خرید رزین اپوکسی چوب به قیمت عمده

چرا باید خرید رزین اپوکسی چوب را انتخاب کنیم؟

رزین اپوکسی دارای کاربردهای متنوعی است که برای هر کدام فرمولاسیون­های خاص همان تعریف شده است لذا اگر قصد داشته باشید از این رزین برای چوب استفاده کنید توصیه می­کنیم به خرید رزین اپوکسی چوب بپردازید. شاید کسانی این سؤال را مطرح کنند که اگر به جای خرید رزین اپوکسی چوب، انواع دیگر را خریداری نماییم چه مشکلی پیش می­آید؟

کلا استفاده از رزین اپوکسی در کلیه­ ی سطوح محدودیتی ندارد ولی انتظار خود شما از خرید رزین اپوکسی چوب که مخصوص این سطوح ساخته شده نسبت به رزینی که برای سطوح سالن­های ورزشی ساخته شده چیست؟ قطعا که نباید انتظار کیفیت یکسانی داشته باشید و قطعا کیفیت نهایی کار مشابه انتظار شما نخواهد بود به همین دلیل برای هر نوع هدفی که دارید فقط همان نوع فرمولاسیون را خریداری کنید.

سؤال بعدی که شکل می­گیرد این است که اصلا چرا باید برای خرید رزین اپوکسی چوب اقدام کنیم؟ اکنون سؤال ما از شما این است که چقدر به زیبایی خانه و اداره­ ی خود یا دفتر کار اهمیت می­دهید؟ قطعا هر فردی دوست دارد به هر نحوی زیبایی محیطی که در آن کار یا زندگی می­کند برای خود و سایر افراد زیباتر و دلنشین­تر کند، اگر وسایل چوبی که بر روی آنها رزین اپوکسی کار شده را دیده باشید از زیبایی آن متحیر خواهید شد و جواب سؤال خود را به طور کامل پیدا خواهید کرد.

خرید رزین اپوکسی چوب معمولا از نوع شفاف زیبایی بی نظیری دارد که البته باید توجه داشته باشید که کیفیت سطح و نوع چوب نیز بی تأثیر نیستند. لذا برخی افرادی که از چوب­های قبلی خود می­خواند طرح­های زیبا و حتی سه بعدی به کمک خرید رزین اپوکسی چوب تشکیل دهند، ابتدا به پرداخت کامل چوب و تعمیرات مانند پر کردن شکستگی­ها و ترک­ها به کمک بتونه­ی رزین اپوکسی می­پردازند و پس از آن با رزین اپوکسی چوب اقدام به زیباسازی آن می­کنند.

برای اطلاع از لیست قیمت رزین اپوکسی ایرانی به سایر مقالات سایت مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

توجه داشته باشید که شیوه ­ی انجام کار به سادگی خرید رزین اپوکسی چوب (البته چندان هم ساده و پیش پا افتاده نیست) نیست و حتما باید آموزش کافی و لازم را دیده باشید تا بتوانید در این زمینه موفق ظاهر شده و کیفیت نهایی مدنظر خود را دریافت کنید. در ادامه به بررسی نکات و ویژگی­هایی که هنگام خرید رزین اپوکسی چوب باید مدنظر قرار دهید خواهیم پرداخت تا سرمایه­ی شما به هدر نرود.

چرا باید خرید رزین اپوکسی چوب را انتخاب کنیم؟
خرید رزین اپوکسی چوب یعنی تبدیل کردن چوب کهنه به چوبی گران قیمت

در خرید رزین اپوکسی چوب باید به دنبال چه ویژگی­هایی باشیم؟

هنگام خرید رزین اپوکسی خوب اگر کاملا بی اطلاع باشید یا انجام کار را به دست کس دیگری بسپارید و شناختی نسبت به آن نداشته باشید احتمال استفاده از جنس نامرغوب هست پس بهتر است که در این زمینه اطلاعات کامل داشته باشید تا بدانید چه ویژگی­هایی از خرید این نوع رزین مدنظر هست:

  • رنگ نداشته باشد یعنی بی رنگ باشد
  • باید بتوانید آن را به هر رنگی که دوست دارید دربیاورید
  • اصلا غلیظ نباشد
  • حباب گیری مخلوط بسیار راحت و ساده باشد و به همین دلیل نباید ویسکوزیته­ی بالایی داشته باشد
  • چسبندگی رزین اپوکسی به سطح چوب باید کاملا محکم باشد و این یک نکته­ی حیاتی است
  • سطح نهایی کار باید کاملا شفاف و حالت شیشه­ای مانند به خود بگیرد
  • رطوبت نباید در آن نفوذ کند در غیر این صورت چوب پوسیده شده و کل کار از هم می­پاشد به این منظور حتما باید هنگام خرید رزین اپوکسی چوب به فرمولاسیون ضد آب نگاه کنید
  • چنانچه وسیله­ی چوبی شما مانند میز طول و عرض زیادی دارد حتما باید بر روی بسته بندی هنگام خرید رزین اپوکسی چوب به دنبال ویژگی مقاومت مکانیکی و خمشی باشید در غیر این صورت پایداری آن در طول کاهش می­یابد.
  • باید بتوانید به راحتی و بدون ایجاد هیچ مشکلی سطح را ساب زده و جلادهی کنید
  • باید مقاومت بالایی نسبت به نور خورشید داشته باشد
  • بدون حلال باشد تا به رقیق شدگی کافی برسد
  • شدیدا توصیه می­کنیم که پس از خرید رزین اپوکسی چوب آن را در دمای اتاق یعنی 25 درجه نگهداری کنید اما  چنانچه به هر دلیلی امکان آن وجود ندارد نوعی را انتخاب کنید که بر روی بسته بندی آن خاصیت ضد کریستالیزه شدن در اثر سرمای زیاد ذکر شده باشد در غیر این صورت پول شما صرف خرید رزینی بی کیفیت شده است.
  • تحت هیچ شرایطی اقدام به خرید رزین اپوکسی چوب که لیبل و مشخصات ندارد نکنید چون در برخی موارد از حلال زایلن استفاده می­کنند که نه تنها بوی تند و بدی دارد بلکه سطح کار نیز پس از مدتی سوراخ شده و ترک برمی­دارد.
  • معمولا ظرف بزرگ­تر رزین و ظرف کوچک­تر هاردنر است و خرید این دو با یکدیگر توصیه می­شود در غیر این صورت رزین خشک نمی­شود.
در خرید رزین اپوکسی چوب باید به دنبال چه ویژگی­هایی باشیم؟
خرید رزین اپوکسی چوب باید با رعایت نکات مختلف همراه باشد

پس از خرید رزین اپوکسی چوب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

  • چنانچه وزن ظرف رزین اپوکسی چوب و هاردنر یکسان باشد نسبت اختلاط آنها 1 به 1 است در غیر این صورت حتما طبق لیبل عمل کنید.
  • در صورتی که طبق دستورالعمل لیبل عمل نکنید، اصلا کیفیت مناسبی پیدا نخواهد کرد لذا حتما از نسبت­های گفته شده برای رزین و هاردنر پیروی کنید.
  • حتما هنگام مصرف و هنگام خرید رزین اپوکسی چوب به پلمپ بودن بسته بندی­ها دقت کنید در غیر این صورت کیفیت آنها به شدت کاهش پیدا می­کند.
  • به هیچ وجه نباید ظرف هاردنر و رزین اپوکسی چوب شفاف باشد به نحوی که نور خورشید از آن عبور کند در غیر این صورت هاردنر زرد رنگ شده و کیفیت آن به همراه رزین کم می­شود.
پس از خرید رزین اپوکسی چوب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
خرید رزین اپوکسی چوب و نکات پس از خرید برای حداکثر کیفیت

نکات انتخاب و خرید رزین اپوکسی چوب متناسب با هدف

تا اینجا با ویژگی­های منحصر بفرد و نکات خرید رزین اپوکسی چوب آشنا شدید و متوجه هستید که چقدر این نکات از اهمیت بالایی برخوردار هستند به نحوی که کیفیت نهایی کار، علاوه بر مهارت فرد اجرا کننده و کیفیت چوب، به این عوامل وابسته است. اما چه اهداف و معیارهایی هم باید در ذهن داشت؟

همیشه در ذهن داشته باشید که انتخاب رزین اپوکسی مختص چوب و نوع طرح و رنگی که با آن پیاده سازی خواهید کرد متناسب با فضای داخلی باشد. برخی افراد پس از خرید رزین اپوکسی چوب صرفا به شکلی کاملا ساده و بدون هیچ طرح و رنگ خاصی از آن استفاده می­کنند تا با ظاهر شفاف خود چوب اصلی را به نمایش بگذارد.

برخی دیگر از افراد نیز تمایل دارند هاردنر را طبق نسبت­های معین شده با رنگ­های دلخواه خود ترکیب و سپس مجددا طبق نسبت­های اعلام شده با رزین اپوکسی مخلوط کنند و سپس آن را بر روی سطوح چوبی پیاده سازی کنند. در هر دو حالت باید فضای داخلی و اطراف مکانی که می­خواهید این وسیله­ی چوبی را قرار دهید مدنظر داشته باشید.

چوب با سبک کلاسیک بیشترین تطابق و شباهت را دارد و به همین دلیل محیط اطراف آن نمی­توانید سبک دیگری انتخاب کنید. اگر بتوانید جنبه­­ی تزئیناتی قوی به آن ببخشید می­توانید در سبک­های لاکچری و لوکس نیز اقدام به خرید رزین اپوکسی چوب کنید.

نکات انتخاب و خرید رزین اپوکسی چوب متناسب با هدف
خرید رزین اپوکسی چوب باید متناسب با فضا باشد

قیمت خرید رزین اپوکسی چوب

اطلاع داشتن از قیمت­ها بسیار حائز اهمیت است تا براساس آن اقدام به انتخاب و خرید کرده و آن را پیاده سازی کنید. حتما اطلاع دارید که قیمت­ها دائما در حال نوسان هستند و اعلام قیمتی واحد و ثابت امکان پذیر نیست لذا به تعیین قیمت­های حدودی خواهیم پرداخت.

معمولا بسته بندی­های مختلف با وزن­های گوناگون برای خرید رزین اپوکسی چوب در بازار موجود است که متناسب با آن نیز قیمت متفاوتی خواهند داشت:

1 کیلوگرمی حدود 105 هزار تومان – 1.5 کیلوگرمی حدود 160 هزار تومان – 3 کیلوگرمی حدود 310 هزار تومان – 6 کیلوگرمی حدود 600 هزار تومان – 12 کیلوگرمی حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان و 18 کیلوگرمی نیز حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود.

البته برای قطعات چوبی که اندازه­ی بسیار پایینی دارند می­توانید از وزن­های کوچک­تر استفاده کنید ولی در هر صورت نسبت به اختلاط صحیح رزین و هاردنر را که بر روی بسته بندی ذکر شده اصلا فراموش نکنید در غیر این صورت تمامی هزینه­ها و چنانچه پیاده سازی آن نیز بر عهده­ ی شما باشد، تلاش­ها نیز هدر خواهند رفت.

همچنین دقت داشته باشید که برخی از فروشندگان و نمایندگی­های رسمی شرکت­های تولیدی رزین اپوکسی به منظور جذب مشتری و ارائه­ی خدمات بهتر، قیمت خرید را برای مشتری، به قیمت عمده حساب می­کنند و از این طریق برای فرد خریدار سود زیادی خواهد داشت اما باید کاملا حواس جمع باشید که این کاهش قیمت به معنای کاهش کیفیت مثلا استفاده از حلال زایلن، مواد اولیه­ی نامرغوب و غیره نباشد.

در این مطلب به شما کمک کردیم تا با اهمیت استفاده از رزین اپوکسی مختص چوب آشنا شوید که چنانچه مصرف کننده باشید به زیبایی فضای داخلی خود کمک زیادی کرده­اید و چنانچه قطعات چوبی بلا استفاده­ی خود را می­خواهید دور بیاندازید دست نگه داشته و آنها را با خرید رزین اپوکسی چوب و زیباسازی آنها با قیمت­های گزاف به فروش برسانید یعنی با این کار از هیچ، درآمدزایی کنید!

چنانچه فرد مبتدی و غیر حرفه­ای در زمینه­ی خرید رزین اپوکسی چوب باشید این مقاله برای تمامی افراد اعم از مبتدی تا حرفه­ای کاملا مناسب است و در صورت نداشتن تجربه در پیاده سازی و نحوه­ی استفاده نیز می­توانید از فیلم­های آموزشی کمک بگیرید. رزین اپوکسی چوب، قطعات چوبی بی مصرف را بی نهایت زیبا می­کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

قیمت خرید رزین اپوکسی چوب
خرید رزین اپوکسی چوب و پیاده سازی آن همراه با ایده­ های جذاب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما