قیمت کاهگل مصنوعی با ضمانت نامه معتبر

قیمت کاهگل مصنوعی با ضمانت نامه معتبر

کاهگل مصنوعی قیمتش چقدر است؟ اطلاعات فنی این محصول چیست؟ ابتدا می‌خواهیم در مورد این محصول یعنی کاهگل مصنوعی با شما عزیزان صحبت کنیم و سپس پس در مورد خصوصیات فنی آن توضیحاتی بدهیم و در آخر در خصوص قیمتش با شما عزیزان صحبت می کنیم. همانطور که مستحضر هستید امروزه تکنولوژی در عرصه های مختلف پیشرفت کرده است، یکی از این عرصه ها ساختمان سازی و نمای آنهاست که ما امروز شاهد هستیم طرح ها و اشکال گوناگون و فرم های خاصی دارد. با مصالح روز دنیا ساختمانها تزیین شده‌اند. یکی از این پیشرفت ها که در زمینه نما صورت گرفته است است همین کاهگل مصنوعی است که تولید داخلی است یعنی در خود ایران مواد اولیه‌اش و همینطور خود محصول تولید می شود.

کاهگل مصنوعی از مواد پلیمری و نانو ساخته شده است است که قسمت اعظم آن سیلیکون که بر پایه آب است تولید می شود. بعضی از انواع کاهگل های مصنوعی نانو هستند یعنی از ذرات بسیار کوچکی تشکیل شده اند و در کنار همدیگر با فرآیندی خاص قرار گرفته اند. به واسطه همین خصوصیت و ویژگی این محصول کاملاً عایق بوده در برابر عوامل مختلف محیطی، همینطور کاملاً ضد آب نیز هست. باید اضافه کنیم که به خاطر مواد سیلیکونی که در آن قرار گرفته است این محصول می تواند خودش را تمیز کند.

در واقع این محصول به هیچ عنوان قابلیت جرم گیری ندارد. پس شما باید توجه داشته باشید که کاهگل مصنوعی به هیچ عنوان کثیف نمیشود اما در بعضی از انواع آن که این خاصیت را گنجانده نشده است. اگر چنانچه کاهگل مصنوعی کثیف شود به راحتی آن را می‌توانیم شستشو دهیم زیرا خاصیت ضد آب بودن در همه کاهگل ها واحد است.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب با قابلیت اجرا بر روی همه سطوح

قیمت کاهگل مصنوعی
قیمت کاهگل مصنوعی

متریال کاهگل مصنوعی

بخشی از کاهگل مصنوعی از پوست برنج و کاه تولید شده است و حتی موادی که در در این محصول به کار رفته است به هیچ عنوان شیمیایی و یا سمی نیست. به خاطر همین کاهگل مصنوعی بسیار بهداشتی و امن است و همینطور بعد از تخریب، حال می‌خواهد این تخریب به هر شکلی باشد یا بعد از چند سال خودتان آن را خراب کنید و بخواهید طرحش را عوض کنید  و یا  بخواهید ساختمان تان را نوسازی کنید اصلا مهم نیست، هر دلیلی که می خواهد داشته باشد، شما می‌توانید آن را در طبیعت رها کنید زیرا به راحتی در خاک تجزیه می شود و به محیط بر می گردد، یعنی قابلیت بازیافت خوبی دارد. این یک ویژگی بسیار خاص است که ماحصل سالها کار متخصصین داخلی است. به خاطر همین خصوصیات منحصر به فرد کاهگل مصنوعی است که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

تقاضا برای این محصول هر روز بیشتر می‌شود البته ویژگی های این محصول به همین جا ختم نمی‌شود و در ادامه برخی دیگر از ویژگی‌های فنی این محصول را نیز برای شما شرح می دهیم. مشخصا اگر بخواهیم مشخصات فنی کاهگل مصنوعی را بررسی کنیم می توانید در آن موادی همچون پودر سنگ، سیمان، سنگ های معدنی سیلیکون و نانو سیلیکون با آب را ببینید، که اجزای تشکیل دهنده این محصول هستند. ترکیبات فوق العاده مصنوعی طوریست که پس از اجرای آن روی سطوح مختلف شکل و شمایل اش کاملاً مانند کاهگل سنتی یا همان کاهگل قدیمی است. در خصوص کاهگل سنتی باید به شما بگوییم که در کشور ما از دیرباز از این پوشش ساختمانی استفاده می شده است و شما در مناطق کویری و حتی جنوبی کشور می توانید بافت ساختمان ها را این شکلی ببینید، زیرا خواص بسیار زیادی دارد. البته در خصوص ترکیبات قدیمی آن باید بگوییم که دو پارامتر اصلی در آن وجود داشته است یکی خاک رس و دیگری کاه و برای ترکیب این دو از آب استفاده می کردند.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل مصنوعی با بهترین متریال موجود

خرید کاهگل مصنوعی
خرید کاهگل مصنوعی

اجرای کاهگل مصنوعی

در واقع در اکثر شیوه ها نقش چسب را ایفا می کرده، برای چسباندن چوب، کاشی ها و سنگ ها از آن استفاده می شده است. البته امروزه به خاطر مسائل مختلف و مشکلاتی که کاهگل سنتی داشت کاملاً جای خود را به کاهگل مصنوعی و نسل جدید خودش داده است. یکی از مشکلات عمده و عدیده کاهگل سنتی سنگین بودن حجم کاری آن بود و همینطور سنگین بودن اعمال آن بر روی نماها و همینطور بسیار محیطی که در آن کاهگل کاری می‌کردند کثیف می شد. البته یک مشکل عمده و عدیده دیگر نیز داشت و آن ترک ها و شیارهای بزرگی بود که در آن شکل میگرفت. زیرا در مناطقی که تابش آفتاب مستقیم بود به مرور زمان آب کاهگل گرفته می‌شد و باعث ایجاد ترک خوردگی در آن می‌شد.

البته شما در نسل جدید کاهگل که همان کاهگل مصنوعی است این مشکل را نمی بینید و کاملاً رفع شده است. حتی این محصول به دلیل ساختار فنی خود یک حالت لاستیکی مانند به خود میگیرد یعنی در حدود یک میلیمتر تا یک سانتی متر قابلیت کشسانی دارد به همین خاطر هرگز آسیب نمی بیند و بسیار مقاوم است. به دلیل تنوع بسیار زیاد در این محصول که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ رنگی مدل های متفاوتی دارد ما نمی‌توانیم قیمت مشخصی به شما بدهیم، زیرا قیمت پس از انتخاب شما، شامل رنگ، جنس و مقدار کاهگل مصنوعی که می خواهید مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: کاهگل ضد آب شیراز به قیمت کارخانه

فروش کاهگل مصنوعی
فروش کاهگل مصنوعی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما