خرید رنگ آکریلیک تهران به قیمت کارخانه

خرید رنگ آکریلیک تهران ، کیفیت بالا و با قیمت کارخانه ­ای

امروزه خرید رنگ آکریلیک تهران هم برای مصارف داخل کشور و هم برای اهداف صادراتی در خارج کشور رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. سالیان طولانی از انواع رنگ­های پلاستیک و روغنی در صنایع ساختمان سازی استفاده می­شد و به دلیل اینکه نوع رایج رنگ در این صنایع محسوب می­گردید صادرات آن نیز توسط کارخانه­ های تولیدی و حتی نمایندگی­های فعال فروش این کارخانه­ ها در سرتاسر ایران صورت می­گرفت.

با گذشت زمان و دریافت بازخوردها از سمت مصرف کنندگان که نقاش­های ساختمانی و هنری و افراد عادی خانه دار هستند، علم پتروشیمی به منظور دریافت رضایت بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان روی به تولید رنگ­های جدید شیمیایی با برطرف سازی عیب­های قبلی آوردند و در این زمینه واردات ما افزایش یافت. برای اطلاع از قیمت رنگ آکریلیک براق به سایر مقالات سایت مراجعه کنید یا با ما در تماس باشید.

اما خرید رنگ اکریلیک تهران امروزه وجهه ­ی دیگری پیدا کرده و کارخانه ­های داخلی با دریافت تکنولوژی­های لازم در جهت تولید رنگ آکریلیک مرغوب دست به تولید این مواد با مواد اولیه­ی با کیفیت زده­اند و همین امر سبب شده تا دوباره واردات کاهش یافته و حتی صادرات نیز رونق بگیرد.

خرید رنگ آکریلیک تهران برای تمامی انواع مصرف کنندگان اعم از نقاش­هایی که با مراکز خرید و نمایندگان فروش قرارداد دارند و چه افراد خریدار معمولی که قصد دارند ساختمان را خودشان رنگ آمیزی کنند با قیمت درب کارخانه میسر است که در ادامه انواع روش­های خرید را شرح خواهیم داد.

خرید رنگ آکریلیک تهران ، کیفیت بالا و با قیمت کارخانه ­ای
خرید رنگ آکریلیک تهران با قیمت و کیفیت مناسب

انواع روش­های خرید رنگ آکریلیک تهران

خرید رنگ آکریلیک تهران بیشتر با مصارف ساختمانی توسط نقاش­های ساختمانی و افراد عادی صورت می­گیرد و در درجات بعدی نقاش­های هنری هستند و سایر بازارهای هدف که در سطوح بعدی هستند.

 

با در نظر گرفتن میزان کیفیت، نوع موادی که در ساخت رنگ آکریلیک بکار رفته و نوع رزین، حجم رنگ و نوع مات و نیمه براق و براق انتظار قیمت متفاوتی برای خرید رنگ آکریلیک تهران را باید داشته باشید. به طور کلی روش­هایی که پیش روی شما برای خرید رنگ آکریلیک تهران وجود دارد شامل:

  1. فروشگاه­های اینترنتی معتبر و رده بالای جستجوی گوگل را انتخاب کرده و برحسب نیاز خود اقدام به خرید رنگ آکریلیک تهران نمایید.
  2. به شرکت­ها و کارخانه­های معتبری که در زمینه­ی تولید رنگ آکریلیک فعالیت دارند مراجعه کنید و با قیمت درب کارخانه اقدام به خرید رنگ آکریلیک تهران کنید.
  3. به مغازه­های رنگ فروشی که می­­شناسید مراجعه کرده و خرید رنگ آکریلیک تهران را از آنجا انجام دهید.
  4. به نمایندگی­های فعال کارخانه­ ها در سرتاسر کشور مراجعه کرده و با قیمتی فوق العاده و حتی درب کارخانه، خرید رنگ آکریلیک تهران را از آنجا انجام دهید.

در هر صورت بسته به سلیقه و حتی شرایط خود یکی از روش­های فوق برای خرید رنگ آکریلیک تهران پیش روی شما وجود دارد اما با توجه به نوسانات ارزی و حتی نوع شرکت تولیدی و عوامل فوق که بر روی قیمت نهایی رنگ اثر می­گذارند بهترین کار یا مراجعه به نمایندگی­های فعال و یا مراجعه به کارخانه­های تولیدی است تا بتوانید با قیمتی نازل و حتی درب کارخانه­ای، خرید رنگ آکریلیک تهران را صورت بدهید.

انواع روش­های خرید رنگ آکریلیک تهران
خرید رنگ آکریلیک تهران به چندین روش امکان پذیر است

بررسی مزایای خرید رنگ آکریلیک تهران

همانطور که بیان شد تولید رنگ­های آکریلیک در شرکت­های خارجی و مزایای فوق العاده و رفع عیب­های قبلی این دسته از رنگ­ها و به دنبال آن واردات زیاد سبب شد تا شرکت­های داخلی با استفاده از نیروهای بومی و تکنولوژی تولید رنگ آکریلیک، خرید رنگ آکریلیک تهران از تولید شرکت­های داخلی رونق زیادی بگیرد تا جایی که خرید رنگ آکریلیک تهران با همان مزیت­های رنگ­های وارداتی صورت می­گیرد.

 

در این قسمت قصد داریم به بررسی مزایای خرید رنگ آکریلیک تهران بپردازیم تا با ویژگی­های این نوع رنگ آشنا شوید.

  1. شستشوی راحت یا Self-Cleaning: تمیز کردن و حتی شستشوی دیوار با دستمال مرطوب قطعا از دغدغه­های تمامی افرادی است که پس از مدتی دیوارها و کلیه­ی سطوح آنها نیاز به تمیزکاری خواهد داشت. با خرید رنگ آکریلیک تهران به دلیل مرغوبیت و کیفیت زیاد، این امر به راحتی امکان پذیر بوده و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.
  2. کاهش زمان خشک شدن یا Fast Drying: با خرید رنگ آکریلیک تهران که کاملا مشابه نمونه­های خارجی است، خشک شدن سطح آن نهایتا 1 ساعت و خشک شدن عمقی آن نهایتا 3 ساعت طول خواهد کشید که در دمای 15 تا 25 درجه تعریف شده است. همین امر سبب می­شود تا رنگ آمیزی سطوح برای لایه­ی بعدی توسط نقاش سریع­تر انجام شده و زمان انتظار شما نیز کاهش پیدا کند.
  3. ضد UV یا Anti-UV: در صورتی که قصد استفاده از این نوع رنگ را در نمای ساختمان داشته باشید، هنگام خرید رنگ آکریلیک تهران نوع مناسب نما خریداری کنید تا مطمئن باشید تابش خورشید اثری بر روی آن نخواهد داشت.
  4. مقاومت سایشی: خرید رنگ آکریلیک تهران از کارخانه­های تولیدی علاوه بر مزیت قیمت پایین به شما اطمینان می­دهد که رنگ خریداری شده از چنان کیفیتی برخوردار است که مشابه نمونه­های خارجی در برابر سایش مقاومت از خود نشان می­دهد.
  5. عدم محدودیت در کاربری: با خرید رنگ آکریلیک تهران نگران نوع سطح خود قبل از رنگ آمیزی نباشید چرا که رنگ­های تولیدی قابلیت بکارگیری بر روی کلیه­ی سطوح آجری، بتنی، گچی، سیمانی و غیره را دارند.
  6. عدم نیاز به حلال: خرید رنگ آکریلیک تهران یعنی خداحافظی با حلال، به همین دلیل مشابه با نمونه­های خارجی هم بوی بدی نخواهد داشت و برای نقاش و اهالی خانه بسیار مناسب است و به سلامتی آنها ضرری وارد نمی­شود. در واقع یکی از بزرگ­ترین مزیت­های خرید این رنگ­ها در کنار قابلیت شستشوی آن محسوب می­شود.
  7. قیمت بسیار مناسب: قطعا وقتی برای خرید رنگ آکریلیک ارزان به کارخانه­های تولیدی یا نمایندگی­های معتبر و فعال آنها در سطح کشور (به صورت اینترنتی و حضوری) مراجعه نمایید، نسبت به مغازه­های معمولی یا خرید از افراد واسطه قیمت تمام شده­ی خرید رنگ آکریلیک تهران برای شما به مراتب پایین­تر خواهد بود ضمن اینکه قیمت پایه­ای آن در حالت عادی به دلیل عدم وابستگی به حلال پایین­تر از رنگ روغنی هم هست.
  8. ضد گرد و غبار یا Anti-Dust: قطعا نشست گرد و غبار و برجای ماندن اثر آن بر روی سطح دیوار و اینکه نتوان به راحتی سطح خاک گرفته و کثیف شده را پاک کرد از معضلاتی است که افراد مصرف کننده دارند اما رنگ آکریلیک به گونه­ای تولید می­شود که اصلا گرد و غبار را به خود نمی­گیرد و به راحتی با یک دستمال خشک می­توانید آن را تمیز کنید.
  9. طیف رنگی گسترده: وقتی برای خرید رنگ آکریلیک تهران اقدام می­کنید و مصارف ساختمانی دارید، قطعا نیاز به رنگ آمیزی پذیرایی، اتاق­ها و آشپزخانه دارید. رنگ آمیزی هر بخشی از خانه با توجه به سبک و میزان اهمیت آن و همچنین تفاوت در نمود متفاوت بوده و نیاز به طرح و رنگ خاص خود خواهد داشت. لذا در این مواقع طیف رنگی گسترده بسیار حائز اهمیت است که با خرید رنگ آکریلیک تهران دقیقا مشابه با نمونه­های وارداتی از تنوع رنگ بی نظیری برخوردار است.
  10. نگهداری و طول عمر زیاد: با خرید رنگ آکریلیک تهران هم دوام رنگ بر روی دیوار زیاد خواهد بود و تا سالیان سال می­توانید از آن استفاده کنید و هم در صورت نیاز می­توانید تا 30 ماه بدون آسیب به رنگ در دمای 5 تا 35 درجه نگهداری کنید.
بررسی مزایای خرید رنگ آکریلیک تهران
با خرید رنگ آکریلیک تهران نگران طیف رنگی نباشید

نکات خرید رنگ آکریلیک تهران

تا الان متوجه شدید که با توجه به روش­های مختلف پیش روی خود، خرید رنگ آکریلیک تهران از طریق کارخانه­ها یا نمایندگی­های فروش معتبر آنها به صورت حضوری یا اینترنتی بهترین روش برای خرید به قیمت کارخانه­ای است. اما هنگام خرید رنگ آکریلیک تهران به روش­های فوق باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  1. جریان هوا به راحتی می­تواند بر روی کیفیت رنگی که درب­های محکم و قفل شده­ای ندارند تأثیر بگذارد پس از این بابت حتما اطمینان حاصل کنید.
  2. هنگام خرید رنگ آکریلیک تهران در نظر داشته باشید که اگر دیوار قبلا رنگ آمیزی شده باشد باید پرایمر نیز خریداری کنید.
  3. برای سقفی یا سطوحی که مرطوب هست خرید رنگ آکریلیک تهران توصیه نمی­شود تا زمانی که از نفوذ آب به هر روشی جلوگیری کرده و سطح کاملا تا مغز آن و به صورت عمقی خشک شده باشد.
  4. مقدار رنگی که خریداری می­کنیم باید یک پنجم سطح باشد. یعنی هر کیلوگرم معادل 5 متر مربع.
  5. حجم­های فروشی رنگ آکریلیک به صورت گالن، دبه و کوارت یا یک چهارم گالن هستند.
  6. خرید رنگ آکریلیک تهران در سه نوع مات، نیمه براق و براق در بازار انجام می­شود که نوع براق میزان فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است.
نکات خرید رنگ آکریلیک تهران
با خرید رنگ آکریلیک تهران تمامی سلیقه­ ها را پوشش دهید

با توجه به عوامل تأثیرگذار در قیمت نهایی رنگ آکریلیک که در این مطلب بیان شد پیدا کردن مرکز فروش معتبر و با قیمت مناسب و منصفانه کار دشواری است که در کنار قیمت مناسب کیفیت بالایی نیز داشته باشد. لذا توصیه می­کنیم چنانچه مایل هستید نقاش برای شما رنگ خریداری کند، به دلیل طرف قرارداد بودن نقاش­ها با مراکز خرید معتبر و خرید عمده­ از آنها، قیمت تمام شده برای شما بهتر خواهد بود.

اما برخی افراد ترجیح می­دهند که شخصا نسبت به خرید رنگ آکریلیک تهران اقدام نمایند تا خودشان سطوح منزل را رنگ آمیزی کنند. به این افراد توصیه می­کنیم حتما به نمایندگی­های معتبر رسمی و یا به کارخانه­ی تولیدی مراجعه کرده و با قیمت بدون واسطه و بسیار مناسب خرید خود را انجام دهند.

رنگ آکریلیک تولید داخل با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه­های و متدهای پیشرفته توانسته در بازار رقابتی جایگزین خوبی برای نمونه­های خارجی باشد لذا نه تنها از بابت کیفیت دغدغه­ای نخواهید داشت بلکه می­دانید که با خرید رنگ آکریلیک تهران انتظارات شما را همانند برندهای GOLD و Liquitex و غیره تا حد بسیار زیادی مرتفع خواهد ساخت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

نکات خرید رنگ آکریلیک تهران
با خرید رنگ آکریلیک تهران هم از تولیدات داخل حمایت می­کنید و هم انتظارات شما برآورده می­گردد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما