خرید ملات کاهگل نانو با قابلیت عدم تغییر رنگ

خرید ملات کاهگل نانو با قابلیت عدم تغییر رنگ

درخصوص کاهگل و همینطور خرید ملات کاهگل نانو با قابلیت عدم تغییر رنگ می خواهم با شما دوستان عزیز صحبت کنیم. در نظر داشته باشید که کاهگل توسط دستگاه های پیشرفته و همینطور تکنسین ها و کارشناسان خبره در داخل کشور خودمان تولید شده است. همین امر هم باعث شده است که ملات کاهگل بسیار مرغوب باشد زیرا از مواد اولیه که در داخل تولید می‌شود در اجزای آن استفاده شده است. خاصیت چسبندگی بسیار زیادی که دارد باعث می شود بر روی تمامی سطوح کار شود بدون کوچکترین اشکالی. سطحهایی مانند شیشه که هیچ ملاتی قادر نیست روی آن بایستد، اما این ملات بسیار راحت روی آن اجرا میشود. در نظر داشته باشید که این ملات نانو با فرآیندی خاص تولید شده است.

در واقع نانو به ذرات بسیار بسیار ریز گفته می شود که وقتی این ذرات در کنار یکدیگر قرار بگیرند به هیچ عنوان چیزی از آنها نمی تواند عبور کند زیرا تمام لایه های میکروسکوپی را پوشانده اند. این خاصیت در این ملات نانو باعث شده است که بتواند مانند یک عایق کارآمد عمل کند و از سطوح شما، و یا هر چیزی دیگری که باشند محافظت کند. حتی شما می توانید برای دیوارها از این ملاقات استفاده کنید و با آن از اتلاف انرژی جلوگیری کنید. مطمئناً اتلاف انرژی می‌تواند در فصل‌های گرم و همینطور فصلهای سرد برای شما اتفاق بیفتد. زیرا در فصل های گرم شما از تهویه های خنک کننده استفاده می کنید و تهویه ها برای کار کردن احتیاج به انرژی برق یا گاز دارند. همینطور در زمستان از گاز استفاده می کنید و یا از برق، اگر پوشش دیوارهای تان عایق باشد انرژی بسیار کم تر تحلیل می رود. همین امر باعث شده است که ملات کاهگل نانو بسیار پر کاربرد و محبوب باشد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل مصنوعی با ویژگی حیرت انگیز نانو

خرید ملات کاهگل نانو با قابلیت عدم تغییر رنگ

ملات کاهگل شیراز

اهمیت خرید ملات کاهگل :

در خصوص درست کردن ملات کاهگل نانو باید به شما عزیزان بگویم که روشی بسیار ساده دارد، اما با الزام چند نکته همراه است. شما پس از خریداری این محصول بنا به متراژی که میخواهید از این محصول استفاده کنید از کاهگل برداشته و سپس مقداری آب را به آن بیفزایید و در حدود ۶۰ ثانیه آن را مخلوط کنید تا شکل خمیری از آن به دست آید، البته این فرم از شکل خمیری نباید زیاد سفت باشد لازم به ذکر است که چنانچه شما بخواهید روی سطح مورد نظر تان لایه ضخیمی از این ملات نانو را بگیرید باید مقداری کمتر آب به ملات اضافه کنید و آنرا به شکل خمیری سفت تر دربیاورید تا هنگام اجرا از روی سطح نیافتد و البته اگر بخواهید به شکل ورقه ای نازک روی سطح کار تان را بگیرید باید آب آن را مقداری بیشتر کنید که روان تر باشد و شما بتوانید بهتر آن را اعمال کنید. خوب حالا پس از اینکه این خمیر را درست کردید از یک ماله استفاده کنید، ترجیحاً ماله شیشه‌ای بهتر است، سپس آن را روی سطح مورد نظر تان میمالید و به اصطلاح ماله کشی میکنید. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید ملات کاهگل نمایی قدیمی داشته باشد یعنی به همان سبک کاهگل سنتی و زبر باشد، یکبار مال کشیدن کافیست. اما اگر چنانچه می‌خواهید سطح صاف داشته باشید باید مقداری آب روی ماله‌ی تان بپاشید و سپس برای بار دوم مجدداً روی این ملات نانو آن را بکشید این باعث می شود سطح مورد نظر تان صاف و صیقلی شود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل صنعتی با مرغوبترین متریال موجود در بازار

اهمیت خرید ملات کاهگل :

ملات کاهگل اصفهان

 

خرید ملات کاهگل:

یکی دیگر از امتیازات این محصول این است که در شرایط جوی آب و هوای حاکم در کشور به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد و ساختارش مانند رنگش کاملا حفظ می شود، مثل روز اول. شما عزیزان میتوانید خرید ملات کاهگل نانو با قابلیت رنگ ثابت را از سراسر کشور و در هر خطه از ایران زمین که زندگی می کنید خریداری کنید، زیرا این محصول بسیار فراگیر است و از محبوبیت بالایی برخوردار است، به خاطر همین در بازار به وفور یافت می‌شود. فقط سعی داشته باشید از مراکز مطمئن خریداری کنید تا بتوانید ملات کاهگل مرغوب و اورجینال را تهیه کنید و احیانا جنس فیکی دستان نیفتد.

شما در خصوص خرید ملات کاهگل نانو با قابلیت عدم تغییر رنگ، باید به یک نکته توجه کنید و آن هم رنگ ها و طرح های مختلف آن است. شما باید به مراکزی بروید که یا نمونه های کار شده آن را داشته باشند و یا اینکه ژورنالی از عکس‌های کار شده این ملات به شما نشان دهند تا شما بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید و از انتخاب خود لذت ببرید. پس دیگر درنگ نکنید و همین حالا برای خرید ملات کاهگل به بازار رفته و یکی از ده ها مدل آن را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مدرن با ارسال مستقیم به سراسر کشور

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

خرید ملات کاهگل:

ملات کاهگل بوشهر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما