رنگ استخری پایه آب ، ارسال به سراسر کشور

مراکز فروش رنگ استخری پایه آب و توزیع به سراسر کشور

در این مقاله می خواهیم به توضیح رنگ استخری پایه آب توضیح دهیم. با توجه به استفاده از امکانات مختلف در ساختمان ها و برج ها اکثر ساختمان های جدید و نوساز دارای استخر، سونا و جکوزی می باشند. همچنین مراکز مختلفی در کشور و در دنیا به پرورش آبزیان می پردازند.

در داخل هر کدام از این محوطه های پر آب، رنگ های به کار رفته است که به آن رنگ استخری پایه آب خواهند گفت. این رنگ ها بر پایه رزین اپوکسی تولید شدند و به قدری چسبندگی بالا و انعطاف پذیری بالایی دارند که هیچ گونه آب و رطوبتی را از خود عبور نخواهند داد. کارخانه های تولید کننده رنگ های مختلف مانند رنگ های ساختمانی به تولید این گونه رنگ ‌ها نیز خواهند پرداخت و آن را به نمایندگی های مختلفی برای فروش عرضه می کنند. این رنگ استخری پایه آب دارای اندازه و سایز های متفاوتی است و مانند رنگ های دیگر ساختمانی در قوطی و سطل های رنگ قرار داده شده است و بر حسب میزان این رنگ ها در قوطی های مختلف دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

به تعداد مراکز تولید کننده این رنگ ها برند های متفاوتی وجود دارد که بعضی از آن ها بسیار معروف و شناخته شده بوده و بعضی دیگر نیز کاملا محصولات متفرقه و یا نا آشنا به حساب می آیند. علت معروفیت علاوه بر تبلیغات موفق در این زمینه کیفیت بسیار بالای محصولات است. بسیاری از مراکز مختلف توزیع و پخش رنگ های مختلف، اقدام به توزیع رنگ استخری پایه آب و یا رنگ استخری پایه آکریلیک که دارای کیفیت های متفاوتی است می کنند. مرکز توزیع کننده رنگ استخری پایه آب هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری می تواند محصولات را در اختیار خریدار قرار داده و می توان گفت ویژگی بسیار مناسب این مراکز این است که می ‌تواند به صورت غیر حضوری و تنها با سفارش محصول مورد نظر با رنگ مورد نظر، این محصول را در سراسر کشور عرضه کرده و آن ها را به فروش برساند.

فروش رنگ استخری پایه آب
فروش رنگ استخری پایه آب

 

فروش انواع رنگ استخری پایه آب در سراسر کشور

رنگ استخری پایه آب در نوع خود دارای تنوع بسیاری می باشند. این رنگ ها علاوه بر این که در نوع برند خود و شرکت سازنده متنوع هستند در اندازه سایز و قوطی نیز کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند. به طور کلی رنگ های استخر با پایه آب در رنگ های متفاوتی تولید می شود. البته باید گفت رنگ اصلی این رنگ ها آبی بوده که می‌ تواند به رنگ سفید نیز تولید شود. رنگ آبی مربوطه از آبی بسیار روشن تا آبی بسیار تیره تولید شده و هر کسی بنا به سلیقه خود می ‌تواند این رنگ ها را تهیه کرده و سازه هیدرولیکی خود را به این رنگ در آورد. از نکات مهمی که می توان گفت این است که رنگ استخری پایه آب می ‌تواند به نوعی ساخته شود که نسبت به یک عامل خاصی دارای مقاومت بیشتری باشد.

مثلاً نوعی از رنگ های پایه آب استخری توسط مراکز تولیدی مختلفی ساخته می ‌شود که کاملا ضد جلبک بوده و با استفاده از این رنگ ها دیگر باید مطمئن بود که هیچ گونه ها جلبکی بر سطح دیوار و یا کف استخر و استخر پرورش ماهی و منابع آب رشد نخواهد کرد. برای خرید انواع رنگ های استخری پایه آب باید به این نکته توجه نمود که این رنگ ها در کجا استفاده می شوند و دقیقا چه کاربردی خواهند داشت. زیرا بعضی از این رنگ ها نسبت به شرایط دمایی و شرایط تغییرات آب و هوایی و همچنین نسبت به نور خورشید مقاومت کمتر و بعضی از آن ها نیز نسبت به همه این عوامل مقاومت بیشتری دارند.

نوعی از رنگ ها که دارای مقاومت بیشتری می باشند می توانند در استخر هایی که بیرون از منازل استفاده می شود به کار بروند زیرا این استخرها همیشه در معرض همه عوامل گفته شده قرار خواهند داشت. به طور کلی رنگ های پایه آب استخری می توانند مقاومت خود را در برابر عوامل گوناگونی نشان دهند که در ادامه ویژگی ها و این مقاومت های رنگ ها را بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید رنگ استخری
خرید رنگ استخری

 

فروش رنگ استخری پایه آب بر اساس ویژگی های آن ها

رنگ استخری پایه آب همانطور که گفته شد دارای ویژگی های متنوع می باشد و به همین دلیل و بر حسب همین ویژگی ها می توانند در انواع مختلفی تولید شوند و به فروش برسند. از این ویژگی ها می توان به مقاومت بسیار بالای رنگ در برابر اشعه یو وی اشاره نمود. سالن های پرورش ماهیان و آبزیان دیگر و همچنین استخر هایی که بیرون از منزل قرار گرفته ‌اند بهتر است از این نوع رنگ استفاده کنند زیرا همیشه در معرض پرتوی یو وی قرار گرفته اند. رنگ های استخری می توانند در برابر دمای منفی ۳۰ تا ۲۰۰ دوام بیاورند که این بازه دمایی در رنگ های مختلف متفاوت است. بهتر است مانند مورد بالا از رنگ های استخری با بازه های دمایی بیشتر هنگامی استفاده شود که این رنگ ها در محیط های بیرونی استفاده خواهد شد در مکان هایی که میکروارگانیسم های بیشتری قابلیت رشد دارند و آغازیانی مانند جلبک ها در آن بهتر می توانند رشد کنند، باید رنگ های استخری پایه آبی استفاده شود که بتواند از این رشد میکروارگانیسم ها و زیان جلوگیری کرده و با ماندگاری طولانی مدت آب در داخل استخر و تعویض نکردن آن نیز هیچگونه جلبک و یا میکروارگانیسمی در آن رشد نکند.

انواعی از رنگ ها تولید می شود که بر حسب برند خود دارای کیفیت بالاتر و یا پایین تری خواهد بود. هرچه چسبندگی رنگ های استخری پایه آب بیشتر باشد و دارای انعطاف پذیری بیشتری باشد، عمر بسیار طولانی تری خواهد داشت. زیرا قدرت چسبندگی بالا علاوه بر اینکه می ‌تواند سازه مورد نظر را کاملاً بپوشاند و سطحی صاف را به ارمغان بیاورد، عمر طولانی تری نیز برای آن سازه به وجود خواهد آورد و ترمیم و یا تعمیر آن را به تعویق خواهد انداخت. ولی رنگ هایی که انعطاف پذیری، چسبندگی و کشش پایین تری دارند در برابر عوامل مختلف می‌توانند پوسته پوسته شده و به تعمیر احتیاج پیدا کنند که در این صورت هزینه ها بسیار گزاف خواهد شد.

رنگ استخری نانو
رنگ استخری نانو

 

کاربرد فروش رنگ استخری پایه آب

همان طور که می دانید رنگ های استخری پایه آب دارای کاربردهای بسیاری در حیطه خود می باشند. این رنگ ها اولین جنبه ای که دارند جنبه زیبایی است و می توانند در کف استخر ها، منابع کوچک و بزرگ آبی استخر های پرورش آبزیان و ماهی ها، سونا، جکوزی و هرنوع محیطی که با آب به صورت مستقیم سر و کار داشته و آب به طور دائم در آن جریان داشته باشد به کار برده شوند. همچنین در تولید حوضچه‌ های کوچکی که برای تزیین محوطه های مختلف ساخته می شوند و یا تنگ های ماهی که به صورت سفالی ساخته می شود از این رنگ ها استفاده کرده و باعث میشوند آب به هیچ صورتی به بیرون از آنها نفوذ نکند این رنگ ها به دلیل این که روش نانو ساخته شده اند به قدری فضای میان مولکولی بین آنها کوچک است که هیچگونه مولکول آبی به بیرون از آنها نفوذ نخواهد کرد و مهمتر از آن می ‌توانند محیطی کاملا ایزوله تولید کند از ویژگی های بسیار مهمی که باعث می شود این رنگ ها کاربرد بسیار بیشتری بیابند این است که در هر سطحی قابل استفاده خواهد بود.

از این سطوح می‌توان به سطوح بتنی ماسه ای سیمانی پلاستیکی چوبی و غیره به راحتی استفاده شده و با اطمینان خاطر می توان گفت که حتی یک قطره آب نیز به بیرون از آن ها نفوذ نخواهد کرد. برای اینکه کاملاً از نظر کیفیت این رنگ ها آسودگی خیال داشته باشید باید از مراکز معتبر و نمایندگی های مربوطه به خرید رنگ استخری پایه آب مورد نظر خود بپردازید. در این صورت مطمئن خواهید بود که محیطی که قصد ایزوله کردن آن را دارید کاملاً عمل ایزولاسیون در آن انجام گرفته و هیچ گونه نشت آبی وجود نخواهد داشت.

رنگ استخری پایه آب فرداد
رنگ استخری پایه آب فرداد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما