خرید کاهگل صنعتی با مرغوبترین متریال موجود در بازار

خرید کاهگل صنعتی با مرغوبترین متریال موجود در بازار

می خواهیم در خصوص کاهگل صنعتی با شما صحبت کنیم. این محصول امروزه بسیار محبوب شده است و از آن برای تزیین کردن مکان های مختلفی استفاده می شود. حتی برای بازسازی کردن برخی از مناطق نیز از آن استفاده می شود. اگر شما در مورد کاهگل مصنوعی یا همان کاهگل صنعتی ابهام دارید باید به شما بگوییم که این تولید در واقع نوعی رنگ است که به لحاظ شکل و شمایل بسیار نزدیک به کاهگل طبیعی است. امتیازات کاهگل صنعتی برای کسانی که میخواهند آن را در منزلشان یا محل کارشان و یا برای پیشبرد توسعه کسب و کارشان از آن استفاده کنند، را شرح می دهیم.

در واقع ماهیت آن یک شکل از ملات جدید به حساب می آید، ۱۰۰% ضد آب است، به هیچ عنوان گرد و غبار تولید نمی کند، مناسبترین جایگزین برای کاهگل قدیمی است. نانو سیلیکون موادی است که از آن در ساخت این کاهگل استفاده می شود و میتواند صددرصد آب بندی شود. در واقع کاهگل صنعتی بهترین جایگزین برای کاهگل های سنتی است و تولیداتی است که بیشتر به جای رنگ خریداری می شود. در واقع به این خاطر است که می شود مثل رنگ برای دیوارها استفاده کرد.

همین کاهگل صنعتی مزایای زیادی دارد. من جمله پوشش مناسب برای دیوارهای داخل ساختمان، نوسازی بعضی از بناهای تاریخی، درست کردن فضایی قدیمی و سنتی و همین طور نمایی برای ساختمان به شکل سنتی جزو مزیت های آن هستند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات خرید کاهگل ضد آب با ضمانت نامه

خرید کاهگل صنعتی
خرید کاهگل صنعتی

ویژگیهای کاهگل صنعتی

ویژگی های کاهگل صنعتی با توانایی بالا در راحت اجرا کردن آن ها روی تمامی سطوح، قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد، ۱۰۰% دوستدار محیط زیست، توانایی سفت شدن در سریعترین زمان ممکن، خاصیت پر قدرت در چسبندگی بسیار بالا. باید توجه داشته باشید که کاهگل صنعتی از بهترین مواد های موجود درست شده است با ایجاد یک نمای سنتی و زیبا چه از لحاظ فضای درون محیط و چه بیرون محیط، میتواند فضای دلخواه را برای شما ایجاد کند. یکی دیگر از ویژگی‌های کاهگل صنعتی قیمت نازل در برابر زیبایی زیاد آن است، و همین طور به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد و خریدش بسیار راحت است.

شما گرامیان عزیز اگر به فکر زیبایی سنتی در اماکن خود هستید هیچ گزینه‌ای بهتر از این کاهگل نیست. زیرا این محصول بسیار منحصر به فرد دارای رنگ‌های متفاوتی نیز هست. و شما می توانید به خوبی هارمونی که می خواهید را به دست آورید. از ویژگی‌های دیگر کاهگل صنعتی این است که اعمال آن بر روی سطح های مختلف مثل یونولیت، چوب، فلز، سیمان، گچ، کناف، شیشه و غیره می توان استفاده کرد، به راحتی هر چه تمام تر و با سرعت بسیار بالا. کاربردهای این کاهگل بسیار زیاد است اما ما می خواهیم چند نمونه از آنها را برای شما مثال بزنیم که شما بدانید در چه مناطقی میتوانید از آن استفاده کنید. شما میتوانید از این محصول اعجاب انگیز در دکوراسیون داخلی خود در فضاهای خانگی، جایگزین بسیار عالی برای سیمگل، در خصوص مرمت آثار و بناهای باستانی و تاریخی، به وجود آوردن نمایی سنتی در سازه های جدید، قابلیت بسیار راحت در شستشوی این کاهگل، این ها تعدادی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول است.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل مصنوعی با بهترین متریال موجود

فروش کاهگل صنعتی
فروش کاهگل صنعتی

 

نکته مهم در خرید کاهگل صنعتی

نکته مهم این است که این محصول تمام ایرانی است تمامی مواد اولیه آن در کشور ساخته می‌شود به خاطر همین شما هیچگاه مشکلی برای خرید و یا تامین آن ندارید و به دلیل فراوانی و فراگیری آن در تمامی شهرها و بازارها براحتی قابل تهیه هستند. همینطور می‌توان به ویژگی‌های دیگر این محصول نیز اشاره کرد مثلاً این محصول را میتوان در مناطقی خشک و بیابانی که آفتاب در آنجا شدید است نیز به کار برد زیرا در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید بسیار مقاومت بالایی دارد. همچنین کاهگل صنعتی مقاومت و ماندگاری در مقابل همه جور تغییرات دمایی و جوی را دارد. به هیچ عنوان در این کاهگل از مواد سمی استفاده نشده است.

به عنوان مطلب آخر به شما عزیزانی که به تازگی با این محصول آشنا شده اید باید عرض کنیم که کاهگل سنتی بسیار درد سر دارد و همین طور زود کنده میشود اما این کاهگل بسیار شیک و با دوام است و همینطور شما به راحتی می توانید آن را بر روی سطوح مختلف کار کنید. به خاطر داشته باشید که ترمیم در سطوحی که این کاهگل روی آن ها کار شده است، به قدری ساده و راحت است که شما می توانید خودتان هم آن را انجام دهید و نیازی به افراد متخصص ندارید. این کاهگل گزینه ای است که می تواند با قیمتی بسیار پایین نمای بسیار مدرن و در آن واحد سنتی به اماکن شما بدهد. حال می‌خواهد این مکان ها کاری و یا خصوصی باشند.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب با ضمانت 5 ساله

قیمت کاهگل صنعتی
قیمت کاهگل صنعتی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما