید از چسب پابکوپرایم به جای قسمتی از آب مورد نیاز به محصول اضافه نمایید.

 

هنگامی که برف و باران و یخبندان به وجود آید لطفا دور از دسترس اطفال قرار گیرد و در صورت بلعیده شدن اقدام به برگرداندن نکنید بلکه باید مقدار زیادی آب بنوشید و فورا به پزشک اورژانس مراجعه نمایید و در صورتی که با چشم تماس داشت فورا به مدت 15 دقیقه چشم ها را بشویید.

فروش کاهگل ضدآب مصنوعی

فروش کاهگل ضدآب مدرن

فروش کاهگل ضدآب مدرن که در تمامی شهرها مستقیما به فروش می رسد دارای خواصی است که ممکن است با شنیدن نام آن در بازخورد اول توسط خریدار ناآشنا و یا ناملموس به نظر بیاید.فروش کاهگل ضدآب مدرن بر اساس نام گذاری آن شاید شکل و شمایل و اصالت کاهگل های قدیمی را به یدک بکشد اما اصول و کیفیتی که در آن نهادینه شده با تصویر که از کاهل عادی در خانه های قدیمی دارید فرق میکند.این کاهگل ها دارای ویژگی ها و خواصی هستند که با آگاهی از آن سبب می شود برای یکبار هم که شده این محصول را خریداری کرده و اجرا نماییم.

فروش کاهگل ضدآب مدرن از عهده ی حذف تمامی ویژگی های منفی رنگهای مشابه و قدیمی برآمده است.ویژگی ضدآب بودن کاهگل مدرن حتی با وجود تماس مکرر آب و موارد سطحی در یک بررسی اجمالی قابل مشاهده است.به همین دلیل است که حتی در مناطق پربارش و مرطوب هم بکار می رود.این کاهگل ها حتی در بخش مسکونی و غیر مسکونی نیز به کار برده می شود بنابراین فرق چندانی ندارد موقعیت شما در کجای ایران است.یا اینکه سعی بر استفاده از آن در خانه خود دارید یا به فکر مدرن ساختن و عایق نمودن دیوار مکان اداری و تجاری است.کاهگل مدرن اشعه ماورا بنفش خورشید را دریافت نمی کند و آنرا برگشت می دهد.در نتیجه عمر ساختمان با هر بافتی که دارد در امان است.

استفاده از این محصول در بازسازی و ارتقا هویت بناهای قدیمی بسیار نقش ارزنده ای دارد.پس با این دیدگاه می توانیم براحتی اظهار کنیم که استفاده از کاهگل مدرن ضدآب بیشتر از رنگ ساختمانی عادی کارایی دارد و همین مسئله خرید این محصول, لزوم استفاده و اجرای آن را چند برابر می نماید.

فروش کاهگل ضدآب مدرن

توصیه مهم برای فروش کاهگل ضدآب

برای خرید کاهگل توصیه می شود از مرکز معتبر فروش کاهگل ضدآب اقدام به خرید نمایید که همچنین با ضمانت باشد تا خیال شما از پیگیری های بعد راحت باشد و همینطور پیگیری های مرتبط بسیار راحتتر از زمان دیگر صورت می پذیرد و هرگونه اجرا روی سطوح مورد نیاز بسیار آسانتر انجام می گیرد.از این جهت نیز مطمئن می شوید که محصولی که به دستتان می رسد اصیل است و استانداردهای لازمه را دارا است.چرا که تولید کاهگل ضدآب با دستگاه ها و متخصصان کارکشته انجام می پذیرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما