قیمت کاهگل یاسوج با قابلیت شستشو

قیمت کاهگل یاسوج با قابلیت شستشو

قیمت کاهگل یاسوج با قابلیت شستشو موضوعی است که میخواهیم پیرامونش با شما عزیزان مقداری صحبت کنیم، این محصول به تازگی در میان مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است، آن هم به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود است. این فروشگاه افتخار دارد که بهترین خدمات را با نازلترین قیمت به شما همشهریان عزیز و هم استانیان گرامی ارائه کند. فروش این کاهگل در سراسر استان صورت می گیرد. همینطور این محصول را ۱۰ سال ضمانت می کند. کاهگل یاسوج با به کارگیری افراد متخصص و با تجربه در این زمینه این محصول را برای شما بر روی سطوح دلخواهتان اجرا می کند و به شما عزیزان و هم استانی ها این نوید را می دهد بهترین جایگزین برای کاهگل طبیعی کاهگل یاسوج است زیرا قابلیت های آن کاملاً با کاهگل سنتی فرق دارد. شما می توانید این محصول را شستشو دهید و از ضد آب بودن آن کاملا مطمئن باشید.

می توانید قیمت این کاهگل را به همان قیمت کارخانه و بدون واسطه از ما تهیه کنید و نمونه کارهای کاهگل را ببینید. از دیگر محصولات این کاهگل یکی کاهگل برجسته است و دیگری کاهگل نانوست، کاهگل مدرن را فقط از فروشگاه های یاسوج تهیه کنید تا از بهترین مواد و اولیه ترین مواد در تولید آن مطمئن باشید. شما عزیزان می توانید در فروشگاه های کاهگل یاسوج نمونه های کار شده آن را که با کاهگل خمیری درست شده است ببینید. سپس برای انتخاب خود تصمیم بگیرید و در تصمیم گیری با مشکل مواجه نشوید.

بیشتر بخوانید: اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه

خرید کاهگل یاسوج
خرید کاهگل یاسوج

استفاده از کاهگل یاسوج در بومگردی ها

همینطور شما می توانید از کاخ یاسوج نمونه هایی مانند کاهگل کیسه ای و کاهگل مصنوعی در رنگ های متفاوت را نیز بخواهید، پس خرید و اجرای کاهگل یاسوج را از ما بخواهید. اگر شما این محصول را به شکل عمده از ما تهیه کنید برای شما به هر نقطه ای که می‌خواهید ارسال می‌کنیم و این ارسال نیز کاملا رایگان است. اطمینان داشته باشید کاهگل یاسوج مورد استفاده شده در اجرا از نوع کاملا ضد آب و قابل شستشو است. همینطور شما می توانید از این محصول شگفت انگیز را بنا به سلیقه و خواسته خودتان سفارش دهید و ما عیناً چیزی را که میخواهید به شما تحویل میدهیم تا بتوانید نمای منحصر به خودتان را برای ساختمان خود به وجود آورید. فروش و همینطور اجرای این رنگ را در فوم های مختلف، برای شما انجام خواهند داد.

کاهگل یاسوج انتخابی که تا مدتها در ذهن شما باقی می ماند. گروهی که این محصول را برای به شما عرضه می کنند در این کار چندین سال سابقه دارند و این تجربه باعث می شود که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورند. یکی از بهترین مدل آن، کاهگل نانو و ضد آب آن است که این محصول در مقابل آب و هوای گوناگون، بارندگی های شدید کاملاً مقاوم است. شما می توانید برای احیای بناهای قدیمی خود و حفظ بافت آنها به همان شکل قبل از کاهگل یاسوج استفاده کنید، زیرا میتواند نمایی دقیقاً به همان شکلی که ساختمان تان بوده به شما بدهد اما با ماندگاری بالا تر و خاصیت ضد آب بودن و همینطور اجرای بسیار بسیار راحت. این کاهگل به خاطر سیلیکونی بودنش بسیار شبیه نمونه های سنتی و قدیمی آن است اما در اجرا کاملاً با آنها متفاوت است، ولی به لحاظ ظاهری کاملاً با نسل قدیمی خود انطباق دارد.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل مصنوعی با بهترین متریال موجود

قیمت کاهگل یاسوج
قیمت کاهگل یاسوج

خاصیت نانو در کاهگل یاسوج

همینطور به خاطر این خاصیت نانو سیلیکونی که کاهگل یاسوج دارد، کاملاً عایقی آب بندی است. می‌توانید حتی از کاهگل یاسوج به خاطر مرغوبیتی که دارد در دکوراسیون های داخلی نیز استفاده کنید و از نمایی متفاوت و بافتی باستانی لذت ببرید. یکی از ایراداتی که کاهگل قدیمی داشت حلال بودن آن در آب بود به همین خاطر به راحتی با بارندگی شسته می شد و همین طور در زمان خشک بودن بسیار گرد و خاک غبار تولید می‌کرد اما نمونه صنعتی آن به هیچ عنوان این مشکلات را ندارد.

با پیشرفت علم کاهگل های قدیمی جای خود را به نمونه های صنعتی آن داده اند و این مشکلات کاملا رفع شده است و حالا ما در نمونه های جدید آن خاصیت هایی همچون ضد آب بودن و بدون گرد و غبار را می‌بینیم. یکی دیگر از امتیازات کاهگل یاسوج حفظ بافت روستایی است که متاسفانه امروزه به مشتی از آهن آلات و نماهای سنگی تبدیل شده است و بسیار سرد و بی روح است و آن حال و هواهای گذشته را از روستاها برده است، شما می توانید با این محصول جدید بازهم آن حال و هوا را برگردانید و در کنار زیبایی از استحکام و مقاومت آن نیز بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: کاهگل صنعتی شیراز با ضمانت

کاهگل یاسوج ضد آب
کاهگل یاسوج ضد آب

ویژگیهای کاهگل یاسوج

تغییر در مواد تشکیل دهنده‌ی کاهگل به منظور رفع عیب و ارتقای کاهگل سنتی؛ برای کاربرد در تمامی شرایط آب و هوایی می باشد. تا قبل از آن کاهگل سنتی در همه جا قابل اجرا نبود اما امروزه به لطف بهبود خواص کاهگل نانو یاسوج؛ می توان در تمام اقلیم ها و شرایط آب و هوایی از پوشش های کاهگلی نوین استفاده کرد.

 

این کاهگل کاملا ضد آب است، بنابراین می توان از آن در محیط های مرطوب و پرباران استفاده کرد. از این خاصیت می توان در سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، سقف، پشت بام و … به عنوان عایق رطوبت استفاده کرد. کاهگل یاسوج در برابر عوامل میکروبی و میکروارگانیسم ها بسیار مقاوم است و در حضور رطوبت قارچ و جلبک در سطح آن به وجود نمی آید.

رزین های سیلیکونی باعث شده این مدل کاهگل چسبندگی بالایی داشته و بر روی کلیه سطوح از قبیل آجر، سنگ، سیمان، چوب، گچ، کناف، یونولیت و حتی شیشه و سرامیک قابل اجرا باشد. به علاوه این کاهگل در برابر مواد شیمیایی، انواع حلال های خورنده و باران های اسیدی مقاوم است.

کاهگل یاسوج در رنگ های متنوعی تهیه شده تا بتواند تمام سلایق را پوشش دهد. رنگ های کاهگل مصنوعی یاسوج در برابر اشعه ماورای بنفش نور خورشید بسیار مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد. همچنین در برابر عوامل شیمیایی و خورنده نیز دچار رنگ پریدگی نمی شود. با توجه به اینکه این ملات کاملا ضد آب بوده و در برابر مواد شیمیایی نیز پایدار است؛ می توان از آن در مکان هایی که شستشو و نظافت سطح ضروری است استفاده کرد. برای شستشو نیز می توان از مواد شوینده استفاده کرد.

مواد تشکیل دهنده کاهگل یاسوج کاملا با محیط زیست سازگار هستند و برای انسان و حیوانات نیز ضرری ندارند. برای رقیق سازی این ملات از آب استفاده می شود. در ترکیب این کاهگل نیز از حلال های شیمیایی استفاده نشده است.

موارد کاربرد کاهگل‌ یاسوج

برای پوشش دادن دیوارهای خشتی و بناهای آسیب دیده و همچنین احیای بافت سنتی؛ کاهگل یاسوج بسیار مناسب است. در ضمن مقرون به صرفه بوده و برعکس کاهگل سنتی؛ می توان خیلی سریع و آسان آن را آماده و اجرا کرد. زیرا احتیاجی به فرد متخصص نیست و برای اجرا ابزار ویژه ای نیاز ندارد. همچنین زیرسازی سطح نیز ضرورت ندارد. اما برای سطوحی که ناهمواری زیادی دارند؛ بهتر است زیرسازی انجام شود تا از کاهگل صنعتی کمتری استفاده شود. برای پوشش دادن سطوح می توان از قلم مو، کاردک، پیستوله و ماله استفاده کرد.

به طور کلی از کاهگل یاسوج می توان در نماي داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری، راهروها، زیباسازی فضاهاي شهري، بازسازي و نوسازي نماهای فرسوده و کهنه، احیای بافت تاریخی، سالن های غذاخوری، استراحتگاه ها، پارکینگ ها، بالکن ها، سرویس های بهداشتی، کنار گذرها و پل ها و…  استفاده کرد.

کاهگل ضد آب یاسوج
اجرای کاهگل ضد آب یاسوج

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

    • سلام وقتتون بخیر
      جسارتاً باید سطح کاملی که قرار هست پوشش داده بشه رو بفرمایید چند متر مربع میشه. باید کل سطح رو با کم کردن درب و پنجره بفرمایید تا میزان دقیق مورد نیاز رو خدمتتون عرض کنیم.
      هر کیسه از محصول کاهگل ملاتی نانو فرداد قابلیت پوشش حدودا ٢ متر مربع روی سطح بلوکی رو داره.

      برای اطلاعات بیشتر لطفا با همکاران قسمت فروش ارتباط برقرار کنید.
      09129723451
      02128423451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما