قیمت رزین اپوکسی با شفافیت فوق العاده

قیمت رزین اپوکسی شفاف در بازار

محصولات جدید تزئینی و زیور آلاتی وارد بازار شده اند که  با نام رزینی شناخته می‌‌‌‌‌‌‌شوند زیرا وجود رزین شفاف در ساخت آنها الزامی است. قیمت یک محصول برای افرادی که با آن به صورت مداوم سرو کار دارند، مهم است.‌‌‌‌‌اطلاع از  قیمت رزین اپوکسی برای صاحبان صنایع و افرادی که در کار های هنری فعالیت می کنند ضروری است. قیمت رزین اپوکسی از نوع شفاف با رزین غلیظ متفاوت است و زمانی که به لیست قیمت های رزین توجه می کنید برند های تولید کننده آنها و همچنین غلظت این ماده  و درصد خلوص آن می تواند بر قیمت رزین اپوکسی تاثیر گذار باشد.

کارهای هنری که با رزین کار می شوند، بسیار زیبا هستند و در بسیاری از خانه‌‌‌ها از آنها به عنوان دکور استفاده می شود. اگر رزین را برای کارهای بسیار ظریف نیاز دارید و خلوص و کیفیت آن مهم است باید به دنبال تولید کنندگانی باشید که از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند و استاندارد های لازم را در خط تولید خود رعایت کرده باشند. با وجود چنین شرایطی و محصول نهایی بسیار با کیفیتی قیمت رزین اپوکسی نسبت به محصولات دیگری از رزین که در آن ها شفافیت و خلوص کمتر است بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کاملا شفاف بدون زردی

قیمت رزین اپوکسی شفاف
قیمت رزین اپوکسی شفاف

چرا قیمت رزین اپوکسی در بازار متفاوت است؟

رزین اپوکسی دارای انواع متفاوتی است و با توجه به فرمول و غلظت رزین  قیمت این محصول تفاوت خواهد داشت. رزین با ماده دیگری به نام هاردنر ترکیب می گردد تا به سرعت خشک شود، این ماده به تنهایی به صورت مایع وجود دارد و در معرض هوا خود به خود خشک نمی شود. در واقع زمانی که از قیمت رزین اپوکسی صحبت می شود منظور دو بخش رزین و هاردنر است. تولید کنندگان رزین برای کاربردهای مختلف، رزین هایی با فرمول های متفاوتی تولید می کنند. هر تولید کننده ای دارای فرمول ویژه خود می باشد و در نتیجه در قیمت تاثیرگذار خواهد بود. رزین یک ماده شیمیایی است و تحت تاثیر واکنش های خاصی تولید می گردد. همه عامل های تاثیر گذار در این واکنش در محصول نهایی یعنی رزین تاثیر گذار هستند و کیفیت آن را تعیین می کنند. مواد اولیه بکار رفته در مخزن تولید نیز در قیمت رزین اپوکسی موثر است. به همین دلیل در زمان خرید این ماده باید به برند و نام تجاری آن دقت شود.

برای کارهای بسیار حساس مانند تولید زیور آلات  رزین بسیار شفاف و رقیق مورد نیاز است که در هنگام کار تغییر رنگ نیز نداشته باشد درجه مرغوبیت این رزین ها زیاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است و دارای قیمت های بالاتری نیز می باشد. شفافیت بسیار زیاد نیز نشان دهنده فرمول ویژه و نداشتن ناخالصی مواد اولیه است. قیمت رزین اپوکسی را با توجه به ایرانی و یا خارجی بودن این محصول نیز می سنجند. کنترل کیفیت های دقیق بر روی محصولات ایرانی موجب شده تا در رقابت با بهترین رزین های شرکت های خارجی  باشند. لیست قیمت رزین اپوکسی برای افراد یا صاحبان کسب و کار در اختیار آنها قرار داده می شود.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی ایرانی

قیمت رزین اپوکسی رقیق
قیمت رزین اپوکسی رقیق

چگونه قیمت رزین اپوکسی را با تخفیف خریداری نماییم؟

اگر یکی از مواد اولیه در کسب و کار شما رزین اپوکسی است بنابراین حجم بالایی از این ماده را در  طول سال نیاز دارید. بهترین روش خرید این محصول که دارای قیمت مناسبی هم  باشد خرید عمده می باشد. با خرید عمده قیمت ها برای مصرف کننده به قیمت تولید خواهد بود و هم برای تولید کننده و هم مشتری مقرن به صرفه است. از دیگر روش های خرید که موجب کاهش قیمت رزین اپوکسی نسبت به بازار خواهد شد خرید اینترنتی است. کسب و کار های مجازی واسطه ها را حذف می کنند به همین دلیل قیمت محصولات در این روش خرید بسیار کاهش می یابد.

با سفارش رزین اپوکسی به صورت آنلاین و با دقت در نوع رزینی که انتخاب می کنید می توانید محصول مورد نظر خود را  با بهترین نوع خرید در مدت زمان کمی دریافت نمایید. از دیگر روش های خرید رزین، به صورت مستقیم از تولید کننده می باشد. این روش که عرضه مستقیم از درب کارخانه نام دارد معمولا برای افرادی است که خرید عمده دارند و رزین مورد نظر خود را با حجم بسیار زیاد با قیمت بسیار کم خریداری می نمایند. با استفاده از این روش ها قیمت رزین اپوکسی برای مصرف کننده کم خواهد شد.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی برای زیورآلات

قیمت رزین اپوکسی نیمه رقیق
قیمت رزین اپوکسی نیمه رقیق

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما