خرید رزین اپوکسی چوب کاملا شفاف

رزین اپوکسی چوب نام پر مصرف ترین رزین های اپوکسی

نام رزین اپوکسی چوب را در میان رزین های  موجود در بازار مشاهده نموده اید. در انواع وسایل چوبی لایه براقی به عنوان روکش رویی قرار دارد. این لایه براق بسیار سخت و محکم است و از چوب نیز مراقبت و محافظت می کند. رزین ها با غلظت های مختلفی در بازار وجود دارد هر غلظتی برای کار خاصی مورد  استفاده قرار می گیرد. رزین چوب معمولا از نوع شفاف است و سطح چوب زمانی رزین روی آن قرار می گیرد کاملا مشخص است. این رزین نسبت به رطوبت غیر قابل نفوذ است و اگر وسایل چوبی در برابر رطوبت قرار بگیرد به هیچ عنوان تخریب نخواهد شد.

رزین اپوکسی چوب در سال های اخیر مصرف بالایی داشته است و این مساله با درصد بالای فروش این ماده مشخص می شود. برای اینکه ماده رزین اپوکسی آماده مصرف گردد باید با ماده دیگری به نام هاردنر ترکیب گردد. در زمان خرید رزین اپوکسی با هر غلظتی باید هاردنر یا خشک کننده آن نیز خرید گردد. سخت کننده باید با نسبت درست و مشخصی با رزین ترکیب گردد تا نتیجه کار یکدست و صاف شود. رزین اپوکسی چوب به یکی از مواد اصلی در صنایع چوب تبدیل شده است و معمولا خرید این  محصول برای صنعت چوب  به صورت عمده است.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی بدلیجات کاملا شفاف

خرید رزین اپوکسی چوب
خرید رزین اپوکسی چوب

رزین اپوکسی چوب از نوع شفاف است

انواع غلظت های رزین در بازار وجود دارد زمان استفاده از رزین باید این ماده را با ماده دیگری به نام سخت کننده ترکیب کنند. نحوه ترکیب کردن این دو ماده و نسبت آنها بسیار مهم می باشد. رزین رقیق و شفاف نیاز به حباب زدایی با حرارت ندارد و صرفا باید با دقت بسیار و با آن نسبتی که تولید کننده پیشنهاد داده، انجام شود. رزین شفاف که در صنایع چوب  مصرف بالایی دارد توسط تولید کنندگان داخلی نیز تولید می شود و برای خرید  به صورت عمده یکی از بهترین روش ها، خرید از کارخانه می باشد.

این ماده در بسته بندی های مختلفی آماده فروش در بازار می شود و البته با توجه به سفارش مشتری بسته بندی بزرگتر در حجم های بیشتر نیز آماده می گردد. در صنعت چوب چون مصرف رزین بسیار زیاد است معمولا تولید کنندگان در صنایع چوبی این ماده را به صورت عمده از کارخانه خرید می کنند و حجم مورد نظر در مدت زمان کوتاهی با قیمت بسیار کمتری به دست مشتریان می رسد. هر نوع حجمی توسط تولید کنندگان آماده می گردد و برای سفارش دهندگان ارسال می گردد. این نوع خرید رزین اپوکسی چوب برای کسانی است که مصرف روزانه دارند و نمی توانند  خرید جزئی داشته باشند. رزین اپوکسی چوب شفاف است و زمانی که با هاردنر ترکیب می گردد به دلیل رقیق بودن نیاز به حباب گیری ندارد.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی شفاف

فروش رزین اپوکسی چوب
فروش رزین اپوکسی چوب

خرید رزین اپوکسی با تاریخ مصرف دقیق

در زمان خرید رزین اپوکسی چوب باید به کیفیت و برند آن توجه داشته باشید تا بهترین ماده را خرید کنید علاوه بر  برند تاریخ مصرف این ماده نیز مهم است به صورتی که بعد از باز شدن احتمال خراب شدن آن وجود دارد و باید در زمانی که برای ماده در نظر گرفته شده است مصرف گردد. رزین اپوکسی یکی از مواد تولید شده در صنایع شیمیایی است که با ویژگی هایی که دارد مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. جنس بسیار محکم بعد از خشک شدن و چسبیدن به لایه زیرین از  جمله ویژگی های این ماده است این ماده غیر قابل نفوذ است و در مقابل مواد شیمیایی نیز مقاوم است. اگر رزین اپوکسی در برابر فشار محیطی قرار بگیرد نمی شکند و خراب نمی شود. این ماده  با همه این ویژگی ها می تواند  برای  مقاوم کردن و ماندگاری بالای وسایل چوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی دو جزئی

قیمت رزین اپوکسی چوب
قیمت رزین اپوکسی چوب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما