فروش کاهرنگ ضد آب مناسب هتل های سنتی و بومگردی

افزایش زیبایی هتل های سنتی با تنوع رنگی کاهرنگ

کاهرنگ یکی از شبیه ترین مواد به کاهگل های سنتی می باشد. در محیط های سنتی مانند هتل های سنتی که محلی برای گردشگری می باشد و باید از نظر زیبایی جاذب توریست ها  باشد از  کاهرنگ برای  پوشش نمای خارجی و داخلی ساختمان استفاده می شود. هم تنوع رنگ بالای این محصول بسیار زیاد است و هم از نظر ظاهری به کاهگل های سنتی شبیه است به همین دلیل  یکی از پر مصرف ترین مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از صنایع رنگ در این محیط ها می باشد.

مسلما استفاده از کاهگل های سنتی برای این محیط ها  به دلایل زیادی  امکان پیر نیست. یکی از این علت ها، مقاوم نبودن  کاهگل های معمولی است که در برابر انواع شرایط محیطی آسیب پذیر هستند و باید به صورت مداوم ترمیم شوند. اما کاهرنگ  ماده ای از جنس پلیمر است و زمانی که بر روی سطوح دیوار ها و نمای ساختمان قرار می گیرد و یا در کور های هتل های سنتی  به عنوان پوشش قرار می گیرد، بسیار شبیه کاهگلی است که از خاک، آب و کاه تشکیل شده است.

معمولا کاهرنگ را افرادی که به فضاهای قدیمی علاقه دارند بسیار مورد استفاده قرار می دهند حتی در محیط هایی به غیر از هتل ها در بخش های از منزل که به عنوان دکور در نظر گرفته شده و اشیا قدیمی در آن قرار گرفته از کاهرنگ به عنوان پوشش نهایی استفاده می شود. علاوه بر این محصول کاهگل های صنعتی دارای موادی از جنس خمیر نیز هستند که بعد از آماده سازه این ماده بر روی سطح کشیده می شود و شکلی شبیه به کاهگل سنتی را پیدا می کند.

بیشتر بخوانید : مرکز فروش رنگ کاهگلی ارزان

خرید کاهرنگ
خرید کاهرنگ

مهمترین فروشگاه های عرضه کننده کاهرنگ

بعد از اینکه تصمیم گرفتید کاهرنگ را به عنوان پوشش نهایی ساختمان مورد استفاده قرار دهید باید  به فکر تهیه رنگ و خرید کاهگل مصنوعی از مراکز معتبر باشید. فروشگاه های عرضه کننده این محصول درحال افزایش است و به دلیل شناخته شدن این ماده افراد زیادی آن را برای فروش در بین محصولات خود قرار می دهند ولی مساله مهم، اصل و با کیفیت بودن آن است زیرا محصولات بسیار بی کیفیت با برند های ناشناخته وارد محصولات مراکز فروش شده است که تنها با دقت و بررسی، می توانید آنها را تشخیص دهید. باید کاهرنگ را از برند هایی خرید نمایید که از اصل و مرغوب بودن مواد اولیه آن مطمئن باشید. نمایندگی های اصلی یکی از مراکزی است که می توانید برای خرید انتخاب نمایید.

اگر دارای مجموعه ای  بزرگ از مناطق گردشگری هستید و به  مقدار زیادی از این محصول نیاز دارید بهتر است خرید مستقیم و عمده را انتخاب نمایید زیرا با خرید عمده کاهرنگ می توانید مبلغ بسیار کمتری را  پرداخت کنید و از تخفیف های خرید با حجم زیاد استفاده نمایید. فروش این محصول از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز انجام می شود که از دقیق ترین و با کم هزینه ترین روش های خرید می باشد. کاهرنگ های متنوع با رنگ های مختلف و برند های شناخته شده در مرکز خرید اینترنتی قرار داده شده است. با مطالعه ویژگی ها، می توانید گزینه خرید را انتخاب نموده و کاهرنگ مورد نظر خود را با هر حجم و بسته بندی و با کمترین قیمت در سراسر کشور دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید ملات کاهگل نانو با قابلیت عدم تغییر رنگ

فروش کاهرنگ
فروش کاهرنگ

 

علت استفاده کاهرنگ برای مناطق گردشگری سنتی

مناطق گردشگری برای مسافران و افرادی است که علاقمند به شناخت محیط  سنتی در آن منطقه هستند، و علاوه بر مشاهده وسایل محیط های مختلف و غذاهای سنتی و.. محیطی که در آن حضور پیدا می کنند باید بیشترین شباهت را به فضاهای سنتی گذشته داشته باشد. بسیاری از ساختمان های سنتی تخریب یا در حال تخریب می باشند که ماده اصلی آن از کاهگل سنتی است .استفاده مجدد از این ماده برای نگهداری این ابنیه عقلانی نیست به همین دلیل از کاهرنگ که بیشترین شباهت ظاهری به  این پوشش را دارد، استفاده می شود.

این پوشش عایق بسیار عالی و ضدآب است و با هر نوع رطوبت و بارندگی تخریب نمی گردد و برای محیط های سنتی و یا قدیمی که نیاز به احیا دارد، بسیار لازم می باشد. البته برای ساختمان هایی مانند  رستوران های سنتی که تازه تاسیس هم هستند برای ایجاد فضای سنتی هم از دکور و هم از رنگ هایی که یادآور محیط های قدیمی باشد استفاده می گردد که این  محصول بهترین گزینه می باشد. مقاوم بودن در برابر انواع شرایط محیط مانند حرارت، رطوبت، خراش، ضربه و اشعه های خورشید و انواع ضربه و … موجب شده تا دارای ویژگی های بسیار برتری برای استفاده در این محیط باشد.

بیشتر بخوانید : قیمت عمده فروشی رنگ کاهگل

قیمت کاهرنگ
قیمت کاهرنگ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما