خرید رنگ اکریلیک سفید مات ضد آب

مهمترین ویژگی رنگ اکریلیک سفید مات

رنگ اکریلیک بر خلاف رنگ های روغنی از تنوع و گوناگونی بسیار برخوردار است. رنگ اکریلیک سفید مات از جمله رنگ‌هایی است که طرفدار بسیاری در بازار دارد. در نقاشی واحدهای مسکونی، تجاری و آموزشی و نیز کارهای هنری بسیار دست هنرمندان را باز گذاشته است و مورد استفاده بسیاری از هنرمندان می‌باشد.

استفاده از رنگ اکریلیک سفید مات در نمای داخلی و خارجی ساختمان نیز در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است و علاقه مندان بسیاری به دنبال چنین رنگی برای واحد های ساختمانی خود هستند. استفاده از رنگ اکریلیک سفید مات برای مدارس و مهد کودک‌ها تا دفاتر اداری و رسمی باعث شده این نوع رنگ کاربردهای زیادی نیز در رنگ کاری ساختمان پیدا کند.

بیشتر بخوانید: رنگ اکریلیک براق و نکاتی که باید بدانید

فروش رنگ اکریلیک مات
فروش رنگ اکریلیک مات

رنگ اکریلیک سفید مات پایه اصلی رنگ یک نقاش است. در بیشتر رنگ آمیزی ها نیمی تا سه چهارم از رنگ آمیزی را به خود اختصاص می دهد، بنابراین نقش بسیار مهم در ترکیب و موفقیت رنگ کاری دارد. بسیاری از هنرمندان توجه زیادی به رنگ و کیفیت رنگ ها دارند برای اینکه انتخاب رنگ مناسب باعث می شود کار شما به خوبی نمایش داده شود و زیبا باشد.

حتما بخوانید: خرید رنگ اکریلیک در تهران

بگذارید در این بخش از مطلب مختصری از تاریخچه رنگ سفید برایتان بازگو کنم تا بیشتر با آن آشنا شوید، اولین رنگدانه های سفید مورد استفاده در دنیا، پودر آهک و گیسو بودند که در دوران ماقبل تاریخ استفاده می شدند. رنگ سرب سفید در یونان باستان معرفی شد و در دوره رنسانس نیز بسیار مورد استفاده هنرمندان آن زمان قرار گرفت و در تمام نقاشی های کلاسیک و نیز رنگ آمیزی فضاهای داخلی آنها مورد استفاده قرار گرفت. رنگ سرب سفید تا زمان اختراع تیتانیوم وایت در سال ۱۹۲۱ مورد استفاده گسترده قرار می گرفت. با این وجود، رنگ سرب سفی که به عنوان دانه‌های رنگی نیز شناخته می شود، این مواد سمی بودند و می توانست باعث آسیب مغزی شود و باید با دقت مورد استفاده قرار گیرد.

اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی رنگ اکریلیک سفید مات جایگزین خوبی برای رنگ های قدیمی و سنتی شد. هنرمندان معروف به خاطر ویژگی های این نوع رنگ آن را پذیرفتند و در اکثر کارهای خود از آن استفاده کردند. رنگ های اکریلیک به دلیل؛ قابلیت شست و شو، دوام و ماندگاری بالا، خاصیت درخشندگی بالا، خاصیت خشک شدن سریع محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارند.

رنگ اکریلیک سفید مات
مراکز فروش رنگ اکریلیک

 

روانشناسی رنگ اکریلیک سفید مات در دکوراسیون داخلی

رنگ اکریلیک سفید مات برای ارائه تضاد، دامنه ارزش ها و رنگ های یک اثر هنری بسیار مهم است. فضایی با رنگ سفید یا کلیدی احساس خاصی مانند سبکی، پاکی و بی گناهی را افراد تدایی می کند. بسیاری از هنرمندان انتزاعی مدرن در آثار خود از رنگ اکریلیک سفید مات بطور گسترده استفاده کرده اند، مانند کاسیمیر مالویچ.

به طور کلی می توان گفت، رنگ اکریلیک سفید مات که حاصل از رنگ آمیزی رنگ های سفید با روغن کتان هستند، نسبت به سفیدهای ساخته شده با روغن گلرنگ، خشخاش یا گردو سریعتر خشک می شوند. آنها همچنین به طور کلی انعطاف پذیر هستند. روغن گل کلم نسبت به روغن بذر کتان رنگی شاداب تری دارد و خصوصیات غیر زردی آن را نشان می دهد، بنابراین رنگ های سفید ساخته شده با روغن گلرنگ سفیدترین سفیدی ها هستند.

رنگ اکریلیک سفید مات علاوه بر این که چگونه به نظر می رسد، هنگام کار با آن و چگونگی کار با آن اهمیت دارد. رنگ کاری یک فرآیند لمسی و فیزیکی است و از نظر ظاهری رنگ آن نیز بسیار مهم است. ابزاری که برای رنگ کاری مورد استفاده قرار می گیرد نیز مهم هستند و بر کیفیت کار تاثیر مستقیمی دارند.

همانطوری که می دانید رنگ اکریلیک سفید مات یکی از رنگ های رایج است که برای رنگ آمیزی سطوح مختلف از جمله سقف و دیوارها در فضای داخلی و نیز فضای بیرونی خانه مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های مات معمولا در داخل ساختمان برای سطوح گچی و سطوحی که زیرسازی آنها کمی ایراد دارد مناسب هستند. رنگ های براق اکریلیک نسبت به نوع مات آن جلوه ای شفاف و زیبا به سطوح می بخشند و در صورت ایجاد کثیفی بر روی آنها به راحتی می توان آن را تمیز نمود.

از مهمترین ویژگی های روانشناسی رنگ اکریلیک سفید مات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ اکریلیک سفید مات، رنگی آرامش‌بخش و خنثی است که تداعی خلوص و پاکیزگی است
  • استفاده از آن در دکوراسیون خانه، باعث می‌شود محیط خانه پرنورتر و بزرگ و به نظر برسد
  • مهمترین رنگ برای دیوارها و سقف خانه، برای اینکه ایرادات زیر سازی آن را می پوشاند
  • رنگ اکریلیک سفید طیف‌های مختلفی دارد مانند سفید صدفی، سفید مرمری، سفید استخوانی، سفید عاجی و …
  • این نوع رنگ اتاق خواب را به محیطی آرام تبدیل کرده و برای داشتن خواب راحت بسیار مناسب است
  • استفاده از رنگ اکریلیک سفید مات در دکوراسیون آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، به حفظ بهداشت محیط کمک می‌کند.
رنگ اکریلیک سفید مات
مراکز عرضه کننده فروش رنگ اکریلیک سفید مات

 

کاربرد رنگ اکریلیک سفید مات

رنگ اکریلیک سفید مات مزیت های فراوانی نسبت به سایر رنگ های اکریلیک دارند. در سال های گذشته بیشترین مصرف این نوع رنگ در صنعت خودروسازی برای رنگ اتومبیل بوده است، اما با گذشت زمان این روند تا حدودی تغییر کرده و بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی دارد.

از مهمترین فضاهایی که رنگ اکریلیک سفید مات در آن کاربرد دارد، عبارت است از:

  • طراحی داخلی مطب
  • دکوراسیون اتاق پذیرایی
  • دکوراسیون اتاق خواب
  • فضای داخلی کتابخانه‏‌ها
  • دکوراسیون آشپزخانه
  • سرویس بهداشتی و حمام

هنرمندان و نقاشان ساختمان برای اینکه بتواند فضایی با تاثیرگذاری بالا به وجود آورند، معمولا طیف های وسیعی از رنگ اکریلیک سفید مات را به کار می گیرند تا چیزی که مد نظر کارفرماست به وجود آید. شما با مراجعه به مراکز رنگ فروشی می توانید طیف های مختلفی از رنگ سفید را تهیه کنید، فقط کافیست کمی رنگ شناسی بلد باشید. طیف‌های مختلف رنگ سفید عبارتند از:

  • سفید سبز، معمولا به جای سفید ساده مورد استفاده قرار گیرد. و از ترکیب سفید ساده با سبز به دست ساخته می شود
  • سفید آبی رنگ ملایم دیگری است که برای ساختن آن از سفید ساده با مقدار بسیار کمی آبی استفاده می کنند.
  • سفید کاپوچینویی، معمولا از ترکیب رنگ سفید ساده با مقدار بسیار کمی رنگ قهوه‌ای ساخته می شود
  • سفید صدفی، رنگی مناسب برای دکوراسیون‌های مینیمال و فانتزی است که از ترکیب سفید ساده با مقدار سفید استخوانی که گرمای بیشتری دارد و مقدار بسیار کمی از رنگ زرد با آن مخلوط شده است
  • سفید عاجی که کمی رنگ صورتی با آن مخلوط شده و همان سفید استخوانی است
  • سفید مرمری، رنگی درخشان است که رگه‌هایی از خاکستری در آن وجود دارد
  • سفید ساده که رایج‌ترین نوع این رنگ است و در انواع مات و براق وجود دارد
  • بسیار کمی رنگ صورتی ساخته می شود
  • رنگ فیلی ملایم، این رنگ نسبت به سفید ساده، سردتر است و از ترکیب سفید با مقدار بسیار کمی مشکی ساخته می شود
  • سفید یاسی، از ترکیب مقدار کمی بنفش با سفید ساده تهیه می‌شود
رنگ اکریلیک سفید مات
خرید و فروش رنگ اکریلیک سفید مات

 

قیمت رنگ اکریلیک سفید مات

همانطور که مستحضر هستید، قیمت و نرخ روز رنگ اکریلیک سفید مات را نمی توان به صورت دقیق ارائه کرد، زیرا قیمت ها همواره در حال نوسان است و ثبات خاصی در قیمت های بازار دیده نمی شود. برای اطلاع از قیمت رنگ اکریلیک سفید مات می توانید به مراکز فروش رنگ یا مراکز عرضه و نمایندگی های معتبر فروش، مراجعه نمایید و قیمتی دقیق و بروز از این محصول را بدست بیاورید.

همچنین برای راحتی خود و کاهش هزینه ها می توانید از سایت های فروش رنگ اکریلیک قیمت ها رو جویا شوید و در صورت تمایل به خرید از تخفیفات آنها نیز بهره مند شوید.

عوامل مختلفی بر قیمت رنگ اکریلیک سفید مات در بازار تاثیر می گذارد که مهمترین آن، کیفیت رنگ است، هر اندازه کیفیت رنگ بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. موارد ذکر شده در بالا تاثیر مستقیمی روی قیمت رنگ اکریلیک دارد. برای این که قیمت ارزانی را برای خرید رنگ اکریلیک پرداخت کنیم، بهتر است که به مراکز و نمایندگی های معتبر این کار مراجعه کنیم تا هزینه های پرداختی را به حداقل برسانیم.

رنگ اکریلیک سفید مات
قیمت رنگ اکریلیک سفید مات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما