فروشگاه رزین اپوکسی تهران ، ارسال به سراسر کشور

فروشگاه رزین اپوکسی تهران و خدمات رزین اپوکسی

امروزه تمایل به استفاده از کفپوش­های ساختمانی و صنعتی از مواد و مصالح سنتی به سمت موارد مدرن مثل رزین­های اپوکسی تغییر پیدا کرده که در فروشگاه رزین اپوکسی تهران به وفور یافت می­شوند که هم دوام بسیار بیشتری دارند و هم کاربرد بسیار گسترده­تری پیدا کرده­اند و لازم نیست برای خرید هر مکانی انواع بسیار گران کفپوش­های سنگی و گرانیتی را خریداری کنید.

البته پیدا کردن مرکزی که بتوان با خیال راحت برای مصارف خرد و عمده خرید کرد و از کیفیت و مرغوبیت بالای آن در کنار تنوع زیاد در طرح و رنگ اطمینان حاصل کرد در کلان شهری مانند تهران اصلا کار ساده­ای نیست و به همین دلیل در این مطلب شما را با بهترین فروشگاه رزین اپوکسی تهران آشنا می­کنیم.

فروشگاه رزین اپوکسی تهران با چندین سال تجربه در زمینه­ی فروش این رزین ­ها و رضایت بالای مشتریان و قیمتی مناسب توانسته استقبال و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند که با فراهم کردن ارسال سفارشات به سراسر کشور با بسته بندی کاملا ایمن و در اسرع وقت، خدمات خود را به کل کشور گسترش داده است.

برای اطلاع از نمایندگی فروش رزین اپوکسی تهران به سایر مقالات سایت مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

در ادامه با انواع رزین ­هایی که در فروشگاه رزین اپوکسی تهران به فروش می­رسند آشنا خواهید شد و همچنین نکاتی که هنگام خرید از چنین فروشگاه­هایی به شما آموزش داده می­شود تا با توجه به نیاز خود و همچنین اطلاعات کامل از محصول مورد نظر، اقدام به خرید به صورت خرد یا عمده نمایید.

فروشگاه رزین اپوکسی تهران و خدمات رزین اپوکسی
فروشگاه رزین اپوکسی تهران با امکان ارسال کالاها به سرتاسر ایران

با انواع محصولات فروشگاه رزین اپوکسی تهران آشنا شوید

در این قسمت شما را با انواع رزین­های اپوکسی که با فرمولاسیون خاص و کیفیت بالا در فروشگاه رزین اپوکسی تهران به فروش می­رسند آشنا می­کنیم تا هر نوعی که متناسب با سلیقه و نیاز شما هست خریداری کنید. در ابتدا به بررسی انواع رزین­هایی می­پردازیم که براساس نوع هاردنر یا سخت کننده (ماده­ای که سبب اتصال عرضی بین واحدهای تشکیل دهنده­ی رزین اپوکسی می­شود تا سفت و محکم شوند) تقسیم بندی می­گردند و سپس به معرفی انواع رزین­های اپوکسی برحسب کاربردهای آن در فروشگاه رزین اپوکسی تهران خواهیم پرداخت.

  1.  رزین­های نرمال یا معمولی: از جمله محصولات فروشگاه رزین اپوکسی تهران که سرعت سخت شدن آنها معمولی و در حد 2 تا 3 ساعت خواهد بود.
  2. رزین­های فَست یا سریع: از جمله محصولات فروشی فروشگاه رزین اپوکسی تهران که مدت زمان ژل تایم آنها 1 ساعت است.
  3. رزین­های آهسته یا کند: مدت زمان ژل تایم در این نوع رزین­های اپوکسی بین 2 تا 3 روز است.

نکته: توجه داشته باشید که سرعت خشک شدن و سفت شدن مخلوط رزین و هاردنر به نسبت بین این دو، دمای محیط و حجم مورد استفاده (به دلیل فشار لایه­های بالایی بر روی لایه­های زیرین به هر میزان بیشتر باشد سریع­تر خشک می­شود) هم بستگی دارد.

  • رزین خیلی آهسته یا کند: البته نوع دیگری از رزین­های اپوکسی هم وجود دارند که پیدا کردن آنها خیلی سخت و قیمت بسیار بیشتری دارند و به آنها خیلی کند می­گویند چون پروسه­ی خشک و سفت شدن مخلوط رزین و هاردنر بین 5 تا 7 روز طول می­کشد که البته امکان تهیه­ی آن در فروشگاه رزین اپوکسی تهران وجود دارد.
با انواع محصولات فروشگاه رزین اپوکسی تهران آشنا شوید
فروشگاه رزین اپوکسی تهران ، فروشنده­ ی بهترین رزین­ های اپوکسی در ایران
  • فروشگاه رزین اپوکسی تهران، تأمین کننده­ی کفپوش­ مکان­های ورزشی:

یکی از مکان­هایی که سهم زیادی از فروش فروشگاه رزین اپوکسی تهران را به خود اختصاص داده مکان­های ورزشی هستند چرا که در این مکان­ها نیاز به سطوحی مقاوم و پایدار با قابلیت خط کشی دائمی، ضد سایش و لیزخوردگی و با خاصیت تمیز شوندگی راحت دارند که رزین اپوکسی بهترین گزینه است.

  • فروشگاه رزین اپوکسی تهران، فروشنده­ی برتر کفپوش بیمارستان­ها:

بیمارستان­ها و کلینیک­های درمانی باید از هر لحاظ تمیز و بهداشتی باشند به همین دلیل از رزین­های اپوکسی استفاده می­شود. بهترین و مطمئن­ترین مرکز، فروشگاه رزین اپوکسی تهران است که در آن رزین­هایی مرغوب و با کیفیت بسیار بالا به فروش می­رسند و با بهره گیری از نصاب­هایی حرفه­ای و با تجربه آماده­ی خدمات رسانی برای این مصارف هستند.

  • فروشگاه رزین اپوکسی تهران، تأمین کننده­ی رزین­ های پارکینگی:

پارکینگ­ها یکی از ابتدایی­ترین مکان­هایی بودند که از رزین اپوکسی استفاده شد که به علت مقاومت بالای این رزین­ها در برابر فشار و آسیب و همچنین ساییدگی به سرعت محبوب و پر استفاده شد. فروشگاه رزین اپوکسی تهران با عرضه­ی انواع رزین­های اپوکسی با فرمولاسیون خاص این سطوح و نسبت خاص هاردنر به رزین، خیال شما را از خرید چنین محصولاتی راحت خواهد کرد.

  • فروشگاه رزین اپوکسی تهران، مرکز فروش رزین­های اپوکسی صنایع بزرگ:

در صنایع بزرگی مثل کارخانجات برای پوشش دهی کف، دیوارها و حتی وسایل و دستگاه­ها از رزین اپوکسی استفاده می­شود و در صنایع الکتریکی و برق فشار قوی بیشتر از نوع عایق آن استفاده می­شود. همچنین در این صنایع، هدف، استفاده از رزین­های اپوکسی است که تا سالیان طولانی بتواند مقاومت بالا و تعمیرات اندکی را نشان دهد که تهیه­ی آنها از فروشگاه رزین اپوکسی تهران کار را بسیار راحت کرده است.

  • فروشگاه رزین اپوکسی تهران، مرکز فروش رزین مخصوص رستوران­ها و فست فودها:

در کنار موارد و ویژگی­هایی نظیر مقاومت در برابر ضربه، فشار، سایش، مواد شیمیایی و اسیدی و غیره گاهی اوقات بیشتر نیاز به کفپوش­هایی احساس می­شود که تنوع در طرح و رنگ بالایی داشته و بتوان طرح­های سه بُعدی نیز بر روی آنها اجرا کرد که هدف اصلی از انجام این کارها جذب مشتری است که مسأله­ی اصلی در مکان­هایی مانند رستوران­ها و فست فودها در کنار ارائه­ی خدمات عالی است. فروشگاه رزین اپوکسی تهران در این زمینه نیز با ارائه­ی رزین­های شفاف و سه بُعدی کاملا این نیاز را برطرف ساخته است.

. فروشگاه رزین اپوکسی تهران ، عرضه کننده­ی رزین­ های اپوکسی تقویتی:

انواع خاصی از رزین­های اپوکسی هم موجود هستند که علاوه بر استفاده به فرم کفپوش و یا روکش، به شکل­های دیگری نیز به فروش می­رسند که از انواع آنها می­توان به بتونه، پرایمر، ملات، فرم تزریقی و چسب اشاره کرد که هدف کلی استفاده از آنها، برای تقویت ساختارها، پر کردن شکاف و درز و محکم سازی ساختار کلی است که همه­ی این انواع را تا هر مقدار که نیاز داشته باشید می­توانید در فروشگاه رزین اپوکسی تهران خریداری کرده و یا به صورت آنلاین برای ارسال به سایر استان­ها سفارش دهید.

با انواع محصولات فروشگاه رزین اپوکسی تهران آشنا شوید
فروشگاه رزین اپوکسی تهران تأمین کننده­ی رزین­های اپوکسی برای همه ­ی سطوح

فروشگاه رزین اپوکسی تهران تضمین کننده ­ی کالاهای فروخته شده

از جمله مزیت­های بسیار بزرگ خرید رزین­های اپوکسی از فروشگاه رزین اپوکسی تهران ارائه­ی تضمین و ضمانت کیفی کالاهاست و این یعنی در رزین­های فروشی به هیچ وجه حلال آلی زایلن برای پر کردن بسته بندی­ها و افزایش حجم استفاده نشده و به همین دلیل هم کاملا بدون بو و با کیفیت فوق العاده بالا هستند.

همچنین شما قادر خواهید بود که برای هر سطحی رزین اپوکسی مخصوص به خود آن را خریداری کنید. به عنوان مثال برای سطوح چوبی رزین­های اپوکسی هستند که نسبت اختلاط رزین و هاردنر و نوع هاردنر و فرمولاسیون آن مختص سطوح چوبی است تا بتوانید به بهترین شکل چوب­های فرسوده را بازسازی کنید و حتی زیباتر از حالت اول خود سازید.

فروشگاه رزین اپوکسی تهران محصولات خود را همراه با نصب توسط متخصصین این کار عرضه می­کند و نیازی به خرید رزین و پیدا کردن نصاب به صورت جداگانه نیستید. نصاب­های این فروشگاه با سابقه­ی چندین ساله­ی خود کیفیتی بی نظیر به شما عرضه می­کنند تا کیفیت بالای رزین به کمک نصب حرفه­ای قابل مشاهده و استفاده باشد.

همچنین در صورتی که مایل باشید می­توانید مقداری نمونه به صورت تست به همراه خود ببرید و بر روی سطوح مورد نظر خود، بتنی، آسفالتی، چوبی، سیمانی و غیره کار کنید و در صورتی که از کیفیت و مقاومت آن رضایت داشتید به خرید بپردازید.

در صورتی که مایل به خرید محصولات فروشگاه رزین اپوکسی تهران هستید ولی در شهر دیگری زندگی می­کنید هیچ نگران نباشید چرا که هم امکان خرید آنلاین از سایت ما وجود دارد و هم به صورت تلفنی می­توانید سفارش خود را ثبت کرده و پس از ارسال پیش فاکتور و پرداخت مبلغ، محصول را در اسرع وقت و بدون آسیب به کالای خریداری شده در درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه از معدود فروشگاه­های ایران است که امکان ارسال کالاها را به سایر نقاط ایران نیز فراهم کرده است.

همچنین توجه داشته باشید مشتریان عزیزی که قصد خرید رزین­های اپوکسی را در مقیاس صنعتی و یا زیاد داشته باشند می­توانند از تخفیف­های ویژه­ی ما نیز بهره مند شده و در کنار قیمت گذاری کاملا رقابتی ما، سود بیشتری هم ببرند. هدف فروشگاه رزین اپوکسی تهران رضایت حداکثری مشتریان است چرا که عقیده بر این است که بهترین تبلیغ رضایت شما مشتریان است.

توجه داشته باشید که رزین­های اپوکسی پس از خرید باید تا زمان استفاده حتما به صورت بسته و کاملا غیر قابل نفوذ نسبت به جریان هوا باشند و روکش آنها برای جلوگیری از نفوذ اشعه­ی خورشید و از بین بردن هاردنر (زرد رنگ می­شود) کنده نشود. همچنین توجه کنید که تحت شرایط نگهداری عالی آسیبی به رزین اپوکسی وارد نمی­شود ولی از نگهداری طولانی مدت و بدون استفاده­ی آن خودداری کنید.

فروشگاه رزین اپوکسی تهران همانند سالیان گذشته با ارائه­ی خدماتی ارزشمند و پرقدرت­تر از همیشه در سال جدید ظاهر خواهد شد و مثل همیشه منتظر حضور گرم شما عزیزان خواهد بود. با فروشگاه رزین اپوکسی در تهران نگرانی از بابت تهیه و خرید این محصولات نوین و قدرتمند نداشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

فروشگاه رزین اپوکسی تهران تضمین کننده ­ی کالاهای فروخته شده
فروشگاه رزین اپوکسی تهران عرضه کننده ­ی بهترین رزین­های اپوکسی چوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما