خرید رنگ آکریلیک ساختمانی با بهترین قیمت

خرید رنگ آکریلیک ساختمانی ارزان با بهترین قیمت بازار

خرید رنگ آکریلیک ساختمانی به منزله ­ی خرید یکی از بهترین رنگ­های بازار است که به دلیل برخورداری از ویژگی­های بسیار زیاد و رفع عیب رنگ­های سنتی مثل پلاستیک و روغنی توانسته محبوبیت بسیاری زیاد کسب کند. خرید رنگ آکریلیک ساختمانی را فقط از فروشگاه­های معتبر و معروف یا نمایندگی­ های اصلی انجام دهید تا نسبت به کیفیت و قیمت رنگ خریداری شده اطمینان داشته باشد که گروه رنگ فرداد با سال­ها سابقه و تجربه درخشان در تأمین انواع رنگ­های ساختمانی زمینه را برای خرید رنگ آکریلیک ساختمانی با قیمت ارزان و کیفیتی مثال زدنی فراهم ساخته است.

خرید رنگ آکریلیک ساختمانی با توجه به مشخص بودن نوع کاربری از بین کاربردهای مختلف رنگ آکریلیک مثل رنگ آمیزی چوب، شیشه، فلزات، بتن، بوم نقاشی و غیره مقداری راحت­تر به نظر می­رسد ولی باز هم مستلزم اطلاع داشتن از برخی نکات است که در این مرحله به آنها اشاره خواهیم کرد. خرید رنگ آکریلیک ساختمانی باید حتما متناسب با فرمولاسیونی باشد که برای سطح مورد نظر شما طراحی شده است در غیر این صورت پس از اتمام کار کیفیت آن به شدت پایین خواهد آمد. در مقاله های دیگر سایت به نکات خرید رنگ اکریلیک براق و قیمت رنگ اکریلیک براق پرداخته شده که در صورت نیاز به آنها مراجعه فرمایید.

در ادامه این مطلب در مورد خرید رنگ آکریلیک ساختمانی نکات بسیار مهم خرید آن را ذکر خواهیم کرد و سپس در ادامه روش­های پیشنهادی خرید و نکات رنگ آمیزی پس از خرید رنگ آکریلیک ساختمانی را اشاره خواهیم کرد. با گروه رنگ فرداد همراه باشید.

خرید رنگ آکریلیک ساختمانی
خرید رنگ آکریلیک ساختمانی با کیفیت و مرغوبیت زیاد از فروشگاه رنگ فرداد

 

نکات خرید رنگ آکریلیک ساختمانی با کیفیت

هنگام خرید رنگ آکریلیک ساختمانی باید به نکات بسیار مهمی توجه ویژه داشت تا هزینه­ ای که خرج می­کنید از بین نرود و بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید.

  • کیفیت و درجه مرغوبیت:

ابتدا برای خرید رنگ آکریلیک ساختمانی کیفیت و مرغوبیت آن را چک کنید و از فروشنده بخواهید مقداری نمونه تست به شما بدهد. در ظاهر مشخص نیست که آیا با رنگ آکریلیک مرغوبی طرف هستید یا خیر اما روش ساده ­ای برای فهمیدن میزان مرغوبیت رنگ آکریلیک ساختمانی وجود دارد و آن این است که هنگام خرید رنگ آکریلیک ساختمانی، رنگ را بو کنید اگر بوی تندی بدهد نشانه ­ی نامرغوب بودن و وجود ناخالصی زایلن در آن است. البته در خرید اینترنتی امکان تست وجود ندارد مگر اینکه از فروشگاه کاملا معتبری خرید کنید یا در خرید عمده از کارخانه به صورت مستقیم خریداری کنید.

  • رنگ مادر آکریلیک:

رنگ مادر برای ایجاد تنوع رنگی است و رنگ پلاستیک، روغنی و آکریلیک هر کدام رنگ مادر مخصوص خود را دارند و نمی­توان آنها را به جای یکدیگر استفاده کرد که برخلاف تصور عموم که برای کاهش هزینه یا افزایش کیفیت به ترتیب از رنگ مادر پلاستیک و روغنی به جای رنگ مادر آکریلیک استفاده می­کنند این کار به شدت اشتباه است چرا که این کار سبب دانه دار شدن و بلوری شدن ساختار رنگ خواهد شد. لذا در خرید رنگ آکریلیک ساختمانی حتما از رنگ مادر آکریلیک استفاده کنید.

  • میزان شستشو:

در خرید رنگ آکریلیک ساختمانی حتما نسبت به نفوذناپذیر بودن ساختار آن در برابر پاشش آب اطمینان حاصل کنید. با اینکه رنگ­های آکریلیک کاملا قابلیت شستشو ندارند اما باید ضد رطوبت باشند که حتما به توضیحات بر روی بسته بندی دقت کنید.

  • مختص نما:

خرید رنگ آکریلیک مختص نما کاملا متفاوت با نمای داخلی است و لذا در خرید رنگ آکریلیک ساختمانی دقت کنید که فرمولاسیون آن با نوع نما متفاوت است چرا که باید در برابر اشعه خورشید از خود مقاومت نشان دهد. اشعه خورشید به صورت تدریجی سبب از بین رفتن و تجزیه ساختاری رنگ آکریلیک می­شود به همین دلیل حتما هنگام خرید رنگ آکریلیک ساختمانی از فروشنده بخواهید فرمولاسیون مخصوص به خود را برای فروش بیاورد.

  • رنگ آمیزی درب و پنجره:

با اینکه هنگام خرید رنگ آکریلیک ساختمانی با فرمولاسیون مناسب سطوح فلزی نیز برخوردار خواهید داشت اما بهتر است که برای سطوح فلزی درب و پنجره از رنگ روغنی استفاده شود تا استحکام و دوام بیشتری داشته باشد. با این حال در برندهای خارجی این اطمینان داده شده که مشکلی در خرید رنگ آکریلیک ساختمانی مختص درب و پنجره فلزی ایجاد نخواهد شد.

  • برندهای معتبر:

به دلیل اینکه رنگ آمیزی ساختمان تأثیر مستقیم در زیبایی آن دارد نباید در خرید آن ریسک کنید و به همین دلیل توصیه می­کنیم که در خرید رنگ آکریلیک ساختمانی، از برندهای معتبر داخلی و خارجی استفاده کنید که یقینا خرید برند خارجی مستلزم صرف هزینه­ی بیشتری است.

  • هماهنگی با دکوراسیون داخلی:

قطعا با مشاهده ­ی کاتالوگ رنگی شاید سردرگم شوید که کدام رنگ را باید انتخاب کنید چون رنگ­های آماده­ی رنگ آکریلیک نیز موجود هستند. لذا در خرید رنگ آکریلیک ساختمانی و هنگام انتخاب نوع رنگ مثل آبی، صورتی و غیره به هماهنگی رنگ سطوح با دکوراسیون داخلی توجه ویژه داشته باشید و اجازه ندهید که رنگ دیوارها در دکوراسیون خانه گم شود بلکه باید به نقطه کانونی توجه تبدیل شوند.

  • رنگ­های مکمل و متضاد:

می­توانید برای خانه­ های مدرن امروزی هنگام خرید رنگ آکریلیک ساختمانی از رنگ­های مکمل و یا متضاد استفاده کنید که در صورت عدم آشنایی کافی با این حوزه می­توانید از فروشنده سؤال کنید تا شما را راهنمایی کند.

  • واگذاری خرید رنگ آکریلیک ساختمانی به نقاش:

توصیه اکید ما به کسانی که نقاش مورد اعتماد سراغ دارند این است که خرید رنگ آکریلیک ساختمانی را به عهده ­­ی نقاش بگذارند چرا که آشنایی دقیق و کاملی با این حوزه داشته و بهترین فروشگاه­ها را نیز می­شناسد و می­تواند بهترین نوع و برند را براساس بودجه­ ی شما پیشنهاد دهد.

 

شیوه ­های خرید رنگ آکریلیک ساختمانی

برای خرید رنگ آکریلیک ساختمانی می­توانید از چندین شیوه استفاده کنید که برای راهنمایی بیشتر شما، توضیح کاملی در مورد فواید و معایب هر شیوه بیان کرده ­ایم.

  • 1. خرید عمده رنگ آکریلیک ساختمانی: خرید عمده رنگ آکریلیک ساختمانی برای پروژه­ های ساختمانی بزرگ، برج­ها، آپارتمان­ها و غیره نیاز خواهد شد که در خرید عمده برای اینکه بتوانید هم از تخفیف خرید عمده و هم از کاهش قیمت بدون واسطه بودن خرید بهره مند شوید توصیه می­کنیم مستقیما از کارخانه تولیدی خرید کنید و یا اینکه از فروشگاه­های معتبری همچون گروه رنگ فرداد استفاده کرده و از تخفیف­ های بسیار ویژه بهره مند شوید.
  • 2. خرید خرد رنگ آکریلیک ساختمانی: در خرید خرد رنگ آکریلیک ساختمانی نیز می­توانید از فروشگاه­های معتبر اینترنتی که سال­های طولانی زمینه فعالیت در عرضه و فروش انواع رنگ­ها دارند استفاده کنید تا از هزینه­ های رفت و آمد خود بکاهید و هم اینکه در خرید اینترنتی امکان مقایسه ­ی راحت قیمت­ها وجود دارد.

با توجه به اینکه در خرید اینترنتی رنگ آکریلیک امکان تست نمونه­ ها و ارزیابی کیفی آنها وجود ندارد به همین دلیل حتما از فروشگاه­هایی که معتبر هستند، نشان اعتماد الکترونیک دارند و به صورت تخصصی و حرفه­ای فعالیت دارند اقدام به خرید رنگ آکریلیک ساختمانی نمایید تا از بابت کیفیت، ماندگاری، مرغوبیت مواد اولیه سازنده و محکمی رنگ اطمینان خاطر داشته باشید.

قیمت رنگ آکریلیک ساختمانی
قیمت رنگ آکریلیک ساختمانی با تنوع رنگ بسیار زیاد

 

نکات استفاده پس از خرید رنگ آکریلیک ساختمانی

در خرید رنگ آکریلیک ساختمانی باید دقت داشته باشید که نکات نحوه­ ی استفاده و پیاده سازی رنگ نیز به اندازه ­ی خرید نیز اهمیت دارند. به عنوان مثال در خرید رنگ آکریلیک ساختمانی و اجرای آن حتما از نقاش بخواهید که با غلتک کار کند تا جای قلم مو بر روی دیوار باقی نماند به جز اینکه بخواهید روی ابزارها را رنگ آمیزی کنید. از اسپری رنگ آکریلیک نیز می­توانید برای رنگ کردن دریچه کولر یا کلیه جاهایی که نه می­توان از قلم مو استفاد کرد و نه غلتک استفاده کنید که گزینه ­ی بسیار خوبی است.

تهویه­ ی مناسب و بتونه کاری و زیرسازی حرفه ­ای نیز از الزامات رنگ آمیزی با هر نوع رنگی است چرا که برخی افراد به دلیل اینکه نقاش زیرسازی خوبی انجام نداده و کیفیت رنگ آکریلیک را کاهش داده تصور می­کنند که خرید رنگ آکریلیک ساختمانی بی کیفیتی داشته ­اند.

گروه رنگ فرداد در زمینه خرید رنگ آکریلیک ساختمانی بسیار موفق و معتبر ظاهر شده است که نه تنها تمامی محصولات خود را با نهایت کیفیت به فروش می­رساند بلکه قیمت بسیار مناسب و رقابتی نیز دارد. ضمنا امکان ثبت سفارش از هر جای ایران در هر حجم کاری وجود دارد که در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

خرید رنگ آکریلیک ساختمانی
خرید رنگ آکریلیک ساختمانی از گروه رنگ فرداد با قیمتی ایده ­آل

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما