قیمت رنگ آکریلیک براق به صورت عمده

قیمت رنگ آکریلیک براق و موارد مصرف

در ابتدا قصد داریم به جای بررسی قیمت رنگ آکریلیک براق، موارد مصرف و کاربردهای گسترده ­ی آن را بیان کنیم تا بدانید که چرا به دنبال بررسی قیمت سایر رنگ­های ساختمانی نرفته و رنگ آکریلیک براق را انتخاب کردیم. پس از اینکه نظر شما کاملا جذب این نوع رنگ گردید، کلیه­ی عواملی که بر قیمت رنگ آکریلیک براق اثرگذار هستند را ذکر خواهیم کرد تا متوجه شوید که چرا این همه تفاوت قیمت رنگ آکریلیک براق وجود دارد. و پس از آن به صورت تخمینی لیست قیمت رنگ آکریلیک براق در خرید عمده را ذکر خواهیم کرد.

برای خرید رنگ آکریلیک تهران به سایر مقالات سایت مراجعه کنید یا با ما در ارتباط باشید.

رنگ آکریلیک در بازار فروش رنگ توانسته نسبت به سایر رنگ­های ساختمانی مانند مولتی کالر، پتینه، بلکا، پلاستیک و روغنی جایگاه بالاتر و نرخ فروش بیشتری را نصیب خود کند و در بین انواع رنگ آکریلیک، نوع براق محبوبیت بیشتری داشته است. لذا وقتی قیمت رنگ آکریلیک براق را با رنگ روغنی مقایسه می­کنیم متوجه کاهش قیمت به مراتب بیشتر خواهیم شد با اینکه نسبت به آن دارای مزایایی همچون:

  1. برای حل شدن و رقیق گشتن نیاز به حلال آلی ندارد و همین امر سبب محبوبیت و کاهش چشمگیر رنگ آکریلیک براق نسبت به روغنی شده است.
  2. چون حلال آلی ندارد برای کسانی که مشکل ریوی داشته باشند دردسر ساز نخواهد بود.
  3. به دلیل عدم نیاز به حلال آلی برای کار کردن با رنگ آکریلیک براق، به محیط زیست هم آسیبی وارد نمی­شود.

نکته: توجه داشته باشید که رنگ آکریلیک پایه حلال آلی نیز داریم ولی به مراتب کاربرد کمتری داشته و نوع پایه آب، گونه ­ی اصلی و پرکاربرد محسوب می­شود که ما نیز فقط به این نوع می­پردازیم.

از مقایسه­ی قیمت رنگ آکریلیک براق با رنگ پلاستیک که بگذریم متوجه خواهیم شد که با وجود قابل شستشو و امکان کاربرد آن در نمای ساختمان تفاوت قیمت زیادی بین این دو وجود ندارد و همچنین نرخ پایین­تر قیمت رنگ آکریلیک براق نسبت به رنگ­های ساختمانی بلکا و مولتی کالر صرفا به خاطر زیبایی بیشتر و تزئیناتی بودن این نوع رنگ­هاست و عیب خاصی به رنگ آکریلیک براق وارد نیست.

همچنین جالب است بدانید که قیمت رنگ آکریلیک براق با وجود مزایایی مانند:

  • مقاومت نسبت به اشعه­ی UV که کاربرد آن در نمای ساختمان را سبب شده است.
  • عدم جذب گرد و غبار که تمیز کردن راحت آن را در پی دارد
  • پوشش دهی بیشتر سطوح به نحوی که با مقدار کمی از رنگ آکریلیک از هر نوعی سطح بیشتری رنگ آمیزی می­شود
  • کاربرد آن بر روی کلیه­ی سطوح گچی، بتنی، سیمانی، آجری، چوبی و فلزی
  • دوام و ماندگاری بالا و غیره

خیلی بالاتر از حد انتظار ما نیست و همین امر سبب محبوبیت زیاد این نوع رنگ شده است.

قیمت رنگ آکریلیک براق و موارد مصرف
قیمت رنگ آکریلیک براق به همراه کاربردهای گسترده ارزش خرید آن را بالا برده است

چه عواملی قیمت رنگ آکریلیک براق را تحت تأثیر قرار می­دهند؟

اکنون متوجه شدید که دلیل بررسی قیمت رنگ آکریلیک براق و اطلاع داشتن از آن به دلیل همین کاربردها و مزایای رقابتی گسترده حائز اهمیت است و آن را به گزینه­ی معقول و اقتصادی برای خرید با اهداف گوناگون تبدیل ساخته است. لذا با توجه به اینکه از ما زیاد سؤال می­شود که چرا قیمت رنگ آکریلیک براق در هر فروشگاه یا شرکتی متفاوت است و دلیل آن چیست؟ به عنوان مثال چنانچه قیمت پایین­تری پیدا کنند به گران فروشی شک خواهند کرد و چنانچه ارزان­تر باشد به کیفیت رنگ فروشی مظنون خواهند شد. به همین دلیل قصد داریم ابتدا به بررسی عوامل مؤثر بر قیمت رنگ آکریلیک براق بپردازیم.

  1. نوع وارداتی و صادراتی:

قطعا قیمت خرید هر کالایی که از تولیدات داخلی باشد نسبت به نوع صادراتی از قیمت به مراتب پایین­تری برخوردار است که قیمت رنگ آکریلیک براق نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اکنون بزرگ­ترین کارخانه­های تولید رنگ آکریلیک براق در استان­هایی همچون تهران، قم، شیراز، کرمان، مشهد و اصفهان قرار گرفته­اند که کیفیت رنگ تولیدی آنها کاملا همتای انواع خارجی یا وارداتی است. همچنین توجه داشته باشید که قیمت این نوع رنگ از کارخانه­ای به کارخانه­ی دیگر نیز متفاوت خواهد بود.

2. کیفیت رنگ تولید شده:

قطعا انواعی از رنگ آکریلیک براق هستند که بخشی از ویژگی­های بالا را نخواهند داشت و همین امر سبب کاهش کیفیت آنها می­شود. به همین دلیل طبیعی است که انتظار داشته باشیم قیمت رنگ آکریلیک براق در این حالت پایین­تر از نوع کاملا مرغوب باشد. البته توجه داشته باشید که کیفیت و مهارت فرد نقاش یا نحوه­ی استفاده­ی صحیح نقاش هنری نیز در کیفیت نهایی رنگ آمیزی اثر دارند، لذا حتی اگر رنگ با کیفیت هم خریداری کرده باشید اشتباه نقاش می­تواند از کیفیت آن بکاهد.

3. حجم خرید بر اساس واحد یا فرم فروش:

قیمت رنگ آکریلیک براق بسته به اینکه چه حجمی از آن را خریداری کنید قطعا قیمت متفاوتی دارد. رنگ آکریلیک براق به صورت کیلویی، دبه­ای، گالنی، دبه­ای که معادل 2.5 گالن است، حلبی که معادل 5 گالن است و کوارتی که معادل یک چهارم گالن می­باشد به فروش می­رسد. قیمت عمده­ی رنگ آکریلیک براق در خرید با تعداد یا حجم زیاد پایین­تر از خرید خرده خواهد بود.

ضمن اینکه بسته بندی­های گفته شده نیز به تنهایی هزینه­ی تولید و پوشش دهی داخلی متفاوتی دارند که حتی کم، ولی باز هم بر روی قیمت رنگ آکریلیک براق اثرگذار خواهند بود.

4. نوع رنگ آکریلیک انتخابی:

قیمت رنگ آکریلیک براق که یکی از انواع نیمه براق، مات و نما (حاوی سیلیکون و پوشش دهی بیشتر) می­­باشد نسبت به انواع دیگر متفاوت است، ولی به این نکته نیز توجه کنید که این اختلاف قیمت به هیچ وجه نشانه­ی مزیت خاصی نسبت به سایر انواع رنگ آکریلیک نیست بلکه بخاطر زیبایی نهایی بر روی سطح خواهد بود به نحوی که رنگ براق زیبایی بیشتری به محیط شما خواهد بود. نوع نمای رنگ سیلیکونی که از همه گران قیمت­تر است چون باید مقاوم بیشتری نسبت به شرایط جوّی و خورشید داشته باشید و پوشش ضخیم­تری ایجاد کند.

همچنین قیمت رنگ آکریلیک براق از نوع پرایمر و رنگ پایه­ی مادر متفاوت از رنگ اصلی خواهد بود.

5. نوع مصرف یا هدف از خرید:

قطعا وقتی برای خرید رنگ آکریلیک براق جهت استفاده در نما مراجعه می­کنید یا قصد داشته در نمای داخلی منزل استفاده کنید، یا کلا مصارف صنعتی در نظر داشته باشید و حتی به عنوان نقاش هنری برای بکارگیری روی بوم نقاشی خریداری کنید، باید انتظار داشته باشید که قیمت رنگ آکریلیک براق در تمامی این موارد متفاوت از دیگری باشد.

6. فرم پایه:

با اینکه بیان کردیم فرم حلال آلی رنگ آکریلیک براق استفاده­ی چندانی ندارد و بیشتر از فرم پایه آب استفاده می­شود، با این حال در صورت خرید قیمت متفاوتی داشته و فرم پایه آب قطعا ارزان­تر است.

7. طیف رنگی گسترده:

یکی از مزایایی که سبب محبوبیت رنگ جدید و مدرن آکریلیک مخصوصا از نوع براق شده زیبایی و تنوع رنگ آن است به نحوی که نه تنها پاسخگوی نیازهای رنگ آمیزی سطوح داخلی و خارجی منزل بلکه پاسخگوی نیاز نقاشی­های هنری نیز هست که به تناسب تنوع رنگ شاهد تنوع قیمت رنگ آکریلیک براق نیز هستیم. به نحوی که رنگ­های سیلور و گلد نسبت به رنگ­های ماشی، قرمز، آبی، زرد و غیره قیمت بالاتری دارند که در کاتالوگ انتهای مطلب عنوان خواهیم کرد.

چه عواملی قیمت رنگ آکریلیک براق را تحت تأثیر قرار می­دهند؟
تنوع رنگی عامل مؤثر بر قیمت رنگ آکریلیک براق

8. سیلیکون دار یا فاقد آن:

رنگ آکریلیک مختص نما به دلیل اینکه حاوی سیلیکون بوده و ضخامت رنگ بیشتری باید ایجاد کند و همچنین مقاومت بسیار بیشتری نسبت به خورشید و گرد و غبار از خود نشان دهد، قطعا باید انتظار قیمت رنگ آکریلیک براق بالاتری داشت.

9. نحوه ­ی خرید:

قیمت رنگ آکریلیک براق بسته به نحوه­ی خرید ما نیز متفاوت است. به عنوان مثال خرید عمده قیمت رنگ آکریلیک براق را پایین­تر خواهد آورد. یا مراجعه به کارخانه و یا نمایندگی فروش معتبر آن برای خرید بدون واسطه با قیمت مقرون به صرفه­تری مواجه خواهید بود.

هر چند گزینه­ های خرید مانند مغازه­های رنگ فروشی نیز وجود دارد که هم قیمت بالاتری دارند و هم امکان مقایسه­ی کیفیت و قیمت تمامی مغازه­ها برای شما امکان پذیر نیست. همچنین خرید آنلاین نیز وجود دارد که حتی اگر قیمت آن با قیمت نمایندگی یکسان باشد به دلیل صرفه جویی در هزینه­ی رفت و آمد و زمان، قیمت رنگ آکریلیک براق در نهایت کمتر خواهد شد و امکان مقایسه­ی راحت قیمت­ها وجود دارد.

10. نحوه ­­ی پرداخت:

قیمت رنگ آکریلیک براق در خرید نقدی قطعا پایین­تر از خرید شرایطی خواهد بود که حتی بسته به نوع شرکت می­توانید از تخفیف­­های خوبی نیز بهره مند شوید.

11. نوسان ارزی:

نوسان ارزی بر روی قیمت هر کالایی از جمله قیمت رنگ آکریلیک براق تأثیرگذار است و این خارج از محدوده­ی اختیارات شرکت­های تولیدی است.

چه عواملی قیمت رنگ آکریلیک براق را تحت تأثیر قرار می­دهند؟
قیمت رنگ آکریلیک براق پایین­تر از نوع روغنی

لیست قیمت رنگ آکریلیک براق

اکنون متوجه شدید که چنانچه قیمت رنگ آکریلیک براق بالاتر یا پایین­تر از سایر مکان­ها یا برندها باشد حتما دلیل آن کیفیت رنگ تولیدی و مواد اولیه نیست بلکه کلیه ­ی عوامل مؤثر هستند تا قیمت نهایی تمام شده برای مشتری تعیین شود. لذا دقت داشته باشید که این نکته­ی مهم در مورد لیست زیر نیز صدق می­کند و بهترین کار مراجعه به وب سایت شرکت تولیدی رنگی است که قصد خرید محصولات آن را دارید و کاتالوگ قیمت­ها را مشاهده نمایید. اما برای اینکه به صورت حدودی و میانگین قیمت رنگ آکریلیک براق را داشته باشید جدول زیر را تهیه کرده­ایم.

نوع رنگ 1 کیلو 3.5 تا 3.7 کیلو 7 تا 7.5 کیلو 14 تا 15 کیلو
سفید براق 32000 105000 205000 406000
رنگ استخری 82000
بتونه 11200 43000 80000 157000
سفید نما حاوی سیلیکون 91000 170000 350000
رنگ پرتقالی نما دارای سیلیکون 100000 200000 400000
رنگ سفالی حاوی سیلیکون 100000 200000 400000

نکته: قیمت­های فوق برحسب تومان هستند و هر رنگی که مایل باشید تولید خواهد شد.

نکته: چنانچه سطح شما قبلا رنگ پلاستیک خورده باشید باید پرایمر نیز تهیه کنید که قیمت هر دبه­ی آن 77000 تومان و نوع مولتی پرایمر نیز دبه­ای 100 هزار تومان است.

در این مقاله تمامی فاکتورها به همراه مزیت رنگ آکریلیک براق توضیح داده شد و سپس در انتها قیمت­های حدودی از قیمت رنگ آکریلیک براق آورده شدند تا صرفا با محدوده­ ی قیمت آشنا شوید و بتوانید برآورد حدودی از کل قیمت­ها داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

لیست قیمت رنگ آکریلیک براق
قیمت رنگ آکریلیک براق تحت تأثیر نمای داخلی یا بیرونی ساختمان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما