قیمت رزین چوب تهران

رزین چوب چگونه عمل می کند؟

نام رزین چوب یا رزین اپوکسی که در تولید محصولات بدلی  یا  تزئینی و همچنین محصولات صنایع چوب کاربرد دارد، زیاد شنیده می شود. قیمت رزین چوب با توجه به افزایش کاربرد هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد. رزین چوب همان رزین اپوکسی است که دارای ماده دو قسمتی است و با حضور دو قسمت می تواند در صنایع بکار برده شود. بخش مایع و بخش دیگری که سخت کننده نامیده می شود اجزاء تشکیل دهنده رزین چوب هستند.

برای استفاده از این ماده باید نسبت مخلوط کردن آنها را بدانید. شرکت های تولید کننده رزین چوب نسبت های متفاوتی را برای ترکیب این دو بخش بیان  می کنند. به همین دلیل برای استفاده کردن در کار در صنعت چوب باید ترکیب دو بخش را به درستی انجام دهید تا در نتیجه کار مشکلی ایجاد نگردد. چوب با استفاده از رزین اپوکسی بسیار شفاف می شود. برای وسایل بدلی نیز باید از رزین چوب استفاده نمود تا دست سازه ها را سخت و محکم کند. کاربرد های مختلف در صنعت چوب رابطه ای مستقیمی با کاهش قیمت رزین چوب در بازار دارد.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی ایرانی

قیمت رزین چوب شفاف
قیمت رزین چوب شفاف

ویژگی های رزین چوب چیست؟

رزین چوب که در صنعت چوب و تولید بدلیجات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • رزین چوب ماده ای بی رنگ است.
  • لایه ای غلیظ بر روی سطح چوبی ایجاد می کند.
  • سطوح چوبی به واسطه رزین چوب مقاوم و سخت می شود.
  • رنگ پذیر باشد و بتوان آن را به راحتی رنگ نمود.
  • حباب های تشکیل شده در این رزین بعد از ترکیب دو بخش به راحتی از این ماده جدا می شود.
  • با چسبندگی بسیار زیاد به سطح متصل می شود.
  • چوب را به شدت براق می کند و رنگ آن را شفاف می نماید.
  • در برابر ضربه چوب را مقاوم می نماید.
  • در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر است.
  • به راحتی می توان آن را صیقلی کرد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف

قیمت رزین چوب رقیق
قیمت رزین چوب رقیق

 

نازلترین قیمت رزین چوب در تهران

برای خرید بهترین رزین با کمترین قیمت  می توانید به مراکز فروش رزین در تهران مراجعه نمایید. نمایندگی های رنگ و رزین در تهران، بهترین کیفیت  محصولات را به مشتریان عرضه می کنند. انواع بسته بندی های رزین چوب با حجم های مختلف نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد. حجم های کوچک بسته بندی برای افرادی که  نیاز کمتری دارند مناسب است زیرا اگر حجم زیادی خریده شود و بسته باز گردد در زمان مشخصی باید مصرف گردد و گرنه غیر قابل استفاده خواهد شد.

تولید کنندگان به طور مستقیم محصولات خود را برای نمایندگی های خود ارسال می کنند و این موجب کاهش قیمت رزین چوب برای مصرف کننده خواهد بود. رزین اپوکسی برای چوب مصرف بالایی دارد، زیرا صنایع چوب بسیار  پیشرفته و گسترده شده اند. برخی از وسایل تزئینی چوبی نیز با استفاده از رزین اپوکسی آماده می گردند. کاربرد های فراوانی که رزین چوب در این  صنعت دارد، موجب شده تا کار فرمایان در پی خرید این محصول با قیمت رزین چوب مناسب تری روبرو شوند. به همین دلیل برخی از تولید کنندگان برای خریدهای عمده تخفیف های ویژه ای را در نظر می گیرد.

تفاوت  قیمت رزین چوب با رزین معمولی چیست ؟

نحوه و چگونگی فرموله شدن رزین چوب طوری تنظیم شده است که برای ساختار چوب مناسب باشد به صورتی که در سطح چوب شفافیت و مقاومت بالایی ایجاد نماید. فرمول کلی این دو رزین شبیه یکدیگر می باشد و صرفا با توجه به تجربه تخصصی توانسته اند رزین اپوکسی را برای کاربردهای مختلف به صورت جدا گانه ای آماده نمایند. باید دقت داشته باشید که هر نوع رزینی را با توجه به دستور تولید کننده مورد استفاده قرار دهید و نسبت های ترکیب کردن آنها باید طبق دستور باشد. در غیر اینصورت نتیجه مطلوب بدست نخواهد آمد. قیمت رزین چوب با رزین معمولی تحت تاثیر کاربرد هایش متفاوت خواهد بود.

فروشگاههای اینترنتی مکانی معتبر برای خرید محصولات با کیفیت می باشند و سایت هایی که استاندارد های لازم برای فروش را دارند، مورداعتماد خریداران واقع می گردند. اطلاعات دقیق در صفحه هر محصولی موجود است  مثلا در مورد رزین چوب اطلاعات کافی وجود دارد و  نحوه خرید نیز توضیح داده شده است. نوع بسته بندی و کاربرد های آن رزین برای مشتریان نوشته شده است در عین حال اگر توضیحی کافی نباشد مشاوران می توانند اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار بدهند. رزین چوب برای صنایع چوب بسیار کاربردی است و وسایل بسیار زیبایی از طریق کار با رزین بدست آمده است و کاربران  می توانند بهترین قیمت رزین چوب را از طریق فروشگاه های اینترنتی خرید نمایید.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کره ای کاملا شفاف

 

قیمت رزین چوب نیمه رقیق
قیمت رزین چوب نیمه رقیق

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما